Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností, které z vás udělají vedoucího týmu

30.8.2016 

Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou jsou obchodní plány a prodejní cíle. Chcete-li být dobrými prodejci, musíte neustále zlepšovat své prodejní techniky a…

icon Proč se snažit být nejlepší, když průměr může stačit?

30.8.2016 

Náš moderní svět je posedlý perfekcionismem. Od útlého dětství je nám sdělováno, že není nic lepšího než to nejlepší. Avšak ani to nemusí být správné. Perfekcionismus prokazatelně vede k depresi,…

Článek v rámci předplatného Kdy vám kandidát oprávněně položí telefon

30.8.2016 

Pracovníci personálních agentur či tzv. headhunteři si vydělávají tím, že pro firmy hledají zaměstnance, které si firmy neumějí najít samy. Pracují tedy především pro firmy, nikoli pro uchazeče o…

Článek v rámci předplatného icon Častější změna zaměstnání podporuje kariérní růst

29.8.2016 

Čeští pracovníci mění zaměstnavatele méně často než například v USA či na západ od našich hranic. Pokud mohou, raději zůstávají v jedné firmě dlouhé roky. Jejich kariéře by přitom prospělo, pokud by…

Článek v rámci předplatného icon Řečnické umění aneb Mluvte tak, aby vás ostatní poslouchali

29.8.2016 

Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a schopnost komunikace. Ať už prodáváte přímo (osobně) nebo přes telefon, řečnické schopnosti jsou základem úspěchu. Přitom si…

Článek v rámci předplatného icon Vysněná práce se může stát skutečností

29.8.2016 

I v dnešním vysoce konkurenčním prostředí trhu práce můžete získat práci, o které jste vždy snili. Bude to však vyžadovat více než jen odeslání životopisu příslušné organizaci a modlení se za přijetí.…

Jak si udržet loajální zaměstnance i po mateřské a rodičovské dovolené

29.8.2016  Rozhovor s Danou Káňovou, Learning & Development programovou manažerkou ve společnosti DHL IT Services

Udržet si kvalitní zaměstnance a zabránit jejich odchodu je v současnosti tématem číslo jedna mezi firmami na českém trhu. Je potřeba si uvědomit, že existují zaměstnanci, kteří preferují častou změnu…

Budoucnost HR spočívá v datech

29.8.2016 

HR dnes stále více spoléhá na využití dat ve všech svých dílčích procesech a tento trend bude pokračovat i v příštích letech. Zásadní rozhodnutí už nebudou založena na pouhé intuici personalistů, ale…

Odemknout svůj potenciál je základem osobního štěstí, říká Jan Mühlfeit

26.8.2016 

Jan Mühlfeit má za sebou úspěšnou téměř 22letou kariéru budování týmů ve společnosti Microsoft, z čehož posledních 15 let působil v jejím nejužším vedení. V roce 2014 ukončil svou působnost ve firmě…

icon Skupinové myšlení: Nenechte se jím obelstít

26.8.2016 

Koncept skupinového myšlení známe už od počátku 50. let minulého století, kdy byl definován časopisem Forbes jako racionalizovaná shoda. Přes všechny své nástrahy však stále žije již více než šest…

icon Studie: Just-in-time marketing přináší vyšší výnosy z investic

25.8.2016 

Společnosti, které uplatňují v marketingu přístup just-in-time, mají třikrát vyšší šanci porazit své kolegy v růstu výnosů. Ukazuje to nová zpráva společnosti Accenture s názvem Building the Just-in-…

Článek v rámci předplatného 7 společných znaků nejlepších náborářů

25.8.2016 

Nenaleznete žádné dva specialisty náboru, kteří by byli identičtí. Nicméně, ti nejlepší v branži sdílejí určité vlastnosti, které by jiní ve stejném oboru měli ve svém zájmu pokud možno kopírovat.…

icon Pomozte svému mozku vyrovnat se se změnou

25.8.2016 

I když se povaha práce v průběhu staletí výrazně měnila, základní struktura našeho mozku je stále téměř stejná, jako tomu bylo vždy. To platí také pro hlavní zaměření mozku - přežití. Aby zajistil…

icon 5 pilířů vítězného týmu (2/2)

25.8.2016 

V první části článku jsme si představili model PIKES jako způsob, jak vytvářet úspěšný tým, a stručně si představili jednotlivé prvky tohoto modelu. Dnes se zaměříme na tyto prvky z pohledu…

Článek v rámci předplatného icon 3 kategorie potenciálních klientů a jak s nimi zacházet

24.8.2016 

V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální klienty, tím větší zisky. Kontakty se však samozřejmě liší svou kvalitou (danou především zdrojem kontaktu) a podle jejich…

Výpis 77717785 z celkem 25065