Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Unikátní forma studia na Fakultě podnikatelské VUT v Brně

11.1.2016 

Institucí, které v ČR nabízí studijní programy MBA je mnoho. Zájemci o studium si mohou vybírat mezi různými formami studia, mezi různými spolupracujícími zahraničními univerzitami a i českými…

icon Nové technologie mění hru: Vsaďte na správného koně

8.1.2016 

Jak oddělit zrno od plev a předpovědět, který z nových vynálezů bude revolucí v našich životech? Koho bychom měli vyhledat? Měli bychom věřit nadšeným technologickým guruům, nebo spíše naslouchat…

Novoroční předsevzetí pro personalisty: Udržte si své talenty

8.1.2016 

Válka o talenty nepolevuje ani v obdobích ekonomického útlumu, natož pak dnes, kdy počet pracovních nabídek převyšuje několik posledních let a ti nejlepší pracovníci si mohou vybírat. Pokud tedy ještě…

icon 6 způsobů, jak úspěšní lidé překonávají strach

8.1.2016 

Nejistota, nervozita, stres. Úspěšní manažeři a podnikatelé vypadají za každých okolností natolik sebejistě, že by se mohlo zdát, že nervozitu ani strach při jednáních a rozhodování nepociťují. Tak to…

Článek v rámci předplatného icon Důvěra budovaná od roku 1866: TÜV SÜD slaví 150 let své existence

7.1.2016 

TÜV SÜD oslaví v roce 2016 150 let své existence – a jako nejstarší TÜV také 150. narozeniny myšlenky technické bezpečnosti v Německu. 22 bádenských společností založilo 6. ledna 1866 „Společnost pro…

icon Čtyři kroky, jak zaručeně dosáhnout svých snů

7.1.2016 

Chcete-li dosáhnout svých životních cílů, žijte přiměřeně svým poměrům. Snídejte každý den a vždy buďte připraveni něco ve svém životě změnit. Web addicted2success.com připravil seznam jednoduchých…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci

7.1.2016 

Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze zabránit tomu, aby určitý počet od přírody neloajálních zákazníků odešel hledat štěstí jinam. Před…

Článek v rámci předplatného Řeč těla na pohovoru: Na co si dát pozor

7.1.2016 

Podařilo se vám dostat až k pohovoru na vysněné pracovní místo. Vaše dosavadní zkušenosti perfektně zapadají do profilu kandidáta, kterého daný zaměstnavatel hledá. Důkladně jste se připravili a jste…

icon Když osobnost ohrožuje firmu: Narcističtí ředitelé si vybírají narcistické spolupracovníky

7.1.2016 

Narcistický ředitel může být pro společnost hrozbou. Zpravidla totiž iniciuje riskantní fúze a akvizice, riskantní investice či podporuje riskantní výzkumné a vývojové projekty. Všichni ředitelé se…

icon Výjimeční zaměstnanci mají vysoké EQ

6.1.2016 

Odborné vzdělání, dovednosti a roky praxe, to vše je důležité pro to, aby pracovník mohl být považován za výjimečného. Není to však to nejdůležitější. Manažeři často říkají, že nejdůležitějším…

Článek v rámci předplatného Poznáte uchazeče, který mezi vás zapadne?

6.1.2016 

Ani ten nejkvalifikovanější zaměstnanec vám nepomůže, pokud jeho vlastní hodnoty budou v rozporu s hodnotami vaší firemní kultury. Naopak vám může ještě uškodit. Při výběru zaměstnanců je proto třeba…

icon Laszlo Bock: Jak dosáhnout povýšení

6.1.2016 

Máte pocit, že byste si zasloužili povýšení, ale ono stále nepřichází? Děláte něco špatně? Co můžete udělat více nebo jinak? Tyto otázky napadnou po čase každého, kdo chce rozvíjet svou kariéru. Dnes…

icon Nejčtenější články na Management News v roce 2015

5.1.2016 

České manažery v uplynulém roce nejvíce zajímalo, jak se dále rozvíjet ve svých dovednostech a kariéře, jak lépe řídit projekty a zvládat stres. Vyplývá to alespoň z žebříčku nejčtenějších článků na…

Článek v rámci předplatného Vyhrajte jednodenní vzdělávací kurz dle vlastního výběru od Centra andragogiky

4.1.2016 

Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců sehrávají významnou roli pro další vývoj, perspektivu i prosperitu každé firmy. To může potvrdit také majitelka vzdělávací a poradenské společnosti Centrum andragogiky,…

icon Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

4.1.2016 

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi, že on se mýlil a ty jsi měl pravdu. I kdybys v této hře na pravdu vyhrál, ve skutečnosti by tato…

Výpis 70367050 z celkem 19593