Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16793 článků.

icon Nepřehlížejte strategii vůdcovství

11.11.2009 

Většina lídrů si je vědoma hodnoty správně definované obchodní strategie. Méně jich už stejně uvažuje o strategii vůdcovství. Bez strategie pro vůdcovství však nemohou obchodní strategie plně uspět.…

Článek v rámci předplatného icon Telekonference je mrtvá, ať žije webinář

11.11.2009 

Měli jste někdy pocit, že účastníci vaší telekonference surfují po internetu, čtou si e-maily nebo si hrají s mobilními telefony, zatímco vy se snažíte přednést obchodní prezentaci? Pravděpodobně jste…

Článek v rámci předplatného Jak přežít (a využít) 360stupňové hodnocení vůdcovských dovedností

10.11.2009 

360stupňová zpětná vazba patří mezi nejefektivnější způsoby hodnocení a řízení vůdců. Článek proto přichází s deseti doporučeními, jak maximálně využít zpětné vazby od zaměstnanců, kolegů a manažerů a…

icon Porada není divadlo jednoho herce

10.11.2009 

Porady většinou ničeho nedosáhnou, dominuje-li diskusi jeden člověk. Jak se toho vyvarovat? - Předem si určete mluvky" a připravte se na ně. Pomůže vám to zvolit takový styl vedení porady, který…

icon Jak řídit špatného šéfa

10.11.2009 

Někteří nadřízení se chovají jako tyrani nebo bezmocné děti, když se snaží zakrýt sebemenší nedokonalost. Současná doba, která zvyšuje jejich stres, tomu ještě více nahrává. Jak se ale pod takovým…

Talent management prioritou roku 2010

9.11.2009 

Ekonomická situace vede vyšší manažery k soustředění především na nábor a rozvoj talentů. Ukázal to průzkum společnosti Right Management (součásti globálního lídra v oblasti řízení kariéry Manpower),…

icon 8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

9.11.2009 

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada firem se však potýká s řízením zpětné vazby a nedokáže podle ní provádět patřičná opatření. - Vytvořte…

7 tipů pro krátké, ale efektivní hovory se zaměstnanci

6.11.2009 

Hrozí se vaši manažeři mentorování a vůdcovských" rozhovorů s podřízenými? Článek popisuje sedm cest, jak tuto zkušenost udělat méně bolestnou a naopak více efektivní. - Mějte plán. Nejúspěšnější…

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

6.11.2009 

Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že ekonomika, demografická charakteristika zákazníků, konkurence nebo nejnovější inovace. I když však tyto faktory hrají určitou roli,…

icon Méně je více i v e-mailovém marketingu

6.11.2009 

V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak shora ve smyslu spouštění více e-mailových kampaní, které jsou nenákladné a přitom mohou přinést vysokou návratnost investic. -…

Přehlížet konflikty se nevyplácí

5.11.2009 

Konflikty jsou součástí pracovišť, není však možné čekat, že se zázračně vyřeší samy. Budete-li je ignorovat, naopak se ještě zhorší. Cokoli, co rozvrací pracoviště, podepisuje se na produktivitě a…

icon Méně je při prezentaci více

5.11.2009 

Zajímavé témata často zanikají vinou špatně připravených prezentací. Čeho se tedy vyvarovat při prezentaci? Článek popisuje základní chyby na příkladě prezentace analytičky společnosti  Morgan Stanley…

Neutíkejte před drobnohledem zaměstnanců

4.11.2009 

V těžkých dobách vidí zaměstnanci hrozbu ve všech projevech chování svých nadřízených - od toho, jak často zavírají dveře svých kanceláří až po to, co obědvají. Co pak mají vedoucí pracovníci dělat,…

Efektivní komunikace: Kde začít?

3.11.2009 

Schopnost efektivně komunikovat je zásadní v každé profesi, řadě lidí však chybí. Dobrá zpráva je, že se jí lze učit. Článek shrnuje několik kroků, u nichž je třeba se zdokonalováním v komunikaci…

Článek v rámci předplatného 4 mýty nadšení pro práci

3.11.2009 

Nadšení pro kariéru je pěkná věc. V ideálním světě by přeci každý měl rád svou práci. Ve skutečnosti však může takové nadšení vést k výrazné skepsi. Přispívají k tomu totiž zažité mýty, které lidem…

Výpis 1140111415 z celkem 16793