My se krize nebojíme
V každém byznysu nevyhnutelně nastane nějaká krize. Propouštění, přírodní katastrofy či lidské tragédie jsou zkrátka události, jimž se nedá vyhnout a vyžadují okamžitou reakci. To, jak rychle a…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
My se krize nebojímeV každém byznysu nevyhnutelně nastane nějaká krize. Propouštění, přírodní katastrofy či lidské tragédie jsou zkrátka události, jimž se nedá vyhnout a vyžadují okamžitou reakci. To, jak rychle a…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti Top Vision *PR v českém mediálním prostředí*. Říká, že média jsou byznys a 90% všech zpráv je negativních. Záleží však na…
O ekonomických cílích své společnosti by měli mít představu i pracovníci na nejnižších postech. Je chybou, jestliže je neznají a nevědí, jak se na nich mají sami podílet. Společnost by proto měla…
Autor článku, nezávislý marketingový konzultant, se přiznává, že dříve jeho přímost a nepromyšlené výroky vedly k nepříjemnostem, dokonce i k propuštění. Dnes si nechává nevyžádané názory pro sebe a…
V mnoha společnostech jsou služby portfolia tradičně spravovány třemi hlavními organizacemi společnosti: front office, mid office a back office. Řízení rizik často zajišťuje mid office, v mnoha…
Nedávný průzkum Maritz Travel Company odhalil, že zaměstnanci mají opravdu rádi navštěvování určitých typů setkání. Dále také podle průzkumu si společnosti uvědomují úspěšnost setkávání mimo…
Neklape nám to...Pan Bishop nastoupil hned po škole jako nový účetní do jedné účetní firmy a dostal i mentora. Firma sestavila formální mentorský program, který měl pomoci novým zaměstnancům aklimatizovat se v nové…
Tak takhle by to nešloJistý Dan, ekonom z amerického Seattlu se zabýval zvyšováním morálky zaměstnanců. Na základě empirického výzkumu pak zformuloval jednoduché pravidlo, které nám říká: Pokud manažeři nebudou podnikat…
Pohovor, nebo horor?Uchazeč o zaměstnání odcházející z přijímacího pohovoru s pocitem, že s ním bylo zacházeno profesionálně je pro firmu stejně důležitý, jako by se jednalo o zákazníka nebo klienta. Obě tyto zkušenosti…
Hodí se sem Julie, či nehodí se sem Julie?Náborový expert Jerry Wood říká: Neexistuje špatná práce ani špatní zaměstnanci, pouze špatně odpovídající práce. Vysvětluje, že většina zaměstnavatelů užívá důkladný proces posouzení kandidátů, co se…
Učení dodávané online získává na popularitě a patří nyní k druhému nejoblíbenějšímu způsobu osvojování si znalostí a dovedností. Prvním zůstává výcvik a učení ve třídách. Echelon Learning položil…
Chce-li management společnosti efektivně ochránit důležité operace infrastruktury před útoky kybernetického terorizmu, musí dodržovat čtyři základní principy:1. Musí chápat, že řídicí systém je velmi…
Ke dni našeho vstupu do Evropské unie začnou platit některé důležité novinky v oblasti soutěžního práva, jak na úrovni Evropské unie, tak i v českém právním řádu. Úředníci Evropské komise a Úřadu pro…
Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie vstupů na zahraniční trhy je portál s názvem *Market Access Database*. Tato strategie je základním kamenem obchodní politiky…
Jak vsadit na správného koněZaměstnat dobré zaměstnance je úkol, před kterým stojí každý manager lidských zdrojů. Jestliže chcete být úspěšní v procesu přij&…