Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu

2.9.2016 

Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům nebo potenciálním klientům. Mít předem připravené a časem prověřené e-mailové vzory je sice žádoucí,…

Článek v rámci předplatného icon Startuje projekt strategické spolupráce firem „Na kvalitním výsledku záleží“

1.9.2016 

TÜV SÜD Czech, světový lídr v testování a certifikaci výrobků, spustí v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu (MSV) Brno 2016 čtvrtý ročník úspěšného projektu partnerství mezi firmami, které se…

Článek v rámci předplatného icon Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

1.9.2016 

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se o ranou fázi prodejního procesu, ve které musí prodejce zjistit, co vlastně klient potřebuje a podle…

icon 4 rituální otázky, které by si měl pokládat každý lídr

1.9.2016 

Lídři, kteří odvádějí skutečně skvělou práci, jsou extrémně zvědaví. Mají svůj rituál hledání odpovědí na určité základní otázky. Odpovídáním na tyto otázky zkvalitníte to, jak sebe sami hodnotíte.…

Článek v rámci předplatného icon Kde je a kam kráčí kvalita

31.8.2016 

Jeden z otců kvality, Ishikawa (1994), o kvalitě říká: „Řízení jakosti začíná a končí vzděláváním. K prosazování řízení jakosti se musí v jakosti vzdělávat všichni pracovníci, od prezidenta k řadovým…

Článek v rámci předplatného icon Trh se neustále mění. Víte, jak držet krok s dobou?

31.8.2016 

Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou předurčeni k neúspěchu. Prodejci mají často problém s tím, že po určité době pokusů naleznou v tu chvíli ideální prodejní techniku,…

icon Časná rána: Využijte je k překonání prokrastinace

30.8.2016 

Využijte brzkých rán. Je to jen váš čas, kdy po vás nikdo nic nechce. Jako čínský kluk, Ma Yun, který se rozhodl každé ráno studovat angličtinu. Probudil se každý den před úsvitem a jel na kole 40…

Článek v rámci předplatného Kdy vám kandidát oprávněně položí telefon

30.8.2016 

Pracovníci personálních agentur či tzv. headhunteři si vydělávají tím, že pro firmy hledají zaměstnance, které si firmy neumějí najít samy. Pracují tedy především pro firmy, nikoli pro uchazeče o…

icon Proč se snažit být nejlepší, když průměr může stačit?

30.8.2016 

Náš moderní svět je posedlý perfekcionismem. Od útlého dětství je nám sdělováno, že není nic lepšího než to nejlepší. Avšak ani to nemusí být správné. Perfekcionismus prokazatelně vede k depresi,…

Článek v rámci předplatného icon Častější změna zaměstnání podporuje kariérní růst

29.8.2016 

Čeští pracovníci mění zaměstnavatele méně často než například v USA či na západ od našich hranic. Pokud mohou, raději zůstávají v jedné firmě dlouhé roky. Jejich kariéře by přitom prospělo, pokud by…

Jak si udržet loajální zaměstnance i po mateřské a rodičovské dovolené

29.8.2016  Rozhovor s Danou Káňovou, Learning & Development programovou manažerkou ve společnosti DHL IT Services

Udržet si kvalitní zaměstnance a zabránit jejich odchodu je v současnosti tématem číslo jedna mezi firmami na českém trhu. Je potřeba si uvědomit, že existují zaměstnanci, kteří preferují častou změnu…

Článek v rámci předplatného icon Řečnické umění aneb Mluvte tak, aby vás ostatní poslouchali

29.8.2016 

Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a schopnost komunikace. Ať už prodáváte přímo (osobně) nebo přes telefon, řečnické schopnosti jsou základem úspěchu. Přitom si…

Článek v rámci předplatného icon Vysněná práce se může stát skutečností

29.8.2016 

I v dnešním vysoce konkurenčním prostředí trhu práce můžete získat práci, o které jste vždy snili. Bude to však vyžadovat více než jen odeslání životopisu příslušné organizaci a modlení se za přijetí.…

icon Budoucnost nemovitostních trhů (1/2): Tradiční hodnotový řetězec

29.8.2016 

Na horizontu jsou informovaní nákupčí, kteří rozumějí tomu, že když se podaří vytvářet nemovitosti a areály, které budou více dbát na zájmy a spolupráci všech zúčastněných, může být provoz samotný…

icon Skupinové myšlení: Nenechte se jím obelstít

26.8.2016 

Koncept skupinového myšlení známe už od počátku 50. let minulého století, kdy byl definován časopisem Forbes jako racionalizovaná shoda. Přes všechny své nástrahy však stále žije již více než šest…

Výpis 64366450 z celkem 19593