Angličtina s jazykovou školou Elvis: Večeře ve Spojeném království
V předchozích vydáních jsme se zabývali jídly z různých částí dne. V dnešním díle se budeme bavit o večeři a tom, co bychom mohli očekávat na našem talíři ve večerních hodinách.
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16943 článků.
V předchozích vydáních jsme se zabývali jídly z různých částí dne. V dnešním díle se budeme bavit o večeři a tom, co bychom mohli očekávat na našem talíři ve večerních hodinách.
Nástup moderních technologií a kolaborativních robotů už nikdo a nic nezastaví. Pojďte s námi debatovat o tom, co éra robotizace změní v práci s lidmi, jak se promění požadavky na manažerskou práci a…
Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni skutečně dorazí a věnuje vám svou pozornost, vaše šance na uzavření obchodu jsou skutečně vysoké. Musíte ale umět této…
Lidé, svět i věci kolem nás se neustále mění a vyvíjí. Nejinak je tomu i v případě designu kanceláří a celkového pojetí pracovního prostředí. Na vině tohoto vývoje jsou jak designové trendy, tak i…
10 tipů inspirativních firem, které umí získat a udržet ty nejlepšíNa pracovním trhu v České republice existují firmy, do kterých se lidé hrnou v zástupech. Najdeme tu ale i takové, které se modlí o každé ruce navíc. Jak se inspirovat u těch úspěšných? A jak se…
Nástroj Tabulka dat může usnadnit analýzu výsledků vzorců a funkcí při změně jedné nebo dvou proměnných. Proto v souvislosti s tímto příkazem se také hovoří o takzvané citlivostní analýze, a to jedné…
Co lidi v práci štveJe opravdu neuvěřitelné, že podle průzkumů je jen necelých 20 % všech pracujících lidí v práci spokojeno. Trošku mi to připomnělo hlášku Barta Simpsona – „Když dospělí nemají svou práci rádi,…
Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a spokojenosti. Pro vaši kariéru obchodníka je zcela zásadní, abyste si udrželi zdravý pozitivní nadhled i tváří v tvář s dílčími…
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem. Důvěra a schopnost empatie jsou také zásadní z obchodního hlediska, protože klienti nebudou ochotni…
V zákaznické péči a servisu je dnes hlavním tématem samoobslužnost a virtuální asistenti. Zákaznický servis a podpora však v praxi i nadále spočívají především na lidech.
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto jsme začínali sérii článků o principech a technikách, které se při nastavování manažerského stylu ukázaly…
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího. Stávající klientela je navíc skvělým zdrojem dalších obchodů i doporučení. Vysoká retence zákazníků je…
Aby mělo smysl hledat odpověď na tuto otázku, musíme vědět, jak má ta optimální kultura vypadat. Víme to?
Také Vám někdy vrtá hlavou, zda jste byli na jednání dostatečně srozumitelní nebo jestli se Vám povedla prezentace? Zjistěte to jednoduše. Vyzkoušejte Perfeed, online nástroj na poskytování okamžité…
Co si vůbec pod pojmem Internet věcí představit? Jedná se o obor, který se zabývá dálkově ovládanými spotřebiči, digitalizací a automatizací. V rámci reportáže na Vyšší odborné škole a Střední…