Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19373 článků.

icon 5 tipů, jak vyřešit konflikt se zákazníkem

7.8.2018 

Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu. Je potom úkolem zákaznického servisu tento problém vyřešit a vztah se zákazníkem opět narovnat. Zde je pět tipů, jak…

Proč a jak trénovat paměť

7.8.2018 

10 dotazů na expertku přes lidskou paměť a proces učení MUDr. Michaelu Karsten

Článek v rámci předplatného icon Pět nejdůležitějších kroků nového manažera obchodního týmu

6.8.2018 

Byli jste povýšeni nebo se chystá vaše povýšení na pozici vedoucího obchodního týmu? První měsíc na nové pozici je zcela zásadní pro nastavení celého systému vaší práce i vašeho týmu. Proto je nutné…

icon Kdy je nejvhodnější chvíle stanovit si cíle? Známe odpověď

6.8.2018 

Kdy přesně bychom si měli stanovovat cíle? Revidování cílů by zcela jistě mělo probíhat pravidelně. Co by v nás však mělo vyvolat potřebu opravdu důkladně přehodnotit, o co vlastně usilujeme?

Článek v rámci předplatného icon Naučte se lépe naslouchat během obchodních jednání

3.8.2018 

Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni sami řeknou, pravda je taková, že schopnost naslouchat a reagovat na podněty, které k vám vysílá…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k tomu, aby se vám zájemci o práci ozývali sami

3.8.2018 

Díky historicky nejnižším počtům lidí bez práce je pro zaměstnavatele momentálně těžké sehnat kvalitní kandidáty na volné pozice. Z hlediska efektivity náboru i snížení nákladů na něj je ideální,…

icon Jak propagovat firmu pomocí videa (1/2): Kde začít

3.8.2018 

Firmy vědí, že videa jsou dnes už nezbytnou součástí každé digitální marketingové kampaně. Víte to i vy?  

icon 7 věcí, které zaměstnanec call centra nikdy nesmí říct klientovi

2.8.2018 

Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné. Přesto je nutné, aby se zaměstnanec call centra vždy nad danou situaci povznesl a postupoval profesionálně. Řada začínajících…

icon Přestěhování do zahraničí vám zlepší život… víte proč?

2.8.2018 

Možná, že místo, kde nyní žijete, vám už neumožňuje další růst. Přestěhování do zahraničí pro vás v takové situaci může znamenat obrovský skok kupředu.

icon Hana Součková, nová generální ředitelka SAP ČR

1.8.2018 

Společnost SAP jmenuje na pozici generální ředitelky české obchodní pobočky sídlící v Praze na Brumlovce Hanu Součkovou. Ta je ve společnosti od roku 2014 a zastávala lokální i regionální manažerské…

Článek v rámci předplatného icon Co musíte vědět dříve, než začnete pracovat na dálku

1.8.2018 

Stále více lidí nedojíždí do kanceláře, ale pracuje z domova, z co-workingového centra nebo se z nich stanou tzv. digitální nomádi, tedy pracují za pomoci svého počítače a přitom cestují nebo pracují…

icon Pět životních rad podle Elona Muska

1.8.2018 

Elon Musk je něco jako superhrdina reálného světa. Tento génius vědy a guru technologického vývoje stojí za takovými ambiciózními projekty, jako je PayPal, Tesla nebo SpaceX. Mimoto je Musk i velmi…

icon Mezinárodní standardy finančního výkaznictví: Pravdivě, úplně a bez předsudků

31.7.2018 

V čem se liší Mezinárodní standardy finančního výkaznictví (IFRS) od Českých účetních standardů? Jak se aplikace těchto mezinárodních předpisů projevuje při vypočítávání základu daně u firem? Podle…

Článek v rámci předplatného icon Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Průzkum: Význam zaměstnaneckých benefitů roste

31.7.2018 

Více než tři stovky významných českých a slovenských společností se zapojily do letošního druhého ročníku benefitového průzkumu Aon Benefit Survey. Průzkum mapuje aktuální nabídku benefitů a…

Výpis 45314545 z celkem 19373