Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25224 článků.

Článek v rámci předplatného icon Bohdan Wojnar, nový prezident AutoSAP

5.1.2017 

Rada ředitelů Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) zvolila prezidentem na další 4 roky svého dosavadního viceprezidenta Bohdana Wojnara.   Bohdan  Wojnar, člen představenstva ŠKODA AUTO a.s.…

Článek v rámci předplatného Videonávod: Jak vyplnit „Prohlášení poplatníka“ za rok 2016

5.1.2017 

Pro zpracování ročního zúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti je vždy nutné doložit příjmy zaměstnance za celý kalendářní rok.

icon Strhněte zdi mezi průmyslovými odvětvími

5.1.2017 

Brzy již nebude snadné rozeznat, kde jsou hranice mezi jednotlivými průmyslovými sektory. Ve světě, který se rychle mění vlivem nových technologií, budou společnosti muset opustit svá pohodlná místa…

icon Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

5.1.2017 

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné: jsou velmi silně orientovány na potřeby a přání svých zákazníků. Proto svou nabídku personalizují a…

icon Nejčtenější články na Management News v roce 2016

4.1.2017 

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci, obchodní strategie, rozvoj týmů a motivaci. Zaujal je také seriál odborných článků věnovaný pokročilým technikám práce s MS Excel.…

icon Pavla Pavlíková v HR tv: Zvyšte si osobnostní i manažerský potenciál pomocí koučinku

Audio  4.1.2017 

Pavla Pavlíková se věnuje rozvoji lidí již od roku 1997. Má bohaté zkušenosti z velkých mezinárodních společností, malých firem i neziskových organizací, které přenáší do své stávající praxe. Je…

icon Důvěryhodnost není jen o tom, že nelžete…

4.1.2017 

Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás motivuje o smyslu, kterému věříte. Při popisování svých snů a dosavadního života však nelžete. Také byste neměli tvrdošíjně mluvit…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak si vybudovat a udržet úspěšnou kariéru v prodeji

4.1.2017 

Kariéra profesionálního prodejce je zrádná. Musíte na sobě neustále pracovat, být vysoce organizovaní a navíc brát v potaz aktuální trendy v obchodu. Někteří obchodníci svou kariéru slibně začnou,…

icon Alena Šturmová Wollerová v HR tv: Jak maximálně vytěžit pracovní potenciál lidí v době nízké nezaměstnanosti

Audio  4.1.2017 

Alena Šturmová Wollerová je konzultantkou v oblasti řízení lidských zdrojů s 20 lety praxe. Během své kariéry nasbírala mnoho zkušeností zejména z velkých firem jako je Česká spořitelna, Accenture…

Článek v rámci předplatného icon Předsevzetí pro rok 2017: Natočit virální marketingové video

3.1.2017 

Jak nejlépe, nejlevněji a nejsnáze oslovit co nejširší publikum na internetu? Vytvořte obsah, který budou uživatelé sami šířit mezi sebou. Dejte si pro rok 2017 předsevzetí, že natočíte video, které…

Nejčtenější články na HR News v roce 2016

3.1.2017 

Personální legislativa, nábor, mzdy a další formy hodnocení a motivace zaměstnanců. To jsou témata, která nejvíce zajímala čtenáře serveru www.hrnews.cz v uplynulém roce 2016. Mezi nejčtenějšími…

icon 3 klíčové principy, které musí dodržovat každý startup

3.1.2017 

Zajistit úspěch startupu není snadná věc. Selhání je docela běžné 9 let po založení stále fungují jen 4 z 10 startupů. Co tedy musejí lídři startupů dodržovat, aby jejich firmy měly naději na trvalý…

icon USA a Kanada zakázaly těžbu ropy a plynu v Arktidě

3.1.2017 

Spojené státy a Kanada zakázaly těžbu ropy a plynu v částech Arktidy. Zákaz přivítaly skupiny ochránců životního prostředí. Kanada bude své rozhodnutí revidovat každých pět let. Důvodem zákazu jsou…

icon Brno bude mít zbrusu novou velkou IT konferenci - G2B TechEd

2.1.2017 

Prestižní odborná konference počítačové školy Gopas určená pro odborníky z oblasti IT, zejména programátory a správce IT, se bude letos poprvé konat také v Brně. Nová konference s názvem G2B TechEd…

Článek v rámci předplatného icon Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

2.1.2017 

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče? odpoví, že je to uspokojení klienta. Ti zkušenější a osvícenější vám ale správně řeknou, že zákaznický…

Výpis 75017515 z celkem 25224