Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Důvěřuj, ale prověřuj

13.5.2003 

Moderní doba nás učí obezřetnosti. Více než kdy jindy je dnes aktuální staré dobré rčení důvěřuj, ale prověřuj. Řídí se jím velcí i malí zaměstnavatelé. Podniky celodenně monitorují činnost svých…

Článek v rámci předplatného icon Páni!

12.5.2003 

V oblasti obchodu se v současné době stále častěji hovoří o tzv. Wow faktoru. Anglické citoslovce wow vyjadřuje úžas, něco jako naše páni!. Wow faktor je tedy termínem, který je dnes stále častěji…

icon Jak vychovat z manažera vůdce

9.5.2003 

Většina firem, v nichž se používají programy manažerských školení, se potýká s problémem, že tyto programy stejně z manažerů nevychovají takové vůdce, které by společnost potřebovala. Aby bylo totiž…

icon Luštěniny v uzavřeném prostoru konzumovat nelze

7.5.2003 

Texaská nápravná zařízení zrušila nedávno uzavřenou smlouvu s potravinářskou společností dodávající vězňům sojové boby. Vedla je k tomu upadající morálka vězňů a neustálé stížnosti na zdravotní rizika…

icon Tam, kde Google nestačí

6.5.2003 

Některé firmy používají ke sdílení a vyhledávání znalostí na firemním intranetu specializovanou intranetovou verzi vyhledávače Google. Ten má jednu drobnou nevýhodu není zde možné nastavit, které…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie

5.5.2003 

Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou však jejich výsledky stále nicneříkající. Udávají sice procentuální vyjádření zákaznické spokojenosti a zvyšujícího se objemu…

icon 8 věcí, které by manažer měl zvládnout v prvních 90 dnech své činnosti

5.5.2003 

Člověk nastoupí do manažerské funkce a říká si: Co teď? Co dřív? Článek se na tyto otázky snaží odpovědět. Zdůrazňuje přitom důležitost vytvoření si vlastního plánu. Při vývoji takového plánu…

icon Dobré a ještě lepší on-line vztahy se zákazníky

30.4.2003 

Stejně tak jako e-komerce již dávno není pouhý jednoduchý proces obchodování prostřednictvím Internetu, ani e-CRM nelze chápat jen jako řízení vztahů se zákazníky v prostředí celosvětové počítačové…

Článek v rámci předplatného Konkurenční doložka: podepsat či nepodepsat?

30.4.2003 

Firmy, které si chtějí ochránit své know-how a výrobky, často nutí své zaměstnance a smluvní strany podepisovat konkurenční doložky. Zaměstnanci si zprvu myslí, že to není legální. Článek uvádí…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

29.4.2003 

I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její organizátoři při přípravě několik zásadních věcí. Článek s mírným sarkasmem předkládá čtenářům seznam pěti jednoduchých kroků,…

icon Management v kostce - 5 rad

28.4.2003 

Na světě existují plné knihovny informací říkajících manažerům, jak mají vykonávat své povolání. Jelikož je ovšem nemožné veškeré důležité materiály přečíst a nastudovat, rozhodl se článek manažerům…

icon Základem produktivity je důvěra

24.4.2003 

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry mezi managementem a zaměstnanci. V 70. a 80. letech minulého století se například američtí výrobci aut potýkali se silnou…

icon Noční můry IT manažerů

24.4.2003 

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá. Pracovníci, kteří jsou za ni odpovědní nesou na svých bedrech obrovskou odpovědnost. Co je přitom jejich největší noční můrou?…

icon Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

23.4.2003 

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích pracovníků, není to nic dvakrát příjemného. Asistent poradu připraví, naplánuje nebo zruší. Musí vybrat vhodný čas i místo,…

Článek v rámci předplatného HRIM Mall - recenze serveru

23.4.2003 

Webové stránky Hrim Mall, existující již od roku 1996, se prezentují jako Váš internetový portál k lidským zdrojům. Nejzajímavější je patrně volba Articles v menu HR Resources, kde lze najít celou…

Výpis 69166930 z celkem 7525