Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25249 článků.

Co ještě udělat, aby nám rok 2018 přinesl co nejvíce?

4.12.2018 

Také vám rok 2018 rychle utekl? Jsme na začátku prosince a to je výborná příležitost, jak ještě získat z letošního roku maximum. Je čas na to, zastavit se, ohlédnout se a připomenout si, co jsme…

Článek v rámci předplatného icon Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to

4.12.2018 

Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování platů. Firmy nechtějí o své zaměstnance přijít, a proto jsou jim ochotné mnohdy nabídnout lepší pracovní a finanční podmínky.…

icon Automatizace: Získejte více času a zdrojů pro svůj byznys

4.12.2018 

Automatizace vám umožňuje poskytovat rychlejší a lepší služby zákazníkům. Navíc usnadňuje poskytování zákaznické zkušenosti, která je konzistentní.

icon Radek Jašíček, Key Account Manager Güdel a.s.: „Studium US-MBA předčilo má očekávání."

3.12.2018 

Po studiu práva a strojního inženýrství jsem nastoupil na pozici obchodně-technického zástupce do mezinárodní firmy zabývající se návrhem řešení a prodejem strojních zařízení pro průmyslovou…

GECO vyzrálo nad nut(d)nou HR administrativou. Zpracovává agendu elektronicky

3.12.2018 

Česká společnost GECO je největším distributorem a prodejcem tabákových výrobků a loterijních produktů na domácím trhu, která se dnes úspěšně etabluje také na Slovensku a v Německu. Zajistit…

icon Proč automatizovat výrobu?

3.12.2018 

Efektivnost vynaložených nákladů je největší výzvou pro výrobní firmy během posledních let. Společně s tlakem na cenu práce v řadě odvětví se však některé firmy dostávají do fáze, kdy se jim vyplatí…

Článek v rámci předplatného Potřebujete kvalitně zpracovávat, uchovávat a předávat informace? Naučte se jazyk XML

3.12.2018 

Vybavíte si, jak se ve filmové komedii Adéla ještě nevečeřela neuvěřitelný americký detektiv Nick Carter naučí plynně češtinu z knihy Česky snadno a rychle během cesty vlakem? Bohužel, takto účinné…

icon Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

3.12.2018 

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik škodlivé, že mohou být poměrně fatální nejen pro daný systém zákaznické péče, ale i pro celou…

Článek v rámci předplatného Firmy začínají čipovat své zaměstnance

3.12.2018 

Ačkoliv se technologie neustále vyvíjejí a čím dál tím více se na ně spoléhá, tak čipy a mikročipy se stále ještě nevyužívají v plném rozsahu. Mnohými obávaná budoucnost je už tady a tyto vymoženosti…

icon Nebezpečné osobnostní rysy lidí, kteří zneužívají druhé

3.12.2018 

Lidé s narcistickými sklony hrají oběti a vždy překrucují to, co se stalo. Nenávidí ostatní, kteří prožívají radost a neváhají je slovně napadat. Mají tendenci s ostatními manipulovat a v argumentaci…

Článek v rámci předplatného icon „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

30.11.2018 

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále mnoho ztrácet, může být poněkud frustrující a pro firmu nevýhodné. Jestliže byste si rádi vaše…

Jak pomoci workaholikovi na vašem pracovišti

30.11.2018 

V humorné rovině by se dalo říci, že mít na pracovišti mezi podřízenými workaholika je snem každého manažera. Pokud se ale tento problém stane v reálu, příliš humorná situace to není. Mít v kolektivu…

Článek v rámci předplatného icon Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň

29.11.2018 

Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi z hlavních cílů vás coby prodejce. A jednou z nejúčinnějších zbraní, díky které těchto cílů…

Článek v rámci předplatného icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

29.11.2018 

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout. Již teď se 40 % veškerého e-commerce obchodu odehrává v Číně a do roku 2020 by…

Vyhlídky oboru lidských zdrojů pro rok 2019

29.11.2018 

Jaké jsou vyhlídky problematiky HR v příštím roce? Jaké budou hlavní otázky, trendy a výzvy tohoto oboru? Podívejme se na výsledky průzkumu realizovaného odbornou britskou asociací CIPD.

Výpis 55215535 z celkem 25249