Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16795 článků.

Zahraniční zkušenosti jsou doslova k nezaplacení

1.8.2011  Rozhovor s Ondřejem Slabým, personálním ředitelem společnosti Coca-Cola HBC Česká republika

Ondřej Slabý vystudoval pedagogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. V oblasti HR se pohybuje od roku 1996. Nejprve působil na trhu telekomunikací ve společnostech Eurotel, TMobile a…

icon 7 charakteristik nejlepších prodejců

29.7.2011 

Na základě testu osobnosti 1000 velmi úspěšných prodejců zveřejnil blog časopisu Harvard Business Review jejich základní charakteristicky, kterými se…

icon Change Leadership: Opravdu komunikujete dostatečně?

29.7.2011 

Většina manažerů ví, že během změn v podniku je nejdůležitější ze všeho kvalitní komunikace. Něco jiného je ale tuto myšlenku uvést do praxe. Změna si žádá velký intelektuální potenciál a je emočně…

Článek v rámci předplatného icon 12 překážek, které podráží nohy digitálnímu marketingu

29.7.2011 

Spoustu bylo napsáno o nejlepší praxi v digitálním marketingu. Snahy jsou ale často zbytečné kvůli jednoduchým chybám, kterých je…

Článek v rámci předplatného icon 7 mýtů o networkingu: Mohou být pravdivé?

28.7.2011 

Networking je jednou z nejdůležitějších schopností manažera. Někomu může přijít rozdávání vizitek jako vlezlé, ale je to spíš…

Studie: Firmy podceňují rizika lidského kapitálu

28.7.2011 

Firmy stále nedokáží plně integrovat rizika plynoucí z řízení lidí do svých celkových struktur pro řízení rizik. Uká…

Asijské firmy musejí své zaměstnance nutit k dovolené

28.7.2011 

Zatímco většina z nás netrpělivě počítá dny do dovolené nebo alespoň v kanceláři sní o prosluněných plážích nad letn&…

Měnit zaměstnání je vhodné po pěti a více letech, shodli se v anketě návštěvníci portálu OnlinePráce

28.7.2011 

Praha, 27. července 2011 - Změnit zaměstnání je podle většiny návštěvníků pracovního portálu OnlinePráce nejvhodnější…

icon Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

27.7.2011 

Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytné vytvořit prvotřídní servis pro zákazníky, aby se brzy vytvořila základní b&…

icon Zvyšte svou důvěryhodnost v roli řečníka

27.7.2011 

Když prezentujete, věří vám diváci? Důvěra je při projevu klíčová. Podle Aristotela jsou 3 složky přesvědčivé řeči logika, emoce a důvěryhodnost. Pokud ji…

icon Proč zaměstnanci lžou?

27.7.2011 

1. Pokud řeknu pravdu, budu potrestán Nejčastějším důvodem je ochrana sebe sama. Strach z výpovědi, z trapné situace apod. Lidé lžou, pokud oček&…

Článek v rámci předplatného icon 8 rad, jak profesionálně využívat Twitter

26.7.2011 

Máte firmu na Twitteru? Možná byste měli. 200 milionů uživatelů, kteří zašlou přibližně 65 milionů tvítů denně – to už stojí za úvahu. Ale nav&…

icon Jak využít stres

26.7.2011 

Stále čteme o škodlivosti stresu. Je-li však stres dobře řízen, může mít dobrý vliv na produktivitu. Jak tedy zařídit, aby nám pomáhal a…

icon Jak vytvořit skutečný tým

25.7.2011 

Pracují vaši podřízení opravdu jako tým? Většina týmů totiž týmově nefunguje, protože jejich manažeři budují vztahy s podří…

Žebříček Best Employers ve Střední a východní Evropě 2010/2011

22.7.2011 

Aon Hewitt, globální outsourcingová a konzultantská společnost působící v oblasti řízení lidských zdrojů, zveřejnila dne 8. června ve Varšavě výsledky každoroční studie Best Employers pro Střední a…

Výpis 1033610350 z celkem 16795