Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon Co (ne)říkat investorům

25.3.2015 

Zaujmout potenciálního investora do té míry, že si s vámi sjedná schůzku, je velmi náročné. Řadě podnikatelů se však stává, že stejné úsilí již nedokáží věnovat přípravě na tuto schůzku. A to je velká…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Co odlišuje úspěšné prodejce od neúspěšných

25.3.2015 

Nedávná studuje Steva W. Martina, který vyučuje obchodní strategie na University of Southern California, zkoumala, co odlišuje úspěšné prodejce od těch méně úspěšných. Na základě více než tisíců…

Vizualizace v manažerské praxi I. - Jak získat energii a sebedůvěru

24.3.2015 

Na našich výcvicích systemického koučování učíme účastníky mimo jiné pracovat s metodami a technikami, které vycházejí z poznatků neurověd (neurologie, neurofyziologie, neuropsychologie) o lidském…

Článek v rámci předplatného icon Proč je lepší nechat hlasovou zprávu

24.3.2015 

Přemýšlíte někdy nad tím, zda je během vašeho obchodního telefonování vhodné nechávat hlasové zprávy? Pokud nezanecháte hlasovou zprávu, je možnost uzavření obchodu nulová. Pokud zprávu zanecháte,…

icon Guy Kawasaki: Jak uspět v nové práci

24.3.2015 

Chcete-li uspět v nové pracovní roli, naučte se podlézat těm správným lidem a postarejte se o to, aby váš šéf vždy vypadal dobře. Tak zní doporučení úspěšného rizikového investora a autora populárních…

icon Co vám brání být lepší?

24.3.2015 

Pokud na sobě chceme pracovat, zlepšovat se a rozvíjet svou kariéru, musíme se naučit bojovat se strachem. Když se jím necháme ovládat, znemožní nám strach otevřené kreativní jednání a soustředí naši…

icon Pracoval jsem na... vedení prodejních týmů za účelem zlepšování výkonnosti

23.3.2015 

Žijeme v globálním světě a pro své rozhodování potřebujeme čím dál častěji mezioborové znalosti. Pokud chcete uspět, musíte umět rozpoznat obchodní příležitosti, pracovat s informacemi různého…

Článek v rámci předplatného icon 6 věcí, které neříkejte novinářům

23.3.2015 

Je spousta důvodů, proč novinář nemusí otisknout váš příběh: špatné načasování, nedostatek místa nebo nezajímavost vašeho příběhu. Mnohokrát se vám tedy může stát, že vás novinář odmítne. Pokud na…

icon Jak přednést řeč, která zapůsobí

23.3.2015 

Buďte si vždy skutečně jistí v tom, čeho chcete svou prezentací dosáhnout. Váš cíl totiž určuje a ovlivňuje všechno jaké použijete médium, jak vaše řeč bude dlouhá a jaký postoj k celé prezentaci…

icon Leadership na pochodu

23.3.2015 

Každý manažer by měl umět mobilizovat a angažovat své podřízené. Musíte vědět, jak přimět ostatní k tomu, aby pro dosažení vašich cílů vynaložili veškeré své úsilí. Kde začít? Musíte upřímně…

Článek v rámci předplatného icon Neplýtvejte časem svých prodejců

20.3.2015 

Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat podíl na trhu a přinášet zisky. Jistota toho, že mají zázemí, kvalitní nástroje a efektivní prodejní techniky, by pro vás…

icon Řiďte svůj čas tím, že budete řídit očekávání svého šéfa

20.3.2015 

Lidé, kteří chtějí lépe řídit svůj čas, obvykle zkoumají, jak trávili čas v posledních týdnech. Své aktivity pak dělí na urgentní a důležité, což je tradiční přístup k time managementu. V reálném…

icon Zaměstnanec oznámil odchod. Co teď?

20.3.2015 

Jeden z vašich podřízených vám právě oznámil, že si našel jinou práci a rozhodl se od vás odejít. Vůbec jste to nečekali a jste hodně zaskočeni, protože to je klíčový člověk. Hlavou vám začne probíhat…

Životopis: Méně je více

19.3.2015 

Informace, které o sobě uvádíte v životopise, by měly být jasné, jednoduché a zároveň dostatečně poutavé, aby vyvolaly zájem náborářů dozvědět se o vás víc při osobním pohovoru. Čím více zbytečných…

icon Úspěšní lidé ovládají řeč těla

19.3.2015 

Devadesát procent lidí, kteří dosahují mimořádných úspěchů, má vysokou emoční inteligenci. K té patří i schopnost pracovat s řečí těla, jejímž prostřednictvím dávají najevo svou důvěryhodnost. Řeč…

Výpis 74567470 z celkem 16941