Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19468 článků.

Doporučení ke smlouvám mezi zaměstnavateli a studenty

30.11.2015 

Na základě požadavků zástupců zaměstnavatelů, které reprezentoval Svaz průmyslu a dopravy ČR, Hospodářská komora ČR, Agrární komora ČR a další odborné asociace, připravilo ministerstvo školství,…

Článek v rámci předplatného icon Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

27.11.2015 

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním partnerům papírová přání poštou. Pak přišly SMS a už jsme nemuseli chodit na poštu. Navíc jsme ušetřili za známky. Následoval…

Lean a HR - překvapivě funkční spojení

27.11.2015 

Dne 13. 11. 2015 proběhl další workshop ze série setkání pod názvem Snídaně s DMC. Účastníci měli tentokrát možnost ponořit se do nepříliš známých vod spojení Leanu a HR. Vedle Jitky Tejnorové z DMC…

Článek v rámci předplatného icon Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

27.11.2015 

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se svým partnerem / šéfem / manželkou? Hned po ceně se zřejmě jedná o jednu z nejčastějších forem…

Nejdříve lidi, pak strategie (1/2)

27.11.2015 

Časopis Harvard Business Review v létě publikoval články, které vyvolaly všeobecný zájem. Mnozí pracovníci HR by je mohli považovat za kontroverzní, protože HBR si rozhodně nebral servítky. V létě…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

26.11.2015 

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano, je na čase změnit vaši techniku…

Článek v rámci předplatného Staruping aneb Vytvořte v nich potenciál

26.11.2015 

Slyším to kolem sebe neustále: Nemůžu najít žádné schopné lidi, vůbec! A když už je najdu, jsou ve většině případů nad naše finanční možnosti. Určitě se shodneme na tom, že poptávka po schopných…

icon Rozumíte si s mladými zaměstnanci?

25.11.2015 

Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při práci? Nemyslíme teď odborné termíny, ale výrazy jako porada nebo kancelář. Představy o významu těchto slov se mohou výrazně…

icon Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

25.11.2015 

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého nadřízeného, není to zcela vaše zodpovědnost. Je dobré si uvědomit, že je to primárně zodpovědnost…

icon Aon Best Employers Česká republika 2015 už zná své letošní vítěze

Audio  25.11.2015 

Již dvanáctý ročník studie Aon Best Employers Česká republika je za námi a oznamuje své letošní vítěze. Celkově se do soutěže zapojilo 49 společností, z nichž podmínky pro získání ocenění splnily v …

Řešení nedostatku kvalifikované pracovní síly na trhu práce - jsou nějaké cesty?

24.11.2015 

Jedna cesta řešení určitě existuje. Většina firem a společností disponuje celkem solidním „manšaftem“ – to mohu potvrdit na základě letitých zkušeností z personálně procesních a organizačních auditů.…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro efektivní online prodejní kampaň

24.11.2015 

Čím dál tím více firem se uchyluje k prodeji přes internet. Některé částečně, jiné plně. A není se čemu divit. Internet nabízí celou řadu výhod a zjednodušení jak ze strany zákazníka, tak ze strany…

icon Sázka na kvalitu - cesta trvalého úspěchu českých firem?

23.11.2015 

Letošní mimořádný růst české ekonomiky byl požehnáním a důležitou infuzí optimismu pro mnoho místních firem. Můžeme ale usnout na vavřínech? Můžeme doopravdy očekávat, že budeme vždy úspěšně…

icon Měli by se manažeři dále vzdělávat - ano či ne?

23.11.2015 

Pokud působíte na manažerské pozici a máte za sebou několik let praxe a navíc jste držiteli vysokoškolského titulu, možná si kladete otázku, zda je potřeba, abyste se ještě vzdělávali. V případě, že…

Článek v rámci předplatného icon 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

23.11.2015 

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí experti na prodej doporučují…

Výpis 70067020 z celkem 19468