Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Ochrana zákazníka - ochrana osobních dat na Internetu

12.11.2001 

Někteří uživatelé Internetu mylně zaměňují pojmy bezpečnost a soukromí. oba jsou stejně důležité a v některých bodech se překrývají, není to však totéž. Majitel internetového podniku (v oboru e-…

icon Výhody a nevýhody on-line náboru pracovníků

12.11.2001 

Vyhledávání pracovních příležitostí na webu komplikuje život místním zprostředkovatelnám práce. Autor příspěvku se zam&…

icon Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace

9.11.2001 

Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném chování zákazníka v budoucnosti, mohou mít v určitých případech větší váhu než aktuální objednávky.…

Článek v rámci předplatného icon Jak co nejlépe využít rozpočtu na marketing

8.11.2001 

Marketing a reklama jsou velmi důležité a proto by se měly promítnout v rozpočtu každé firmy. Někdy není nutné investovat do těchto oblastí příliš mnoho je řada firem, které utratily milióny za…

icon Službu Security Check online již použilo 6 miliónů lidí

8.11.2001 

Společnost Symantec nabízí zdarma internetový nástroj Security Check, který poskytuje srozumitelné informace o možných bezpečnostních rizicích počítačů a o tom, jak se proti nim chránit. Součástí…

icon Co potřebujete znát, abyste získali vysněné zaměstnání

8.11.2001 

Chce-li člověk získat své vysněné zaměstnání, měl by si nejprve podrobně zjistit, jaké schopnosti, vzdělání a zkušenosti bude k výkonu tohoto zaměstnání potřebovat. Měl by si udělat jakýsi seznam…

icon Služby zákazníkům: komplexní přístup

6.11.2001 

Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním kanálu, který využívají ať už…

icon Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů

6.11.2001 

Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit přesnou míru, můžeme provádět alespoň kvalifikovaný odhad. Důležité je, aby každý sám zhodnotil, jaká…

icon Jak dobře znáte svého zákazníka?

5.11.2001 

Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své zákazníky, zvyšujete tak nejen stávající úroveň služeb, ale také se vám otvírají další možnosti zisku.…

Výhody a nevýhody online výuky

5.11.2001 

V dnešní uspěchané době, kdy se jednotlivé obory mění doslova ze dne na den, je stále důležitější trvalé a průběžné vzdělávání. Jednou z možností, jak toto realizovat, je online výuka.Online výuka…

icon Využití správy znalostí v e-businessu

2.11.2001 

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili i poskytovatelé a prodejci informačních technologií. I přes popularitu tohoto termínu byly však až…

icon Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran

1.11.2001 

Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny požadavků se vzájemně vylučují: Ideální dohoda o outsourcingu je dlouhodobá, jednoznačná a závazná pro obě strany, přesto však musí…

icon Snižování stavů je umění

1.11.2001 

I taková nepopulární věc jako propouštění se musí umět. Vedoucí personálních oddělení obvykle dostanou pouze informaci o tom, kolik lidí propustit. Ty firmy, které však provádí snižování stavů…

Školení, které přináší výsledky

31.10.2001 

Aby bylo školení účinné, musí být zajímavé a musí splňovat účel, pro který bylo navrženo. To znamená, že se mus&…

icon "Řekněte mi něco o sobě" aneb jak probíhá přijímací pohovor

31.10.2001 

Asi nikdo nepochybuje o tom, že na prvním dojmu velmi záleží. Při hledání zaměstnání a přijímacích pohovorech to platí dvojnásob. Článek obsahuje návody a rady, jak si při přijímacím pohovoru počínat,…

Výpis 75017515 z celkem 7606