Pohovořte si behaviorálně
Jestli hledáte nové strategie pro nábor těch správných zaměstnanců pro vaši společnost, jistě vás bude zajímat *behaviorální pohovor*. Jde o uspořádaný systém pro identifikování způsobilosti. Než…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
Jestli hledáte nové strategie pro nábor těch správných zaměstnanců pro vaši společnost, jistě vás bude zajímat *behaviorální pohovor*. Jde o uspořádaný systém pro identifikování způsobilosti. Než…
Přestože na ně může firma umístit značné množství informací, které mohou najít miliony lidí, webové stránky nejsou univerzálním řešením všech marketingových otázek. Potenciální zákazníci je zpravidla…
Jistý manažer v článku popisuje své zkušenosti se studiem M.B.A. Každý měsíc, když splácel studentskou půjčku, přemýšlel, jestli absolvování školy řízení obchodu bylo správným rozhodnutím. Vychovával…
Nějaký problém?Životopisy uchazečů o zaměstnání v managementu vypadají často skvěle, většinou však mnoho neříkají o tom, jak daný jedinec dokáže řešit problémy. Zaměstnavatele přitom právě tato informace velmi…
Obecné povědomí velí vyjednavačům raději počkat, až první nabídku pronese protistrana. Ve skutečnosti však mohou uzavírat úspěšné dohody právě tehdy, pokud první nabídku vysloví sami. Výzkumy lidského…
Rychlý rozvoj informačních technologií zjednodušil sdílení informací a efektivní spolupráci na delší vzdálenost. Firmy dnes mohou vytvářet týmy bez ohledu na fyzický pobyt jednotlivých členů. Aktuální…
Nezřídka se manažerům stane, že mají mezi podřízenými osobu, která každou chvíli přichází s informacemi o tom, co kdo z kolegů neudělal právně, co dělají zákazníci, šéfové nebo alespoň její rodina.…
E-mailový marketing disponuje jedním silným nástrojem, který je často podceňován. Jedná se o personalizaci a segmentaci zpráv, která může firmám pomoci vybočit z davu a znásobit zisky. Personalizací…
Elektronický newsletter je velmi efektivním marketingovým nástrojem, protože je rychlý, osobní a levný. Mnoho firem využívá e-mailový newsletter, aby představily samy sebe novým zákazníkům a…
Vždy jednou za čas přijde problémový zákazník a vy s ním musíte nějak vyjít. Podle autora článku se dají tito zákazníci rozdělit do čtyř hlavních skupin, což by mohlo pomoci při jednání s nimi. Čím…
Pokud připravujete schůzku ve vaší společnosti, je dobré držet se následujících rad, které vám mohou pomoci v tom, aby byla úspěšná.1. Začínejte schůzky něčím, co všechny přítomné uvede do debaty. 2.…
Alkohol a drogy v práciPrůzkumy ukazují, že se mnoho organizací se chystá změnit svůj postup proti drogám a alkoholu na pracovišti. Přiměla je k tomu řada incidentů, které je nutily…
Vaše společnost nebude pracovat jak byste si přáli, pokud bude zaměstnávat manažery, kteří budou izolovat zaměstnance od důležitých informací a zákazníků a kteří jim neposkytnou možnost samostatného…
Sdílení informací je záležitostí toho, co víme a zároveň se rozhodneme sdělit ostatním. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se zúčastnilo 2000 amerických manažerů, ukazuje v této souvislosti na…
Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k informacím a očekávají od přednášejících více než dřív. Ovlivněni moderními médii navíc od prezentace…