Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět

14.1.2015 

Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné. Věrnost zákazníka je snadné ztratit, a proto o ni musíte pečovat. Hank Freid, ředitel a zakladatel Impulsive goup, která vlastní…

icon Motivujte tým stejně účinně jako sportovní kouč

14.1.2015 

Ačkoliv jazyk sportovních trenérů je někdy příliš ostrý na to, abyste jej mohli použít v běžném pracovním životě, některé rysy a techniky jejich motivačních proslovů jsou opravdu účinné. Tyto techniky…

Článek v rámci předplatného Jak zapojit firemní kulturu do náboru

14.1.2015 

Každá firma má svou kulturu soubor společných hodnot a způsobů chování, které ji činí jedinečnou. Je to vlastně osobnost firmy a také důvod, proč v ní lidé chtějí pracovat. Jen málo firem však zatím…

icon Co když vám kolega lže?

14.1.2015 

Jak byste se měli chovat ke kolegovi, kterého podezříváte, že vám lže? To záleží na typu dané lži a typu lháře, se kterým máte tu čest, říká uznávaný odborník na psychometrické testování Tomas…

Článek v rámci předplatného Jak zdravě povzbudit zaměstnance k práci aneb Chřadne-li zaměstnanec, chřadne i firma (I. díl)

13.1.2015 

Kdo dnes nepotřebuje, aby on sám nebo jeho zaměstnanci dosahovali nadprůměrných výkonů? Jen těžko se ale kdokoliv z nás dokáže 8 a více hodin v jednom kuse soustředit. Jak tedy udržet pozornost po…

Malými krůčky k velkým vítězstvím II. - Nálepkujete, nebo tvarujete?

13.1.2015 

V našem minulém článku Malými krůčky k velkým vítězstvím... aneb Snažte se přistihnout lidi, až si povedou dobře jsme se zaměřily na to, že když chcete z někoho vychovat vítěze, nebo mistra svého…

icon Zbavte se strachu z cold callingu

13.1.2015 

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, je pro mnohé obchodníky stresující. Většinou se bojí odmítnutí nebo negativní odezvy od zákazníka. Pak jsou schopni udělat téměř cokoli, aby se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si najít kvalitní online studium?

12.1.2015 

Rozšiřování vzdělání je pro řadu lidí lákavé, nemohou si však dovolit opustit svá zaměstnání a vrátit se do školních lavic. Řešením proto může být e-learning, který dnes nabízí stále více vzdělávacích…

icon Jak zvládnout pětiminutovou prezentaci

12.1.2015 

Máte na prezentaci jen 5 minut? Nevadí, to stačí. Měli byste ale použít jen několik slidů. Na pětiminutovou prezentaci jich bohatě stačí pár pět je maximum. Musíte mít vše nachystané, protože času…

Článek v rámci předplatného Tipy pro efektivnější nábor v roce 2015

12.1.2015 

Nový rok je v plném proudu a s ním i nové úkoly pro váš tým náborářů. Válka o talenty se přiostřuje a vy v ní chcete zvítězit nad konkurencí. Co je třeba udělat, aby se vám tento smělý cíl splnil?…

icon Najděte ideální zákazníky

12.1.2015 

Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně pracovat se zákazníky, je věnovat se těm lepším zákazníkům o něco více. Dobří zákazníci jsou ti, kteří hodně nakupují a zároveň s…

Článek v rámci předplatného Proč zaměstnanci odcházejí z vaší firmy?

12.1.2015 

Víte, jaké jsou nejčastější příčiny odchodu zaměstnanců ze zaměstnání? Jakým způsobem se odchody ze zaměstnání řeší z právního hlediska? A proč by vás to vůbec mělo zajímat? Na tyto otázky odpovídá…

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn: Vyhledáváme lidi pro zábavu i pro peníze (4/7)

9.1.2015 

Začaly se množit dotazy, kdy vyjde další díl tohoto seriálu. Tímto se omlouvám všem, které jsem nechal tak dlouho čekat. Tento díl přímo naváže na ten předešlý, který rozebíral vyhledávání kandidátů…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

9.1.2015 

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí vám obchod, aby nakonec vše neúměrně protahovali? Pokud se stále dokola ptají na otázky, které jste již dávno zodpověděli a…

icon Co se naučíte na lekci za 1 000 dolarů

9.1.2015 

Váš úspěch nečeká na to, až si vaší práce všimnou nadřízení, média nebo trh. Nebude mít formu nějakého nenadálého průlomu, po kterém se vám dostane zaslouženého uznání. Takový přístup se hodí spíš,…

Výpis 78617875 z celkem 19466