Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24994 článků.

Blended learning aneb jak propojit e-learning a skutečného lektora

22.1.2018 

V dnešní době stále více firem organizuje pro zaměstnance jazykové vzdělávání. V praxi se však často setkáváme s problémy, které trápí většinu zaměstnavatelů, jako např. že: 1. Zaměstnanci-studenti…

Nošovická automobilka otevřela zdravotní centrum pro zaměstnance

22.1.2018 

Zaměstnanci automobilky Hyundai (HMMC) v Nošovicích mohou od 15. ledna 2018 využívat bezplatných služeb nového zdravotního centra, které bylo vybudováno přímo v areálu firmy. Cílem služeb zdravotního…

Článek v rámci předplatného icon Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

22.1.2018 

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši značku sami neprojevili zájem, je stále primární způsob telefonního prodeje. Tato forma prodeje je však nejen značně…

icon Kdy a jak se rozloučit s klienty

19.1.2018 

Každé dva roky se zbavte spodních 10 až 15 procent klientů. To doporučuje svým klientům z řad poskytovatelů služeb světově uznávaný poradce a kouč vrcholových manažerů Marshall Goldsmith.

icon Zbavte se strachu, který vám brání uspět

19.1.2018 

Když se zbavíte obav a strachů, může to váš osobní i profesionální život opravdu proměnit. Jaký krok je třeba udělat jako první? A jak pokračovat bez obav i dál, jak zabránit návratu strachu?

Skutečná motivace a sebekoučink

19.1.2018 

Vím, že následující článek může být pro dost lidí náročný na přečtení. Na druhou stranu věřím, že podstatně více lidí bude motivovat a inspirovat. Sám působím jako kouč a lektor a vím, že pro lidi, se…

icon Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

19.1.2018 

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí roli zákazníka. Mohou totiž zjistit, že být zákazníkem jejich firmy je ve skutečnosti trochu jiný…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

18.1.2018 

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě kvantitativních parametrů, jako je délka hovoru nebo počet opakovaných volání, existují i kvalitativní pohledy…

icon Ženy v sektoru technologií to nemají jednoduché (1/2): Co jim brání v úspěchu?

18.1.2018 

Ženy se stále příliš neobjevují na nejvyšších vedoucích pozicích v technologických firmách. Mladým ženám se v kariéře často nedostává podpory, kterou očekávaly. Ženy jsou navíc stále předmětem…

Angličtina s jazykovou školou LITE: Ucházení se o práci

18.1.2018 

Chystáte se na přijímací pohovor v angličtině? Podívejte se na slovíčka a fráze téma Ucházení se o práci (Applying for a Job). Doufáme, že vám pomohou k získání nové práce. Good Luck!

icon Nejčastější mýty o řízení projektů

18.1.2018 

To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že vede nějaký projekt. Vypadá to zkrátka lépe než „asistentka“ a často i lépe než „konzultant“. I když však dotyčný skutečně má…

icon Roman Knap se vrací do vedení SAP Slovensko

17.1.2018 

Společnost SAP Slovensko jmenuje na pozici generálního ředitele Romana Knapa, který má nyní na starosti vedení týmu a obchodní výsledky české i slovenské pobočky SAP. Roman Knap je generálním…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšné ženy v obchodní branži nekopírují muže

17.1.2018 

Ženy mají obecně mnoho vlastností, díky kterým v určitých ohledech přirozeně vyčnívají nad muže. Častým problémem žen v obchodě jsou však jejich vlastní bariéry, kvůli kterým mnohdy nedostatečně…

Síla kruhu v procesu firemních změn

17.1.2018 

Chci se s vámi podělit o reálnou zkušenost z facilitovaných workshopů spokojenosti, kterou jsem vedla pro našeho významného klienta. Sérii workshopů předcházelo dotazníkové šetření, které přineslo…

icon Dobrý brand se přizpůsobuje zákazníkům

17.1.2018 

Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet zákazníky, potřebujete se neustále zlepšovat a měnit. Díky digitalizaci dokážete provádět rychlá vyhodnocení a včas…

Výpis 61366150 z celkem 24994