Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

icon Jaké jsou nejčastější chyby začínajících manažerů?

22.8.2013 

Manažer sem, manažer tam, manažer všude kam se podívám… Mnoho lídrů se ke svým postům dostalo zaslouženě díky mnoha letům praxe. Jejich styl vedení je determinován dávkou zkušeností, díky čemuž jsou…

icon Jak z vás aktivní naslouchání udělá lepšího lídra

22.8.2013 

Stalo se vám někdy, že úsilí vašeho jinak výkonného zaměstnance najednou stagnuje nebo dokonce negativně ovlivňuje také práci ostatních kolegů? Problémy v osobním životě nebo neshody s ostatními…

Diskusní skupiny o náboru: Čemu se vyhnout

22.8.2013 

Náboráři, kteří hledají nové zaměstnance pro své firmy nebo personální agentury, hojně zakládají diskusní skupiny na sociální síti LinkedIn. Slibují si od toho, že dokáží oslovit relevantní skupiny…

Článek v rámci předplatného icon Ty nejlepší rady jsou často špatné. A platí to i na sociálních sítích

21.8.2013 

Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a snažíte se to všechno použít. Je to přece pravda, tak to musí fungovat, když to všichni říkají. Ale co když je to úplný…

Proč jsou skvělí náboráři tak úspěšní?

21.8.2013 

Vystavit si na internet pracovní nabídku a čekat, až přijdou životopisy uchazečů, je jednoduché. Mnohem složitější je ale hledat skutečné talenty, kteří nedychtí po vaší nabídce ani společnost. To je…

icon Kritizovat v soukromí není vždy nejlepší

21.8.2013 

Někdo z vašich kolegů nepodává takové výsledky, jak by měl, a brzdí tím týmový výkon. Vezmete si jej tedy stranou a v soukromí mu dáte najevo svou nespokojenost. Uvažujete obdobně v takových…

icon Proč váš profil na LinkedInu nikoho nezajímá?

21.8.2013 

Založili jsme si profil na LinkedInu a očekáváte, že se vám nabídky na zajímavou novou práci jen pohrnou. Ve skutečnosti však nic nepřichází. V čem je chyba? Odpovědi na tuto otázku přinesl server…

ROZVÍJEJTE S NÁMI VAŠI KARIÉRU aneb KDO NEJLÉPE VÍ, CO POTŘEBUJE PRO SVŮJ RŮST HR ODBORNÍK?

20.8.2013 

Občas slýcháme, že personalistou může být každý a žádné velké vzdělání k tomu nepotřebuje. Tento dojem podporuje i skutečnost, že se v personalistické praxi setkáváme s lidmi, kteří mají velmi odlišné…

Článek v rámci předplatného icon Jak vypadat dobře na videu

20.8.2013 

Video je komunikační nástroj, který se dnes běžně používá od reklamy po přijímací pohovory. To, že je všude kole nás spousta videí, však ještě neznamená, že vytvořit kvalitní video je jednoduché.…

Článek v rámci předplatného icon Emoční vnímání zákazníků

20.8.2013 

Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné, co rozhoduje o úspěšnosti či neúspěšnosti obchodu. Úsudek kupujícího totiž vzniká na dvou úrovních tou první je logická, kde…

Článek v rámci předplatného Pár rad pro hodnocení zaměstnanců

20.8.2013 

Systémy hodnocení výkonnosti zaměstnanců jsou velmi často špatně vytvořeny a spíše než jako nástroj zlepšení společnosti slouží jako demotivace vlastních zaměstnanců. Jak se dají hodnocení zlepšit a…

Článek v rámci předplatného Dopady koučinku na firemní výsledky: Dvě případové studie z Nového Zélandu

19.8.2013 

Koučink se stal uznávanou metodou rozvoje manažerů, talentů a leaderů. Svou nezpochybnitelnou vysoce pozitivní roli sehrává ve zvládání změn menšího i velikého rozsahu u jednotlivců, týmu i celých…

icon Veď obchodní schůzku bez křeče, uvolněně a v klidu

19.8.2013 

Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti, nechávání všeho, co se děje, ok, k budování porozumění s lidmi a k dennímu ztišení. Jak se to vše odráží na schůzkách s …

Článek v rámci předplatného icon Jste připraveni na koučování?

19.8.2013 

Koučink je nejen populární, ale také velmi účinný nástroj osobního rozvoje. Není to však všelék, který by byl vhodný pro každého. Jak tedy poznat, zda je vhodný pro vás? Podle koučky a zakladatelky…

icon Jste připraveni na koučování?

19.8.2013 

Koučink je nejen populární, ale také velmi účinný nástroj osobního rozvoje. Není to však všelék, který by byl vhodný pro každého. Jak tedy poznat, zda je vhodný pro vás? Podle koučky a zakladatelky…

Výpis 1135611370 z celkem 25065