Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7528 článků.

icon Vyplatí se outsourcing vypracovávání mezd?

10.2.2006 

Majitelka Duane Park Patisserie v New Yorku vzpomíná, jak se každý týden trápila s vypracováním mezd svých zaměstnanců. Jak se ale zvýšil počet zaměstnanců její firmy, začalo jí docházet, že je její…

Jak řídit klevety

10.2.2006 

Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…

Článek v rámci předplatného Je orientační program vaší firmy účinný?

9.2.2006 

Pokud chcete mít úspěšný proces zapracování nových zaměstnanců, existuje mantra, kterou byste si měli pamatovat - "Na všem záleží!" Špičkoví manažeři vědí, že každá komunikace a interakce se…

icon Pět kroků pro expanzi na mezinárodní trhy

8.2.2006 

Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm loving it společnosti McDonald's se svými lokálními variantami typu Ich liebe es si již ve světě marketingu získali…

Práce v politicky nestabilních oblastech

7.2.2006 

Jak daleko může zaměstnavatel zajít v naléhání na zaměstnance, aby pracovali v nebezpečných lokalitách? R. Gizbert, bývalý britský novinář, byl například propuštěn na základě toho, že odmítl pracovat…

Článek v rámci předplatného Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci

6.2.2006 

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Článek v rámci předplatného icon Pohlednice v marketingu

2.2.2006 

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k vašich webovým stránkám nebo obchodům. Nejsou ničím novým a na první pohled nemusejí vypadat příliš skvěle, ale opravdu fungují,…

Článek v rámci předplatného Jak odvést dobrou práci a jít domů včas

30.1.2006 

Pro workoholismus je typická neschopnost určit,zda jsme pro ten či onen den udělali dostatek práce.Podle britského autora Ferguse OConnella leží síla k redukci dlouhé pracovní doby v rámci každého z…

icon Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

30.1.2006 

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…

Co je to neformální učení?

26.1.2006 

Jsme posedlí školením pracovníků. Došli jsme k závěru, že lidská síla je nejdůležitější prvek a jediný způsob, jak ji přilákat, vylepšovat a udržet, je nabízet možnost dalšího vzdělávání. Problém je,…

icon Jak si zapamatovat jména

24.1.2006 

Zapamatování jména zákazníka může pomoci zlepšit prodej vašich produktů či služeb. Řada lidí má však problém se zapamatováváním jmen. Čím více se snaží jména zapamatovat, tím častěji je zapomínají.…

Článek v rámci předplatného Jak postupuje dobrý personalista

24.1.2006 

Výběr vhodných zaměstnanců je jedním z hlavních úkolů každého personalisty. Právě na kvalitě pracovníků značnou mírou závisí prosperita celé firmy.Vybírat pracovníky by personalista měl podle jejich…

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

23.1.2006 

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji…

Výpis 61066120 z celkem 7528