Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Článek v rámci předplatného Global Talent Entrepreneurs: Využijte potenciálu mladých stážistů

26.6.2015 

Zajímalo by vás, jak jednoduše oživit prostředí vaší firmy? Máte v plánu rozšířit povědomí a prosadit se také na zahraničním trhu? Uvažovali jste o možnosti zaměstnat mladé lidi s inovativním myšlením…

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn: 5 způsobů, jak najít ještě více kandidátů (5/7)

26.6.2015 

Jsem tu zase pro všechny, kteří se chtějí zlepšit ve schopnostech využívat největší profesní sociální síť k hledání vhodných kandidátů. LinkedIn nás stále více a více omezuje v tom, do jaké míry…

Článek v rámci předplatného icon Prodávejte to, v čem jste jedineční

26.6.2015 

Jak se odlišit od konkurence? Jak přesvědčit zákazníky, že váš produkt je výjimečný a vaše řešení jedinečné? Aby firma uspěla, musí za sebou mít silný příběh, který ji odlišuje od ostatních a který je…

icon Strach z mluvení na veřejnosti? Je jen ve vaší hlavě

26.6.2015 

Emoční únos je nejhorší nepřítel každého prezentujícího. Nastává tehdy, když něco vnímáte jako nebezpečné. Vaše instinkty pak převezmou kontrolu a vy začnete reagovat tak, jak vám velí prastará…

icon Čtyři důvody, proč se vyvarovat špatného výběru zaměstnanců

26.6.2015 

Přijetí špatného zaměstnance s sebou nese náklady. Některé z nich, jako například náklady na nábor, případné přemístění a zřízení pracovního místa v kanceláři či náklady na školení, je snadné…

Článek v rámci předplatného Psychické poruchy na pracovištích: Máme se bát?

25.6.2015 

Stigma, tabu, strach. To všechno nepřestává obestírat duševní poruchy. Duševní zdraví je přitom stále důležitější otázkou na celém světě. Nedávná studie, na kterou upozornila BBC, například ukázala,…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se určit, jak je klient lukrativní

25.6.2015 

Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je nutně omezený, měli byste mít jistotu, že čas, který věnujete personalizovanému zákaznickému servisu,…

icon Ušetřete milionové náklady díky emocím

25.6.2015 

Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v situaci, kdy se věci nevyvíjejí dobře. Například firmě Nokia se nedávno stalo, že se střední management bál ztráty svého…

icon Víte, co vlastně chcete? Máme pro vás 3 doporučení

25.6.2015 

Znáte své unikátní schopnosti a jedinečné vlohy? Chcete-li být úspěšní a zároveň šťastní, musíte se rozhodnout, jak chcete působit na ostatní, jak chcete ovlivňovat jejich životy a po čem skutečně…

Diverzita na pracovišti je nejen ta genderová

24.6.2015 

Genderová a věková diverzita, to jsou stěžejní pojmy, které se ve firemních HR odděleních v poslední době často skloňují. Personalisté dnes stojí před zásadním úkolem – jak sestavit týmy, aby dobře…

Článek v rámci předplatného Studentské praxe jako součást podnikových systémů

23.6.2015 

Studentské praxe jsou nejrozšířenější formou spolupráce podniku a vysoké školy. Zejména strojírenské podniky si čím dál více uvědomují význam povinné praxe ve studijních plánech technických vysokých…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

23.6.2015 

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se obchod podaří a podepíše se smlouva (případně se domluví další postup nebo další schůzka), anebo vše dopadne špatně a vaše…

icon Jak odpovídat na otázky, které dostanete při prezentaci

23.6.2015 

Když máte při prezentaci to štěstí a jsou na vás směřovány dotazy, není čas poddávat se pocitu beznaděje. Máme pro vás několik tipů, jak se s nimi vypořádat. Než začnete odpovídat, ujistěte se, že k …

icon Vzdálené týmy: Nejsou vaše předpoklady nebezpečné?

22.6.2015 

Mnoho manažerů si stěžuje na to, že během online porad všichni použijí tlačítko mute a věnují se jiné práci. Lidé pracující na dálku zase často považují dotazy manažerů ohledně jejich práce za projev…

icon Podnikatel musí být vytrvalý a přinášet hodnotu

22.6.2015 

V čem spočívají základní kameny podnikatelského úspěchu? Je to vytrvalost, odolnost a několik nezbytných schopností. Nikdy se také nepřestávejte zajímat o to, čím svým zákazníkům přinesete nějakou…

Výpis 75467560 z celkem 19593