Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

29.4.2003 

I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její organizátoři při přípravě několik zásadních věcí. Článek s mírným sarkasmem předkládá čtenářům seznam pěti jednoduchých kroků,…

icon Management v kostce - 5 rad

28.4.2003 

Na světě existují plné knihovny informací říkajících manažerům, jak mají vykonávat své povolání. Jelikož je ovšem nemožné veškeré důležité materiály přečíst a nastudovat, rozhodl se článek manažerům…

icon Noční můry IT manažerů

24.4.2003 

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá. Pracovníci, kteří jsou za ni odpovědní nesou na svých bedrech obrovskou odpovědnost. Co je přitom jejich největší noční můrou?…

icon Základem produktivity je důvěra

24.4.2003 

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry mezi managementem a zaměstnanci. V 70. a 80. letech minulého století se například američtí výrobci aut potýkali se silnou…

Článek v rámci předplatného HRIM Mall - recenze serveru

23.4.2003 

Webové stránky Hrim Mall, existující již od roku 1996, se prezentují jako Váš internetový portál k lidským zdrojům. Nejzajímavější je patrně volba Articles v menu HR Resources, kde lze najít celou…

Integrace nového zaměstnance (2.část)

23.4.2003 

Problémem mnoha personálních oddělení zůstává fakt, že s přijetím nového zaměstnance vyřídí příslušnou agendu a stroze jej informují o výhodách, které mu podnik přinese, aniž by měly nějaký program…

icon Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

23.4.2003 

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích pracovníků, není to nic dvakrát příjemného. Asistent poradu připraví, naplánuje nebo zruší. Musí vybrat vhodný čas i místo,…

icon Portály, které opravdu fungují

22.4.2003 

Firmy vkládají do podnikových portálů značné naděje. Portály se také postupně mění už to nejsou jen statické brány k informacím, ale prostředky k interakci mezi jednotlivými uživateli. Ideální portál…

icon Jak je důležité míti mentora

18.4.2003 

Mentor je osoba, která slouží jiné osobě jako poradce a pomocník. Mnoho podniků již pochopilo, že mentory je vhodné přidělovat zejména nově přijatým zaměstnancům, aby se lépe aklimatizovali a…

Integrace nového zaměstnance (1.část)

17.4.2003 

Nově přijatým zaměstnancům je na firemní půdě třeba věnovat zvláštní pozornost, to je nesporné. Mnohé firmy však tento fakt opomíjejí. Nováček pak může zažít první pracovní den, jako jistý Jack,…

Klíčová firemní hodnota

17.4.2003 

Tajemství bezpečného chování zaměstnanců na pracovišti spočívá v budování bezpečné firemní kultury. Základem je přitom využití dlouhodobého manažerského přístupu ke změně chování jednotlivých…

icon 5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

16.4.2003 

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů. Současně však mají i větší požadavky a očekávání než kdy předtím. Proto firmy kladou stále větší důraz…

icon Znalostní komunity v praxi

15.4.2003 

V únoru letošního roku proběhl v americkém San Franciscu pátý ročník znalostní konferenceAnnual Braintrust Knowledge Management Summit. Účastnil se jí i John Seely Brown, hlavní vědecký poradce…

Článek v rámci předplatného I zaměstnanci jsou zákazníky

14.4.2003 

Spokojení zaměstnanci přispívají ke spokojenosti zákazníků firmy. To je stará známá pravda. Proto některé společnosti začínají pracovat na tom, čemu se říká služby interním zákazníkům. Interními…

icon Jen počkej, spammere!

14.4.2003 

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z americké Johns Hopkins University se však rozhodl, že si to již nenechá líbit. Jednoho dne dostal tento muž do své e-mailové…

Výpis 70067020 z celkem 7606