Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24968 článků.

Když odchází ti nejlepší. Proč firmy často ztrácejí své klíčové lidi kvůli manažerům

Audio  12.6.2025 

Nábor nových zaměstnanců je pro řadu firem složitým a nákladným procesem. Málokdy si však organizace uvědomují, že klíčem k dlouhodobému udržení kvalitních lidí není jen HR oddělení, ale především…

icon Jak na vedení firmy v digitální době

Audio  12.6.2025 

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a ještě vsadí na umělou inteligenci? V otevřeném rozhovoru Josef Hajkr sdílí své zkušenosti z…

Článek v rámci předplatného icon AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

12.6.2025 

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho napsalo a řeklo o tom, na jaké druhy úkonů a pracovních míst bude mít AI největší vliv. A pravdou…

Špeky z Manažerské triády I: Tak a jsem manažer. Co je moje role? Mám rozbušky, nebo pilíře?

11.6.2025 

Dá se vedení lidí naučit? Na tuhle otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Někdo tvrdí, že schopnost vést buď máte, nebo nemáte. Jiní říkají, že je to dovednost jako každá jiná – když se můžeme naučit…

icon „Ghostworking“: Proč mnoho pracovníků práci často pouze předstírá

11.6.2025 

Možná je to jenom „trendy“ výraz pro něco, co se dělo vždycky. Anebo je to skutečně fenomén dnešní doby, kterému je potřeba věnovat pozornost. Takzvaný „ghostworking“ je termín, který popisuje…

Virtuální zaměstnanci v českých firmách: sci-fi nebo realita?

10.6.2025 

Virtuální zaměstnanci nejsou futuristická vize, ale reálná pomoc, která již nyní šetří českým firmám desítky tisíc korun měsíčně. Expert na AI Jan Nedvídek v rozhovoru vysvětluje, jak přesně tito…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

10.6.2025 

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou) zkušenost mají vaši klienti s vaší firmou. Zlepšování CX by mělo být snahou jak obchodníků, tak…

Článek v rámci předplatného icon Ekologické neziskovky placené Evropskou komisí údajně útočily na Německo

Audio  10.6.2025 

Nedávná zpráva německých médií tvrdí, že Evropská komise v roce 2023 zaplatila environmentálním nevládním organizacím až 700 000 eur za lobování proti německým společnostem a v některých případech za…

Když zaměstnanci nespí, firma tratí – proč je spánek i vaše HR téma?

10.6.2025 

Spánek v pracovním prostředí nebývá příliš skloňovaným tématem. Jeho nedostatek přitom významně negativně ovlivňuje zaměstnance na všech úrovních a může stát firmy nemalé peníze. Loňský průzkum…

Zaměstnanecké průzkumy: Proč se vyplatí kombinovat komplexní a pulzní měření?

9.6.2025 

Zaměstnanecké průzkumy pomáhají porozumět firemnímu klimatu a včas zachytit, co se skutečně děje. Komplexní měření nabízí hlubší vhled, pulzní možnost rychlé reakce. Jejich kombinace se dnes osvědčuje…

Zkušební doba dostává nová pravidla: až 8 měsíců a možnost prodloužení. Jak z novinky mohou zaměstnavatelé i zaměstnanci těžit a na co si dát pozor?

9.6.2025 

Od začátku června přináší novela zákoníku práce výrazné změny v oblasti zkušební doby. U běžných zaměstnanců může nově trvat až čtyři měsíce, u vedoucích pracovníků dokonce až osm měsíců.

Jak úspěšně propojit roli lídra a manažera v každodenní praxi?

6.6.2025  Rozhovor s Mgr. Martinem Rejhonem, MBA, lektorem ICT Pro

V ideálním světě by každý manažer měl v sobě probudit i lídra, a každý lídr by měl být také manažerem. I když jsou role lídra a manažera rozdílné, skutečně silné vedení často čerpá z dovedností obou…

icon Pět chyb, kterým se musí každý manažer vyhnout

6.6.2025 

Chcete být skutečně inspirujícím a efektivním lídrem, kterého jeho podřízení uznávají a který dovede maximálně naplnit potenciál týmu, který mu byl svěřen? Pak se musíte vyhnout následujícím pěti…

Technologie? Ano, ale bez lidí se neobejdete.

5.6.2025 

Od pandemie přes nástup AI se oblast řízení projektů za posledních 5 let zásadně proměnila. Co jsem jako lídr firmy udělal, jak se nám vyplatily investice do změny obchodního modelu, do digitalizace a…

icon Když firmě dojde dech: Počet insolvencí v Česku roste. Jak se vyhnout stejným chybám?

5.6.2025 

Počet firemních insolvencí v České republice v roce 2024 vzrostl o 5 % a dosáhl celkem 686 případů. Nejčastěji krachovaly firmy v oblasti obchodu, výroby a stavebnictví, nejvíce pak v Praze (318),…

Výpis 4660 z celkem 24968