Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

icon Nečtěte to

17.2.2003 

V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění rozšíření důvěrných zpráv mimo určitý kruh lidí a současně ochrana konkrétních osob před obviněním…

Smíšené učení nejen v call centrech

17.2.2003 

Ve městě Nashville začala fungovat speciální škola a vzdělávací středisko pro operátory call center. Vyučující zde s velkým úspěchem provozují systém smíšeného učení, který rozšiřuje komplexní…

icon Může se manažer učíst k smrti?

13.2.2003 

Vedoucí pracovníci jsou zvyklí přijímat obrovské množství informací, neustále čtou. Při čtení ovšem často zapomínají na to, co je opravdu důležité a nacházejí se tak ve stavu permanentního zahlcení…

icon Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

13.2.2003 

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách konkurentů můžete dnes získat již během několika málo hodin a zcela legálně. Pomohou vám v tom…

icon Řízení procesů v GE: jako v kokpitu letadla

12.2.2003 

Společnost General Electric implementovala do svého řídicího střediska moderní technologii umožňující monitorování pracovních procesů v reálném čase. Manažeři jednotlivých oddělení sedí v kancelářích,…

icon Kancelářská politika aneb nenechte se vytočit

12.2.2003 

Politika jde ruku v ruce s mocí. Čím větší máte moc, tím větší je pravděpodobnost, že budete čas od času nuceni politikařit. Nejsme však v parlamentu, ale v kanceláři. Pro manažera však platí v…

E-learning: co lze a nelze školit

6.2.2003 

Je možné převést každý kurz do elektronické podoby? A mělo by to vůbec být možné? Na tyto otázky hledal odpověď nedávný průzkum serveru learningcircuits.com, jehož se zúčastnilo šest předních…

icon Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

6.2.2003 

Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si rovnou zakládá internetový obchod. Internet je také přístupnější stále širší skupině lidí, proto objem nákupů uskutečněných tímto…

icon Správa znalostí nové generace

5.2.2003 

Současný přístup ke správě znalostí již nespočívá ve snaze propojit lidi a informace, nýbrž ve snaze spojit lidi s lidmi. Tvrdí to alespoň významná americká organizace Young Presidents' Organization (…

Přijali byste sami sebe?

4.2.2003 

Zeptáme-li se personalisty, zda by jako vhodného kandidáta na svoje místo přijal sám sebe, odpoví sebejistě ano. Není se ani čemu divit, jelikož dobře zná všechny aspekty své příhodné kvalifikace.…

icon Třistašedesátistupňová ztráta času

3.2.2003 

Třistašedesátistupňová zpětná vazba je hojně využívaná moderní metoda hodnocení. Od klasické zpětné vazby se liší zejména vícenásobnými zdroji informací. Úspěšná může však být pouze tehdy, jestliže…

icon BeEP - nejlepší postupy správy znalostí v EU

31.1.2003 

Manažer, který se zabývá správou znalostí, se často potýká s problémem nadbytku informací, které však nejsou k dispozici tehdy, když je potřebuje. Zdroje informací o znalostním managementu se neustále…

icon Jak řídit strach z podnikových změn

31.1.2003 

Změna je přirozený proces, který doprovází naše osobní i profesionální životy. Obecně je změna dobrá věc, reakce lidí na ni však bývají nepředvídatelné. To, že jsou nepředvídatelné ovšem neznamená, že…

icon Spolupráce v době nejistoty

27.1.2003 

Dnešní vedoucí a manažeři se musí na pracovištích a ve firmách potýkat se značným stupněm nejistoty. Stabilní struktury jsou pryč, neustále probíhají nějaké reorganizace, kladou se velké požadavky na…

Článek v rámci předplatného icon Dejte svému elektronickému zpravodaji tvář

24.1.2003 

Lidé čtou váš elektronický zpravodaj kvůli obsahu. Proto je nutné jim tento obsah poskytovat co nejkvalitnější pak máte vyhráno. To není tak úplně pravda. Kvalitní obsah totiž může mít i konkurence.…

Výpis 69766990 z celkem 7525