Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25224 článků.

Článek v rámci předplatného icon Systémy skladování energie mohou být v Británii životaschopné

27.12.2016 

Společnost UK Power Networks postavila v hrabství Bedfordshire komplex SNS (Smarter Network Storage) o velikosti třech tenisových kurtů, ve kterém jsou umístěny výkonové baterie připojené k …

icon Co je tak zvláštního na sdílených kancelářích?

23.12.2016 

Sdílené kancelářské prostory jsou populární obzvláště u mladých podnikatelů, kteří je často využívají. Takové prostory totiž umožňují rozdělit náklady na nájem kancelářských prostor a rozprostřít je…

icon David Meier v HR tv: Jak se naučit chápat věci skutečně do hloubky

Audio  23.12.2016 

David Meier je americkým odborníkem na produktivitu práce. Rozhovor nám poskytl v rámci třetího ročníku konference Světová laboratoř pořádané neziskovou organizací People Management Forum. Tématem…

Chybí technici, obchodníci i řidiči, optimismus v náboru však přetrvává

22.12.2016 

Zaměstnavatelé na českém trhu pokračují v trendu uplynulých čtvrtletí a očekávají na začátku příštího roku mírně optimistické náborové plány. I přesto, že takřka každá třetí společnost na trhu má v …

icon Získejte komplexní povědomí o problematice HR a jejích nástrojích

Audio  22.12.2016 

Vladimír Pozdníček je jednatelem, poradcem a lektorem HR personálně poradenské společnosti PROFI-MEN, s.r.o. Recruitmentem a obecně HR problematikou se zabývá více než 20 let. Společnost poskytuje…

icon Náborový proces pod taktovkou společnosti PROFI-MEN

Audio  22.12.2016 

Vladimír Pozdníček je jednatelem, poradcem a lektorem HR personálně poradenské společnosti PROFI-MEN, s.r.o. Recruitmentem a obecně HR problematikou se zabývá více než 20 let. Společnost poskytuje…

icon Vladimír Pozdníček v HR tv: Jak zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí HR dovedností

Audio  22.12.2016 

Vladimír Pozdníček je jednatelem, poradcem a lektorem HR personálně-poradenské společnosti PROFI-MEN, s.r.o. Recruitmentem a obecně HR problematikou se zabývá více než 20 let. Společnost poskytuje…

icon Nové poznatky o předpovídání socioekonomického pokroku (1/2)

22.12.2016 

Zvyšující se nerovnost příjmů je tématem téměř ve všech rozvinutých státech. Na rozdíl od všeobecného přesvědčení však úroveň bohatství, respektive nerovnosti příjmů, není tím, co funguje jako…

icon Chcete být produktivnější? Kupte si další mobil

22.12.2016 

Jedním z nejčastějších doporučení, jak pracovat produktivněji, je vypnout veškerá upozornění na nově příchozí zprávy na telefonu a počítači. Některá doporučení jsou ještě radikálnější, když radí zcela…

Článek v rámci předplatného icon Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

21.12.2016 

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Konference ZÁKAZNÍK 2030 firmám ukáže, jak se měnit spolu s jejich zákazníky. Konference,…

Článek v rámci předplatného Konference ZÁKAZNÍK 2030

21.12.2016 

Svět se mění a my s ním. Takové je motto nové konference, která se zaměří na budoucnost vztahu se zákazníky v době, kdy nás sice digitalizace sbližuje, kdy se ale také zdá, že svým zákazníkům…

icon Vše, co byste měli vědět o byznysu, než vám bude 30

21.12.2016 

Podnikat dnes začínají stále mladší a mladší lidé. Ať už se však rozhodnou začít sami, nebo se připojit k začínající firmě, znalosti ze školy a knih jim stačit nebudou. Nejvíce se naučí vlastní…

Článek v rámci předplatného Úspěšná náborová kampaň přivedla ženy za volanty kamionů

21.12.2016 

Český průmysl v posledních letech znovu ožil. Roste výroba, import i export. Spolu s tím však roste i problém nedostatku řidičů, kteří by to všechno měli někam převézt. Přepravní společnosti proto…

icon Analytici všechno nevyřeší

21.12.2016 

Mnoho společností dává velké peníze do toho, aby shromáždily co nejvíce dat. Ve skutečnosti by se však spíše měly rozhodnout, co opravdu chtějí vědět a pak se teprve ptát analytiků, jak zjistit…

Článek v rámci předplatného icon Hlavní trendy marketingu 2017

21.12.2016 

S blížícím se koncem roku přichází i ideální období zamyslet se nad vývojem marketingu v roce 2016 a odhadnout trendy na příští rok. Co nového a zásadního nás čeká v roce 2017 v oblasti reklamy?

Výpis 75317545 z celkem 25224