Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16792 článků.

Článek v rámci předplatného Aerolinky vyzývají k práci zadarmo

19.6.2009 

Letecká společnost British Airways vyzvala 30 tisíc svých zaměstnanců k dobrovolné bezplatné práci po dobu jednoho měsíce, aby ve zhoršující se ekonomické situaci ušetřila náklady.V květnu společnost…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet e-maily, které povedou k akci

19.6.2009 

V e-mailové komunikaci jde o to, přimět příjemce, aby otevřeli vaši zprávu, přečetli si ji a na základě toho podnikli určité kroky. Článek proto shrnuje několik doporučení, jak vytvářet zprávy, které…

Když vůdce školí

18.6.2009 

V současné ekonomické situaci přistupuje řada organizací k rozšiřování rolí svých vůdců. Ti se tak mnohdy poprvé ocitají v rolích školitelů, aniž by však měli formální vzdělání v oblasti rozvoje…

Webináře ve vzdělávání zaměstnanců

16.6.2009 

Firmy zjišťují, že webináře mohou být efektivními nástroji pro vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, zejména v období ekonomické recese. Je však třeba naučit se je správně využívat.Webinářem v tomto článku…

icon Změna není nikdy příjemná

15.6.2009 

Komunikování o změnách v obtížných obdobích patří mezi nejsložitější vůdcovské výzvy. Změna je totiž vždy nepříjemná, i když je to změna k lepšímu. Dnešní vůdcové navíc nestojí jen před výzvou, jak…

7 příležitostí pro mentoring

12.6.2009 

Mentorování je velmi silný nástroj, protože dokáže pomoci lidem triumfovat. Na základě tohoto předpokladu existuje sedm způsobů, jak mohou organizace využít mentorování k plnění svých cílů a zároveň…

icon První kroky ke strategickým zákaznickým službám

12.6.2009 

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na zákaznické služby skutečně strategicky. Znamená to uvažovat o nich v tom smyslu, jak ovlivňují vaše…

Jak překonat obtížné kontakty na pracovišti

11.6.2009 

Když jsme v blízkosti lidí, které považujeme za problematické, nejčastěji vyklízíme pole. Zavíráme se v kancelářích a vyhýbáme se komunikaci, dokud není bezpodmínečně nutná. Co je na tom špatného?Na…

Překvalifikovanost nemusí být na škodu

11.6.2009 

Jako manažeři, náboráři nebo koučové se čas od času setkáte s lidmi, kteří jsou tzv. překvalifikovaní (overqualified) pro výkon určité práce. Tito lidé se většinou nedostanou mezi kandidáty, o kterých…

Nebojte se negativní zpětné vazby

11.6.2009 

Jen málo věcí dokáže zkazit den tak jako negativní zpětná vazba vůči vaší osobě. I negativní zpětná vazba však hraje v našich životech důležitou roli. Bez ní bychom se nemohli zlepšovat. Jde jen o to,…

Článek v rámci předplatného icon Lepší komunikací k lepšímu leadershipu

11.6.2009 

Řadě vůdcovských selhání lze předejít zlepšením komunikačních dovedností. Jak? - Nedostatek energie a nadšení. Pokud vám chybí nadšení v tom, co říkáte, jak je můžete očekávat od posluchačů? V…

Dobrý lídr se učí celý život

10.6.2009 

Úspěšné vůdcovství jde ruku v ruce s celoživotním učením. Skuteční lídři se dokáží učit i z těch nejběžnějších věcí v životě, a proto se neustále rozvíjejí. Existují tři základní oblasti, v nichž…

Článek v rámci předplatného icon Co by měl umět dobrý operátor call centra

10.6.2009 

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve středu péče o zákazníky, mají zásadní vliv na udržení těch stávajících a získávání nových. Potřebují proto zaměstnance s…

Jak řešit neshody v týmu

9.6.2009 

Lidé s odlišnými názory si často libují ve svých neshodách. Nehledají řešení, protože neshody jim dávají moc a vliv. Neustálé konflikty však nejen ohrožují produktivitu, ale také vytvářejí nepříjemné…

icon Krize je také příležitost

9.6.2009 

Přečtěte si sedm lekcí pro vůdce, kteří stojí před úkolem provést svou organizaci krizovým obdobím.1. Vůdce musí stát čelem krealitě. Vůdce se musí umět podívat do zrcadla a vidět, čím přispěl ke…

Výpis 1162611640 z celkem 16792