Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24997 článků.

Článek v rámci předplatného icon Šaty dělají člověka. I v prodeji

21.5.2018 

Ať se nám to líbí, nebo ne, ostatní nás do vysoké míry posuzují i podle toho, jak vypadáme. Nemáme jim ale co vyčítat. Totéž děláme my, ať už vědomě nebo podvědomě. Tomuto faktu se není třeba nijak…

Naučte se anglicky po telefonu. Kdekoliv. Stačí 5 minut denně

21.5.2018 

Znalost alespoň základní úrovně anglického jazyka zaměstnanců je dnes pro většinu firem naprostou samozřejmostí. Konverzace v cizím jazyce je však pro řadu z nich stále strašákem. Říká se, že mluvit…

icon Chceme studentům předat komplexní pohled na řešení otázek managementu

21.5.2018  Rozhovor s Petrem Zárubou, děkanem Prague International Business School (PIBS)

Prof. Ing. Petr Záruba, DrSc. je jedním ze zakladatelů Prague International Business School (PIBS), která poskytuje manažerské vzdělávání. Když ji v roce 1992 pomáhal stavět na nohy, netušil, že za…

Člověk, manažer zejména, na sobě musí pořád pracovat

21.5.2018  Rozhovor s Ivanem Maštálkou, studentem manažerského programu MBA VUT v Brně a University St. Francis, Joliet

V jakém oboru se vlastně pohybujete? Působím v oblasti ochrany osobních údajů, reputation managementu,  počítačové bezpečnosti – je to dost průřezový obor na hranicích mezi  právem a IT. Naši…

icon Proč startupy selhávají? Dělají špatně marketing (1/2)

21.5.2018 

Častou příčinou neúspěchu startupů je špatné naplnění obligátních 4 P marketingu. Podívejme se, jak to obvykle v technologických firmách vypadá.

Článek v rámci předplatného icon 5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

18.5.2018 

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma nabízí. Podobné otázky, které musíte při…

Článek v rámci předplatného icon Nejhorší rady, které dostávají začínající podnikatelé

18.5.2018 

Chcete se postavit na vlastní nohy, rozjíždíte vlastní byznys a plánujete realizovat svůj jedinečný plán nebo vizi? Pro lidi s tímto záměrem existuje spousta rad. Řadu z nich uslyšíte i od svého…

icon Udržujeme symbiózu mezi digitálním vzděláváním a osobním přístupem, říká zakladatel projektu Digiskills.cz

Audio  18.5.2018 

Filip Dřímalka je zakladatelem projektu Digiskills.cz a expertem na digitální transformaci firem. Společnostem pomáhá objevit a realizovat příležitosti v digitalizaci. Pořádá přednášky o digitálních…

5 netradičních tipů, jak napsat skvělý motivační dopis

17.5.2018 

Jestliže se ucházíte o práci, jsou tři věci, které musíte zvládnout na 100 %, abyste si zajistili co nejvyšší šance na úspěch – zaslat CV, napsat motivační dopis a absolvovat pohovor. V dnešním článku…

icon Growth hacking není jen pro startupy: Zaveďte strategii rychlého učení

17.5.2018 

Growth hacking je využíván během celé cesty zákazníka. Cílem je přijít s produktem nebo nápadem, který povede k rychlému a navíc dlouhodobějšímu růstu. Jde o chytré marketingové strategie, které…

Článek v rámci předplatného icon Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

17.5.2018 

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z uzavření spolupráce. Prodejní cykly mají několik fází a každá z nich je ohraničena záchytným bodem.…

icon Praktické příklady použití funkce KDYŽ v Microsoft Excel

16.5.2018 

Při praktické práci s Excelem se často stává, že je zapotřebí rozvětvit výpočet do dvou variant podle toho, jestli je nebo není splněna nějaká podmínka. Typickým příkladem je výpočet daní, cel, srážek…

icon Výuka angličtiny po telefonu - principy a důvody rychlejšího pokroku

Audio  16.5.2018 

Jiří Šustáček je ředitelem a zakladatelem společnosti EDOO, která se zabývá unikátní metodou výuky cizích jazyků po telefonu. Má za sebou dlouholeté zkušenosti s výukou jazyků ve východních Čechách.…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři legendární emočně silné marketingové kampaně

16.5.2018 

Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají zdaleka tolik jako emoce. Emočně silné reklamy jsou dnes poměrně časté. Tak časté, že si dnešní marketéři musejí dávat pozor,…

icon Triky, jak si pamatovat jména lidí

15.5.2018 

Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména lidí, s nimiž mluví. Zapamatovat si jméno potenciálního klienta a pak je při komunikaci využívat je skvělým prostředkem, jak si…

Výpis 58065820 z celkem 24997