Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19596 článků.

icon Zúčastněte se kongresu TOP ASISTENTKA

Audio  3.3.2015 

TOP ASISTENTKA 24. března 2015 Hotel OLYMPIK - ARTEMIS, U Sluncové 14, PRAHA 8 6 témat a 6 výjimečných lektorů Odjakživa platí, že málokdy máte druhou šanci udělat perfektní první dojem. Recepce…

icon Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

3.3.2015 

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není perfekcionista. To se však snadněji řekne, než udělá. Co bychom tedy měli vědět, abychom si dokázali svůj čas…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

2.3.2015 

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou stěžovat na špatné služby, ale když přijde na dárky, kritiky se pravděpodobně nedočkáte. Dárky věnované…

John Sullivan: Jak hledat pasivní uchazeče

2.3.2015 

Takzvaní pasivní uchazeči ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to vaši nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří však momentálně nehledají práci, protože pracují pro někoho jiného.…

icon Na co pamatovat při zadávání veřejných zakázek?

2.3.2015 

Jaký je pohled aktuální judikatury na proces zadávání veřejných zakázek? S jakými situacemi se můžeme setkat v průběhu zadávacích řízení? Vyplývají z nich pro nás nějaké důsledky? To jsou otázky,…

icon Co nikdy nedelegovat?

2.3.2015 

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp udělá on sám, a ostatní přenechává podřízeným. Existují však úkoly, které by lídr nikdy delegovat neměl, ať je jeho pozice ve…

icon Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

27.2.2015 

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte průzkumy, snažte se vžít do jejich situace. Jsou instrukce, které od vás dostávají, skutečně jasné a srozumitelné? Pokud ano,…

icon Dá se koučování nařídit?

27.2.2015 

Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě lepší. Rozvíjí se příliš pomalu a vy si myslíte, že byste mu mohli pomoci. Nejlepší by podle vás bylo koučování. Problém je však…

Článek v rámci předplatného icon Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

27.2.2015 

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se přestat stresovat z toho, že uzavíráte málo prodejů a jste tak neúspěšní, zkuste prodejní strategii,…

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky k vytvoření silné značky

26.2.2015 

Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít jasně definováno, co budete nabízet a kdo budou vaši cíloví zákazníci. Soustředit se musíte také na konkurenci a na to, jak…

icon Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

26.2.2015 

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či provozovnu služeb, kde zjistí, za kolik se určité zboží či služba nabízí. Informace odešlou cenovým statistikům. Ti je…

Pomohl LinkedIn náboru?

26.2.2015 

Sociální síť LinkedIn výrazně změnila způsob, jímž se firmy dříve spojovaly s talenty. Dala jim přístup k obrovskému množství aktivních i pasivních uchazečů o práci. Nebyla to však změna nijak…

icon Prezentace: Kdy použít odrážky

26.2.2015 

S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu celkového obrazu. Vaše publikum si pak bude moci kdykoliv snadno vztáhnout to, co právě říkáte, k celému tématu. Podobně funguje…

icon Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

25.2.2015 

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý prodejce, ale zároveň používat některé zastaralé techniky prodeje. Svět se neustále mění a s ním i očekávání zákazníků. Chcete-li…

Článek v rámci předplatného Personalisté mezi papírem a digitalizací: praktické zkušenosti (II. díl)

25.2.2015 

V minulém díle jsme se zabývali vlastními přínosy elektronizace dokumentů. V závěru jsme dospěli k poznatku, že důvodů, proč alespoň nezvážit převod papírových agend do digitální formy, je velmi málo,…

Výpis 78617875 z celkem 19596