Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Článek v rámci předplatného icon Základy vícekanálové komunikace

30.3.2005 

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s optimalizací vícekanálových komunikačních strategií. Článek uvádí pět základních doporučení.- Nikdy…

Průvodce po referencích

25.3.2005 

Při ověřování referencí je důležitá připravenost, důkladnost a soudržnost. Už na počátku přijímacího procesu kontaktujte několik referujících u každého kandidáta. Nejefektivnější cestou k získání…

Článek v rámci předplatného Několik nezbytností, které byste měli při pohovoru zjistit

25.3.2005 

Pohovory s uchazeči o práci a určování, zda se hodí pro podnikovou kulturu a danou pozici, jsou jedny z nejpodstatnějších úkolů personalisty. Čím více toho o uchazeči zjistí, tím větší hodnotu přidá…

icon Šest kroků do záře reflektorů

24.3.2005 

Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní prominence. Klíčem k tomu je mít efektivní program vztahů s médii, který jim umožní vybudovat vztahy s…

icon Jak získat strategický vliv

23.3.2005 

Manažeři často ztrácejí motivaci spolu s tím, jak malý vliv se jim zdá, že ve svých firmách mají. Svůj omezený prostor si uvědomují i vyšší manažeři. Každý vůdce v organizaci však má potenciální…

Článek v rámci předplatného HR nachází cestu k IT

22.3.2005 

Moderní technologie stále rychleji vstupují do oddělení lidských zdrojů, a tak zaměstnanci mnohých firem využívají samoobslužné aplikace, které jim pomáhají plnit úkoly typu registrací do programů…

icon Bezdrát neznamená bezpečí

17.3.2005 

Rychlý rozvoj bezdrátových sítí vystavuje firmy řadě bezpečnostních rizik, mezi které patří i často opomíjená možnost napadení hackery ulice nebo sousední budovy. Na bezpečnost těchto sítí ve…

Článek v rámci předplatného Až se vám něco stane, kde bude stát váš zaměstnavatel?

15.3.2005 

Více než čtvrtina britských pracujících věří, že by jim jejich nadřízený velmi nepravděpodobně pomohl udržet si jejich práci, kdyby se zranili a stali se invalidními. Průzkum Disability Rights…

Postavte se mikromanažerovi

15.3.2005 

Janin šéf je mikromanažer. Probírá jí pracovní stůl a cítí potřebu rozebírat každý projekt. Jana se cítí stresovaná a pochybuje o sobě. Může s tím něco udělat? Tak především jsou tu dva problémy:…

icon Udržovací strategie a tipy od čtyř nejlepších

14.3.2005 

Podle průzkumu americké Společnosti lidských zdrojů vnímalo 38 % personálních manažerů v loňském roce vyšší fluktuaci a mnoho jich očekává ještě vyšší v roce letošním. Protože se i obavy o udržení…

icon Co do plánu nepatří

14.3.2005 

Tim Berry se již třicet let zabývá podnikovým plánováním, viděl mnoho stylů a mnoho změn v módě plánování, ale základy jsou podle něj stále stejné. Sestavil seznam nejčastějších chyb, kterých se lze…

icon Rozhovor s Zdeňkem Machem

14.3.2005 

Ing. Zdeněk Mach v roce 2002 založil společnost JOB ASISTENT, jež se specializuje na realizace outplacementu. Společnost se zabývá rekvalifikacemi, motivačními kurzy pro skupiny ohrožené dlouhodobou…

icon Zákazník je chodící výplatní páska

8.3.2005 

Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen že musí naučit zaměstnance…

Mlžit, mlžit a zase mlžit

3.3.2005 

Průzkum mezi dvěma tisícovkami britských zaměstnanců, který uskutečnil Plain English Campaign a Microsoft, ukázal, že pracovníci pociťují nátlak, aby v práci lhali. Téměř dvě třetiny z nich přiznávají…

Článek v rámci předplatného Pečujte o pečující

3.3.2005 

John je horlivý pracovník, který neotálí u kávovaru, ale rychle do sebe kávu hodí a spěchá za svými pracovními úkoly. Tvrdě dře, i když se v noci moc nevyspal. John je jedním z více než 54 milionů…

Výpis 64666480 z celkem 7606