Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7567 článků.

icon Sítě B2B pro správu obsahu: Páteř elektronického obchodu

4.9.2001 

Informační obsah určuje veškeré aspekty interakce s obchodními partnery, zákazníky a dokonce i konkurenty, proto jej můžeme považovat za palivo obchodu. Doručení obsahu na odpovídající místo v…

icon Koncepční rámec může pomoci při strukturalizaci rozptýlených dat

3.9.2001 

Vláda kanadské provincie Ontario se přesvědčila o tom, že při budování robustního datového skladu není vždy nutno začínat u kompletního systému řízení.Cílem projektu bylo zprostředkování sdílení…

icon Správa nestrukturovaného obsahu prostřednictvím podnikových informačních portálů

3.9.2001 

Tato práce pojednává o aspektech správy informací realizované pomocí podnikových informačních portálů. Příchod relačních databází a datových skladů totiž způsobil revoluci ve způsobu sběru,…

icon Identifikace a předávání osvědčených interních postupů

31.8.2001 

Mnoho manažerů si rychle začíná uvědomovat, že uvnitř jejich organizací leží ukrytý poklad, tj. znalosti, know-how a osvědčené postupy, a že využívání těchto informací by mohlo přinést miliónové…

icon Firma Charles Schwab & Co. používá technologii dotazování přirozeným jazykem

31.8.2001 

Brokerská společnost **Charles Schwab & Co.** používá portál, u kterého se při vyhledávání informací nezadávají klíčová slova, nýbrž celé otázky formulované přirozeným způsobem. Zpracování…

icon Úvahy o inovacích vyplývajících ze spolupráce "po síti"

31.8.2001 

Poslední vývoj na poli e-commerce způsobil, že se podnikatelé začali více zajímat o rozvoj softwarových projektů s volně přístupným zdrojovým textem. Velké, decentralizované skupiny uživatelů vyvinuly…

icon Zavádění architektur e-businessu nové generace: Hledání rovnováhy mezi integrací a flexibilitou

31.8.2001 

Od vedoucích pracovníků z oboru informačních technologií se očekává, že budou ručit za optimální integraci nejnovějších internetových a webových technologií s podnikovými architekturami a že udrží…

icon Problémy s prověřováním osobních dat uchazečů o zaměstnání

30.8.2001 

Americký zákon o spravedlivých úvěrových informacích (FCRA) může být nečekanou překážkou pro zaměstnavatele, kteří si pro účely prověřování budoucích zaměstnanců najímají externí firmy. Právě uchazeči…

icon IdeaX: Platforma pro hledání a využívání inovací

30.8.2001 

Inovace je v současné ekonomice klíčem k přežití a v obchodní rétorice zaujímá významné místo. Vyznačuje se dvěma typickými znaky:- nelze ji standardizovat,- ne vždy přichází z míst, kde bychom ji…

icon Odstupné pro manažery - Peníze získané za nic?

28.8.2001 

Prostředí pro podnikání se zhoršuje, chytří manažeři proto pečlivě zkoumají informace o odstupném.Dřívější šéf společnosti **Lucent** Richard McGinn obdržel jako kompenzaci za necelé tři roky ve své…

icon Správu znalostí má řídit management firmy a ne oddělení IT

28.8.2001 

Šéfové firem objevují ve správě znalostí nástroj k udržení informací, které by mohly být ztraceny v případě odchodu nebo propouštění zaměstnanců. Takovou zkušenost udělala i poradenská společnost **…

icon Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

27.8.2001 

Chemická společnost **Dow Chemical Co.** zavedla v roce 1993 program správy znalostí, který měl napomoci při zvyšování hodnoty tvrdého intelektuálního majetku, tj. patentů. Ještě větší úspory však…

icon Podpora sdílení znalostí ve veřejných organizacích vypadá jinak než v soukromých firmách

27.8.2001 

Organizace často zjišťují, že za sdílení znalostí je třeba zaměstnance odměňovat. Zatímco v soukromém sektoru je možno podněcovat sdílení finančně, je u veřejných organizací tato možnost dosti…

icon Jak by měl vypadat projektový tým pro správu znalostí

27.8.2001 

Jestliže chce společnost dosáhnout určitého cíle, potřebuje k tomu kromě zájmu investorů různé dovednosti a zkušenosti. Jelikož členové projektového týmu obvykle pocházejí z různých oborů, je…

icon Analýzy call center: úspěšné řešení

20.8.2001 

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech fungujících v operační infrastruktuře **CRM**.Klasická call centra pomalu ustupují moderním informačním…

Výpis 75167530 z celkem 7567