Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Integrace nového zaměstnance (2.část)

23.4.2003 

Problémem mnoha personálních oddělení zůstává fakt, že s přijetím nového zaměstnance vyřídí příslušnou agendu a stroze jej informují o výhodách, které mu podnik přinese, aniž by měly nějaký program…

icon Portály, které opravdu fungují

22.4.2003 

Firmy vkládají do podnikových portálů značné naděje. Portály se také postupně mění už to nejsou jen statické brány k informacím, ale prostředky k interakci mezi jednotlivými uživateli. Ideální portál…

icon Jak je důležité míti mentora

18.4.2003 

Mentor je osoba, která slouží jiné osobě jako poradce a pomocník. Mnoho podniků již pochopilo, že mentory je vhodné přidělovat zejména nově přijatým zaměstnancům, aby se lépe aklimatizovali a…

Klíčová firemní hodnota

17.4.2003 

Tajemství bezpečného chování zaměstnanců na pracovišti spočívá v budování bezpečné firemní kultury. Základem je přitom využití dlouhodobého manažerského přístupu ke změně chování jednotlivých…

Integrace nového zaměstnance (1.část)

17.4.2003 

Nově přijatým zaměstnancům je na firemní půdě třeba věnovat zvláštní pozornost, to je nesporné. Mnohé firmy však tento fakt opomíjejí. Nováček pak může zažít první pracovní den, jako jistý Jack,…

icon 5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

16.4.2003 

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů. Současně však mají i větší požadavky a očekávání než kdy předtím. Proto firmy kladou stále větší důraz…

icon Znalostní komunity v praxi

15.4.2003 

V únoru letošního roku proběhl v americkém San Franciscu pátý ročník znalostní konferenceAnnual Braintrust Knowledge Management Summit. Účastnil se jí i John Seely Brown, hlavní vědecký poradce…

icon Jen počkej, spammere!

14.4.2003 

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z americké Johns Hopkins University se však rozhodl, že si to již nenechá líbit. Jednoho dne dostal tento muž do své e-mailové…

Článek v rámci předplatného I zaměstnanci jsou zákazníky

14.4.2003 

Spokojení zaměstnanci přispívají ke spokojenosti zákazníků firmy. To je stará známá pravda. Proto některé společnosti začínají pracovat na tom, čemu se říká služby interním zákazníkům. Interními…

icon Osm žroutů času a produktivity

11.4.2003 

Nikdo nemůže být produktivní po celou pracovní dobu. Průměrný zaměstnanec stráví skutečnou prací údajně jen 6 hodin z osmi pracovních. Zbytek věnuje jiné činnosti občerstvování se, diskusím se…

Nejhorší školicí postupy 2002

11.4.2003 

Server Quick Training Tips vydává každoročně na apríla soubor tzv. nejhorších školicích tipů. Přestože se jedná o cílenou legraci, tyto tipy pomáhají odborníkům nejen ve zlepšení jejich nálady, ale i…

icon Nové koště dobře mete

11.4.2003 

Velmi často se setkáváme se situací, kdy do firmy přijde nový manažer, často ze zcela jiného oboru, a začne dělat změny. Někteří zaměstnanci na něj hledí s obdivem a s nadějí a jsou zvědaví, jaká…

Pod pantoflem sobeckého manažera

9.4.2003 

Mnozí zaměstnanci si stěžují na to, že pro svého nadřízeného dělají první poslední a on jen slízne smetanu. V takovýchto situacích bývá velmi obtížné se proti chování manažera ohradit, protože právě…

Jak vyjít s lidmi na pracovišti - 20 tipů

7.4.2003 

Být za každé okolnosti příjemný ke svému okolí není jednoduché, samozřejmě ani v práci, kde lidé musejí plnit termíny, čelí konfliktům, sdílejí informace a bojují o uznání. Každodenní pracovní realita…

icon Feargal Quinn - nejen podnikatel

7.4.2003 

Feargal Quinn je známý irský podnikatel a senátor, který je známý tím, že se snaží brát ohled na přání zákazníků a řídit se jimi při svém rozhodování. Již od mládí se učil pohybovat ve světě byznysu,…

Výpis 69316945 z celkem 7525