Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

icon Živná půda pro znalosti

29.7.2003 

Existují různé způsoby, jakými dojde organizace k poznání, že se musí více snažit o správu svých znalostí. U některých firem k tomuto poznání dochází během reorganizace a snižování stavů, kdy musí…

icon Přímý přenos z kanceláře aneb Manažer hostem talk show

28.7.2003 

Až si příště naladíte v televizi svou oblíbenou talk show, zkuste zauvažovat nad tím, zda by právě tento způsob nebyl originálním a kreativním řešením vnitropodnikové komunikace. Právě tuto metodu…

icon Řízení lidských zdrojů ve znalostní ekonomice

25.7.2003 

Ve spojených státech právě vyšla zajímavá kniha s názvem Human Resource Management in the Knowledge Economy (Řízení lidských zdrojů ve znalostní ekonomice), jejímiž autory jsou profesoři Texaské…

Článek v rámci předplatného icon Já, já, já, jenom já

21.7.2003 

Autor článku, uznávaný kouč výkonných vedoucích, popisuje své zkušenosti s nedostatky v komunikaci, kterými se někteří jeho klienti vyznačují. Jako příklad používá jeden rozhovor svého klienta s…

Jak se nenechat vyhodit za vlastní názor

21.7.2003 

Projevit nesouhlas se šéfem vyžaduje odvahu. Mnozí manažeři se obávají, že by je kritika šéfových postupů mohla stát místo. Autor článku tak ze své vlastní zkušenosti nabízí několik doporučení pro to,…

Kdo chce s firmou býti, musí s firmou výti

21.7.2003 

Chce-li firma prosperovat, potřebuje kompetentní zaměstnance, kteří budou podávat nadstandardní výkony. To předpokládá nejen odbornou a profesní připravenost, ale i vhodné osobnostní a morální…

icon Kontrola emocionálního jednání - jak kdy a jak u koho

18.7.2003 

Mluvíme-li o emoční inteligenci, nelze v této souvislosti nezmínit i kontrolu impulzivního jednání, která tvoří její důležitou součást. Jedná se o schopnost překonat nebo oddálit podnět, nutkání či…

icon Správa znalostí je jako jízda na motocyklu

18.7.2003 

Znalosti jsou ukryty v každém jedinci, takže správa znalostí je hlavně věcí působení na individuální osobnosti a celoživotního vzdělávání. Autorka článku to jasně pochopila ve chvíli, kdy se s…

icon Ať už skrýváte cokoli, zaměstnanci to stejně objeví

16.7.2003 

V současné době volně dostupných informací by se manažeři neměli snažit svým zaměstnancům zatajovat klíčové údaje, ale namísto toho usilovat o zachování vlastní dobré pověsti. Přesvědčit se o tom mohl…

icon Co je Internet2?

11.7.2003 

Internet, tak jak ho známe dnes, se velmi rychle zaplňuje elektronickou poštou, hudebními soubory ke stažení nebo masovými objednávkami knih na serverech typu Amazon.com. Není tedy divu, že odborné…

icon Intuice již ve strategickém rozhodování nestačí

11.7.2003 

Manažeři byli zvyklí spoléhat při strategickém rozhodování na svoji intuici, to však již v dnešním konkurenčním prostředí nen&…

icon Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

10.7.2003 

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich zákazníků a budoucími úspěchy. Řada z nich proto zavedla nejrůznější programy pro uchovávání zákaznických informací, neumí…

icon Informace versus zkušenosti - jak navrhnout e-learning

10.7.2003 

E-learningový projekt má mnoho součástí, které často navrhuje mnoho různých lidí. Proto je velmi důležitou součástí úspěchu e-learningového projektu plánování. Asi nejvýznamnější složkou výsledného…

Článek v rámci předplatného První dojem se počítá

10.7.2003 

Názory na to, kdy je nejlepší přijít na řadu při přijímacím pohovoru se u různých lidí liší. Článek doporučuje, aby uchazeči volili raději pohovor hned mezi prvními. Náboráři si totiž často uchovají…

Povězme si příběh ze života

10.7.2003 

Vyprávění příběhů se stává jedním z nejúspěšnějších způsobů zavádění nových myšlenek do organizací. Zabývá se jím stále více odborných poradců, kteří pochopili, že nejlépe podnítí změnu takříkajíc…

Výpis 68566870 z celkem 7525