Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

Zaměstnavatel, nebo špión?

21.1.2005 

Moderní technologie umožňují zaměstnavatelům jednoduše monitorovat zaměstnance při práci. Zaměstnanci se však často obávají, že je management sleduje neoprávněně. Vyplývá to alespoň z aktuálního…

A nejhorší ze všeho jsou zaměstnanci...

21.1.2005 

Největší hrozbou bezpečnosti dat ve firmách nejsou vnější útoky, nýbrž vlastní zaměstnanci. Tentokrát to potvrdila studie amerického Ponemon Institute, které se v průběhu uplynulého roku zúčastnilo…

Článek v rámci předplatného icon Blog jako silný marketingový nástroj

20.1.2005 

Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových deníčků je pro uživatele celosvětové sítě stále složitější. Tuto formu komunikace tak rychle objevují také firmy a vlastní…

icon Sedmkrát o špatném budování kontaktů

20.1.2005 

O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více než čtyřicet let. Mnohým však správné zásady tohoto postupu stále unikají, i když vědí, že jde o jeden ze základních pilířů…

Jak na zpětnou vazbu

17.1.2005 

Řada zaměstnanců stále neví, jak nakládat se zpětnou vazbou. Volí proto ignorující postoj, čímž poškozuje sama sebe. Řídit se pouze vlastními pocity a názory může být velká chyba. Zároveň ale nestačí…

icon I podnik může mít zlozvyky

13.1.2005 

Novoroční předsevzetí jsou většinou o návycích zbavení se těch špatných jako kouření, nadměrného pití, přejídání se v rychlém občerstvení, a zavedení nových jako cvičit nebo jíst víc zeleniny. Stejně…

Článek v rámci předplatného Jak předejít právním sporům se zaměstnanci

12.1.2005 

Povědomí o právních aspektech přijímacího procesu je důležité, ale základní znalosti celého pracovního práva jsou nutností. Následující klíčové body mějte na mysli vždy, když jednáte se stávajícím…

icon S humorem opatrně

10.1.2005 

Přestože se ho řada řečníků obává, humor může při veřejném vystupování být užitečným nástrojem. Vhodně zvolený humor dokáže odstraňovat bariéry, vytvořit pouto mezi řečníkem a posluchači, upozornit na…

icon Reputace nad zlato

10.1.2005 

Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…

Řídím auto i šéfa

10.1.2005 

Proč se většina manažerských kurzů týká toho, jak efektivně řídit zaměstnance? Místo toho by se měly týkat toho, jak efektivně řídit svého nadřízeného. Jste si dobře vědomi potřeby efektivního řízení…

icon Tajemství lodních kapitánů

5.1.2005 

Šéfové, kteří řídí podnik od svého stolu, jsou možná dobrými koordinátory, ale špatnými vůdci. Dobří šéfové se přímo stýkají se zaměstnanci, neustále jim poskytují zpětnou vazbu, pozitivní i…

icon Co jste nevěděli o svém softwaru...

5.1.2005 

Mnoho firem se ptá, co pro ně může technologie vlastně udělat. Zde je několik příkladů programů a pomůcek s jejich běžným určeným využitím a navíc i s jejich druhotným, možná nezamýšleným, využitím:-…

icon Nemluvte o tom, zařiďte to!

3.1.2005 

Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez podniknutí akce je to jen plýtvání dechem. Velmi často manažeři sdělují informace, jako by byli jen…

icon Základy efektivní e-mailové komunikace

28.12.2004 

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát efektivním e-mailovým komunikátorem. -…

Jak přijímat kritiku

27.12.2004 

Umění vyrovnávat se s kritikou je důležitým faktorem kariérního růstu jednotlivce. Reagovat je třeba v první řadě profesionálně nenechat se vyvést z míry a kontrolovat své reakce. Článek popisuje…

Výpis 64366450 z celkem 7527