Zaměstnavatel, nebo špión?
Moderní technologie umožňují zaměstnavatelům jednoduše monitorovat zaměstnance při práci. Zaměstnanci se však často obávají, že je management sleduje neoprávněně. Vyplývá to alespoň z aktuálního…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.
Moderní technologie umožňují zaměstnavatelům jednoduše monitorovat zaměstnance při práci. Zaměstnanci se však často obávají, že je management sleduje neoprávněně. Vyplývá to alespoň z aktuálního…
Největší hrozbou bezpečnosti dat ve firmách nejsou vnější útoky, nýbrž vlastní zaměstnanci. Tentokrát to potvrdila studie amerického Ponemon Institute, které se v průběhu uplynulého roku zúčastnilo…
Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových deníčků je pro uživatele celosvětové sítě stále složitější. Tuto formu komunikace tak rychle objevují také firmy a vlastní…
O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více než čtyřicet let. Mnohým však správné zásady tohoto postupu stále unikají, i když vědí, že jde o jeden ze základních pilířů…
Řada zaměstnanců stále neví, jak nakládat se zpětnou vazbou. Volí proto ignorující postoj, čímž poškozuje sama sebe. Řídit se pouze vlastními pocity a názory může být velká chyba. Zároveň ale nestačí…
Novoroční předsevzetí jsou většinou o návycích zbavení se těch špatných jako kouření, nadměrného pití, přejídání se v rychlém občerstvení, a zavedení nových jako cvičit nebo jíst víc zeleniny. Stejně…
Povědomí o právních aspektech přijímacího procesu je důležité, ale základní znalosti celého pracovního práva jsou nutností. Následující klíčové body mějte na mysli vždy, když jednáte se stávajícím…
Přestože se ho řada řečníků obává, humor může při veřejném vystupování být užitečným nástrojem. Vhodně zvolený humor dokáže odstraňovat bariéry, vytvořit pouto mezi řečníkem a posluchači, upozornit na…
Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…
Proč se většina manažerských kurzů týká toho, jak efektivně řídit zaměstnance? Místo toho by se měly týkat toho, jak efektivně řídit svého nadřízeného. Jste si dobře vědomi potřeby efektivního řízení…
Šéfové, kteří řídí podnik od svého stolu, jsou možná dobrými koordinátory, ale špatnými vůdci. Dobří šéfové se přímo stýkají se zaměstnanci, neustále jim poskytují zpětnou vazbu, pozitivní i…
Mnoho firem se ptá, co pro ně může technologie vlastně udělat. Zde je několik příkladů programů a pomůcek s jejich běžným určeným využitím a navíc i s jejich druhotným, možná nezamýšleným, využitím:-…
Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez podniknutí akce je to jen plýtvání dechem. Velmi často manažeři sdělují informace, jako by byli jen…
Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát efektivním e-mailovým komunikátorem. -…
Umění vyrovnávat se s kritikou je důležitým faktorem kariérního růstu jednotlivce. Reagovat je třeba v první řadě profesionálně nenechat se vyvést z míry a kontrolovat své reakce. Článek popisuje…