Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19471 článků.

2in1 – dvě mouchy jednou ranou i ve firemním vzdělávání

5.4.2016 

Máte zkušenosti se školeními, která vám nepřinesla očekávané výsledky? Měla obecnější formu a chyběla praktická příprava na reálné situace ve vaší práci? Stalo se vám, že vaši zaměstnanci nevyužívali…

icon Vývoj české ekonomiky v roce 2015

5.4.2016 

České ekonomice se loni dařilo nejlépe za posledních osm let. Hrubý domácí produkt vzrostl o 4,3 %. Ve srovnání s Evropskou unií (+1,8 %) stoupl výkon české ekonomiky více než dvojnásobným tempem, v …

icon Jak uspět v podnikání, když ostatní selhávají

4.4.2016 

Podnikatelský úspěch nikdy není zaručen. Nestačí být jen skvělý organizátor; musíte také pochopit, že ne vždy se podaří mít věci přesně tak, jak chcete. Neúspěch a selhání však neznamenají, že je všem…

Článek v rámci předplatného HR business partnering: Všichni o něm mluví, ale málo kdo jej skutečně dělá

4.4.2016 

Živě si vzpomínám na to, jak jsem se v roce 2007 z pozice HR generalisty v rámci mezinárodní korporace stala HR Business Partnerem. Připadalo mi to poměrně sexy mít tento název pozice uvedený u svého…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanec a pracovní úraz - některé důsledky se hojí déle než samotné zranění

1.4.2016 

V našich zamyšleních ohledně bezpečnosti práce se velmi často dostáváme k pozici majitelů a ředitelů firem, kteří musí plnit povinnosti dané zákonem a dohlížet na bezpečí svých zaměstnanců. Nejsou to…

Laboratoř manažerského mistrovství IV. – Rozhodování vyžaduje rychlost i pomalost zároveň

1.4.2016 

V našem seriálu postupně procházíme jednotlivé ingredience manažerského mistrovství. Dnes zavítáme na pole „mindsetu“ – způsobu uvažování. I na tomto poli najdeme řadu doporučení, jak by měl manažer…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů, jak získat více kontaktů na potenciální klienty

1.4.2016 

Zvýšení počtu a kvality kontaktů, které prodejce získává a které může používat k nabízení svých produktů, může podstatně zvýšit i objem uskutečněných prodejů. Rozdíl průměrné úspěšnosti mezi…

icon Zbavte se zlozvyků, které vám brání v naslouchání

1.4.2016 

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč máme dvě uši a jen jedna ústa? Možná nám tím příroda chtěla naznačit, že zdravá komunikace je spíše věcí naslouchání než mluvení. Problém je v tom, že to stále…

icon Nebojte se nesouhlasit s nadřízenými

1.4.2016 

Strach z nesouhlasu s někým, kdo má vyšší pravomoci než my, je přirozený. Lidské tělo je zkrátka naprogramováno tak, že se snažíme vyhýbat situacím, které by nám mohly ublížit. To však neznamená, že…

Článek v rámci předplatného icon O smrti tradiční reklamy

31.3.2016 

Blogger a lektor Jayson DeMers si ve svém článku pro Forbes.com položil zajímavou otázku: Je tradiční reklama mrtvá, jak říkají mnozí analytici a odborníci? Nebo stále není překonaná, pouze v určitých…

icon Nepřipravujte sami sebe o reference

31.3.2016 

Každý podnikatel chce být vnímán jako spolehlivý dodavatel. Být doporučen jinými je skvělá cesta k tomu, jak získat nové klienty. Nesnažte se však stát expertem na všechno. Myslíte si, že budete…

Studie: Do roku 2020 zmizí 5 milionů pracovních míst

31.3.2016 

Nastupující 4. průmyslová revoluce spolu s dalšími socioekonomickými a demografickými změnami bude mít zásadní vliv na vývoj trhu práce po celém světě. Do roku 2020 má v důsledku digitalizace a…

icon Ganttovy diagramy a projektový management: Plánujeme čas

31.3.2016 

S časovým plánem budete schopni dokončit projekt v přiměřené lhůtě. Klíčové je rozložit si projektové cíle na menší skupiny dílčích cílů. Potom u každého úkolu stanovte čas, najděte správné pořadí a…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které chtějí zaměstnanci slyšet

30.3.2016 

Řada ředitelů zaměstnancům sděluje své vize, poslání firmy a strategie, jak se k jejich naplnění dostat. Organizují k tomu roadshow, vyvěšují plakáty, popisují stránky firemního magazínu. A očekávají,…

Článek v rámci předplatného icon 4 věty, díky nimiž přimějete zákazníka uvažovat jinak

30.3.2016 

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště, bezpečí a stabilitu, mají lidé obecně tendenci obávat se změn jakéhokoliv druhu. A to především u věcí, které mají podle sebe…

Výpis 66916705 z celkem 19471