Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Článek v rámci předplatného Náborová věda III. - Jak překonat vzdor uchazeče

16.1.2004 

Kvalitní aktivní i pasivní uchazeči o zaměstnání mají vždy větší počet možností. Je tedy třeba věnovat jejich přesvědčování, aby přijali nabízenou pozici větší úsilí. Náborář musí na každém kroku…

Článek v rámci předplatného Nedůvěra světem vládne

15.1.2004 

Nový přehled ukazuje, že zaměstnanci pochybují o tom, zda jim jejich společnost říká celou pravdu. Možná bylo nesmyslné, co přišlo od podniků v nesnázích jako Enron a Tyco a způsobilo u amerických…

icon Učte se organizovaně

14.1.2004 

Mnoho velkých podniků vzdělává své zaměstnance, ať již vlastními silami nebo využitím jiného výukového servisu. Zajišťuje svým pracovníkům vzdělání, které potřebují k vykonávání své práce. Tyto…

icon Jestli ti to nepůjde, zaplatíš si to sám

12.1.2004 

Společnost PricewaterhouseCoopers provedla v roce 2001 v České republice dvě speciální studie na téma školení a rozvoj: jednu mezi společnostmi Czech Top 100 a druhou mezi předními finančními…

icon CPM - Co, Proboha, Myslíte ?!

7.1.2004 

Současná obchodní a podniková literatura je zaplněna názory na CPM (korporační výkonný management). Ale co to vlastně CPM je? Je to přirozené pokračování skladiští dat a podnikové inteligence…

icon Nechtějte slevu zadarmo

7.1.2004 

Udržet si zákazníky je o mnoho levnější než získat nové. Jak je ale udržíte, aby se vraceli? Statistiky ukazují, že firmy stojí více najít nové zákazníky, než udržet ty, které už mají. Jeremy Shepherd…

Článek v rámci předplatného icon Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

5.1.2004 

Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně tak tomu je i v případě požadavků na příslušné pracovní síly. V současné době jsou žádaní zejména takové zaměstnanci, kteří…

icon Rozhovor se Soňou Štroufovou, ředitelkou divize HR v eBance

29.12.2003 

Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, po dvouleté praxi ve školství pracovala v různých obchodních a manžerských pozicích. V roce 1995 nastoupila ke společnosti R.J.Reynolds na pozici…

Článek v rámci předplatného icon E-mailové mýty a legendy

22.12.2003 

E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako potenciálně výrazně ziskový nástroj. Článek proto shrnuje několik základních mýtů, které se k e-…

icon Manažerská základka

17.12.2003 

V polovině října se sešlo na speciálním pětidenním tréninkovém programu zaměřeném na kariérní postup a proces povýšení šest manažerů, u nichž se plánuje postup na pozici CEO. Pořádající společnost…

icon Abeceda ochrany duševního vlastnictví firmy

16.12.2003 

Duševní vlastnictví může být cokoli od konkrétního výrobního procesu, plánu na uvedení výrobku na trh nebo chemického vzorce až po seznam zemí, v nichž má firma registrované patenty. Obecně vzato jde…

Co nenapsat do životopisu

15.12.2003 

Životopis je první šancí uchazeče o zaměstnání udělat pozitivní dojem na náboráře. Všechny v něm uvedené informace by proto měly být přesné a pravdivé. Na druhou stranu však není nutné docházet až do…

icon Internetové hrozby 2004

11.12.2003 

Internet ovládne podle odborníků v roce 2004 hrozba počítačových virů a spamu. Spammeři budou totiž ve zvýšené míře využívat antivirového softwaru, který běžně užíváme a stahujeme z Internetu. Letos…

icon Rozhovor s Jiřím Vackem - ředitelem úseku lidských zdrojů společnosti Nestlé Česko

10.12.2003 

Zkušenosti z oblasti personalistiky získal jako personální manager ve společnosti Walter a v české pobočce francouzské společnosti Sagem v pozici personálního ředitele. Současnou pozici v Nestlé…

Článek v rámci předplatného icon Od monologu k dialogu

9.12.2003 

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou dialogem se ziskovými zákazníky. Tento názor aspoň zastává společnost Cap Gemini Ernst & Young. Marketing si podle mínění…

Výpis 68416855 z celkem 7606