Jsem perfekcionista
Rozhovor s ředitelem Galerie Rudolfinum PhDr. Petrem Nedomou. Vystudoval v Brně FF UJEP obor dějiny umění. Od roku 1994 působí jako ředitel Galerie Rudolfinum.Jste vGalerii Rudolfinum od jejího…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
Rozhovor s ředitelem Galerie Rudolfinum PhDr. Petrem Nedomou. Vystudoval v Brně FF UJEP obor dějiny umění. Od roku 1994 působí jako ředitel Galerie Rudolfinum.Jste vGalerii Rudolfinum od jejího…
Listina práv uchazečůJestliže usilujete o vysoké počty žádostí a přijetí nabídek, musíte začít dávat pozor na zkušenosti vašich uchazečů. Uchazeči nejsou hloupí a pokud s nimi jednáte hrubě, když jsou v podstatě hosty ve…
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací, moderních technologií nebo dopravy. Mnohým z nich však zákaznická střediska přinesla větší ztrátu…
Informování zaměstnanců o podnikových změnách prostřednictvím médií může být efektivním způsobem, jak dát novinky pracovníkům na vědomí. Philip Dewhurst, ředitel obchodních záležitostí v British…
Jakkoli nepříjemné a frustrující mohou být rozdíly mezi muži a ženami, jsou zároveň i zábavné. Ačkoli je vždy riskantní nějakým způsobem zobecňovat rozdíly mezi pohlavími, určité pružné zevšeobecnění…
Pro nováčka petržel, aby dlouho vydrželFirmy si stále stěžují, že ve většině oborů je nedostatek opravdu kvalitních zaměstnanců. Uchazečům prý hlavně chybí obecnější osobnostní předpoklady jako jsou loajalita k firmě, produktivita práce,…
Britští zaměstnanci vedou světový žebříček kancelářského ulejvání. Dokáží úspěšně využívat moderní kancelářské technologie k tomu, aby se mohli věnovat něčemu jinému než práci a přitom stále vypadat…
Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se zákazníky. Zákaznická střediska jsou v řadě případů prvním místem kontaktů se zákazníky a tudíž i výhodnou pozicí pro…
Schopnost strategického přemýšlení patří do základního vybavení úspěšných byznysmenů. Ovlivňuje současnou produktivitu i budoucnost firem. Vyučovat ji však není jednoduché, protože neexistuje jen…
Válka o talenty pokračuje a chytré společnosti dělají všechno, co mohou, aby udržely své zaměstnance spokojené a šťastné. Zde je seznam dvaceti strategií pro udržení zaměstnanců vytažených z magazínu…
Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a lidé si začínají uvědomovat, jak…
Elektronický HR management (e-HRM) je často podporován, protože nabízí organizacím mnoho možností díky poskytování informací zaměstnancům a managementu online. Umí zaměstnancům zodpovědět často…
Vůdcovství znamená jakýkoli vztah vzájemného vlivu, který přináší změny. Může jít o vztah učitele a studenta, rodiče a dítěte, politika a občana či zaměstnavatele a zaměstnance. Článek popisuje deset…
Prověrky uchazečů o práci jsou stále oblíbenějšíTéměř čtyřicet procent profesionálů lidských zdrojů v nedávném průzkumu vypovědělo, že v průběhu minulých tří let zvýšili dobu, kterou tráví prověřováním referencí uchazečů o práci. Z 345 respondentů…
Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti firma nabídne. Telefonická samoobsluha je například většinou firem vnímána jako výborný způsob snížení nákladů, řada zákazníků…