Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16769 článků.

Článek v rámci předplatného icon Filozofie Six Sigma

1.12.2008 

Vaše společnost určitě potřebuje zlepšit spokojenost zákazníků a akcionářskou hodnotu tím, že sníží proměnlivost vkaždém aspektu svého obchodu. Existuje na to metodologie, známá pod názvem Six Sigma.…

icon Inovace už není jen věc manažerů, ale i zaměstnanců

1.12.2008 

Zlepšování je samozřejmost pro všechny firmy. Zaměstnanec přímo za pásem někdy vidí úplně nejlépe, co by se mělo zlepšit a změnit, aby se ve výrobě ušetřily náklady.Iniciativa by měla přijít zvedení…

icon Nebojte se přiznat, že máte práce nad hlavu

1.12.2008 

Celý den poctivě pracujete. Vynecháváte přestávku na oběd a ve snaze ušetřit čas, raději sníte jen studený sendvič, a domů se nedostanete dříve než vosm hodin večer? Vás stůl se ztrácí pod horou…

Článek v rámci předplatného icon Brazilci zakazují billboardy

1.12.2008 

Kodstranění 18000 reklamních billboardů by bylo zapotřebí hurikánu o síle minimálně nedávné Katriny. Brazilskému Sao Paulu ktomu však stačil jeden zákon. Starosta Gilberto Kassab zavedl zákaz…

icon Otevřenou komunikací proti nízké morálce

28.11.2008 

Mluvení může být nejlepší způsob, jak se vypořádat se špatnou morálkou zaměstnanců. Ukázal to alespoň nedávný výzkum společnosti Accountemps, kterého se zúčastnilo 150 vyšších manažerů ztisícovky…

Článek v rámci předplatného Změny kariéry se většina lidí bojí

28.11.2008 

Mnoho lidí raději zůstane ve svém starém zaměstnání, protože kariérní změna se jim zdá moc obtížná. Většina totiž mají jen nejasnou představu o tom, co by chtěli vživotě dělat. Málokterý zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného icon K vašim službám

28.11.2008 

Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší úkoly vbyznysu. Časopis BusinessWeek shrnul základní doporučení jak na to.- Zavádějte empatii vůči zákazníkům. Zaměstnanci by…

icon Zjednodušte obchodní komunikaci

28.11.2008 

V tomto informacemi přesyceném věku nemají vaši zaměstnanci, potenciální klienti a investoři čas probírat se čísly a grafy, které na ně hodíte. Vaše publikum potřebuje, byste jim pomohli vybrat…

icon Zemědělství ve městech realitou?

28.11.2008 

Terry Fujimoto vidí budoucnost zemědělství vobnažených koříncích zelených rostlin, které on a jeho studenti pěstují vtenkých čúrcích vody ve skleníku. Program pod záštitou Státní univerzity…

Článek v rámci předplatného icon Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

27.11.2008 

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je skutečnost, že udržet si stávajícího zákazníka je levnější, než získávat nového. Řada firem se však podle toho nechová.…

Obrana proti sabotérům kariéry

27.11.2008 

Když vášnadřízený nebo kolega sabotuje vaši kariéru, může být velmi nesnadné takovou situaci řešit. Když si půjdete stěžovat, již nebudete považováni za týmového hráče, nebo vás nařknou, že jste si…

Článek v rámci předplatného Neukvapte se s rušením bonusů

26.11.2008 

Zhoršující se ekonomické podmínky posledních měsíců mohou ovlivnit bonusy, které firmy vyplácejí svým zaměstnancům na konci roku. Bez ohledu na svou situaci byste však neměli podnikat žádná ukvapená…

icon Jak odmítnout povýšení?

26.11.2008 

Jak odmítnout povýšení a přesto dokázat, že jste firmě stále oddaní? Když se rozhodujete, zda se skutečně chcete vzdát této příležitosti, položte si pár otázek- Co je důvodem? Odmítáte na základě…

Článek v rámci předplatného icon Peníze nejsou všechno ani při obchodních výstavách

26.11.2008 

Plodná účast na obchodních výstavách vyžaduje víc, než hodit prostředky projektovému manažerovi a doufat, že vše klapne. Řada firem zjišťuje, že kvůli špatnému vedení a nedostatku plánování se tyto…

icon Firemní kultura a výkonnost patří k sobě

25.11.2008 

Firemní kultura a výkonnost jsou dnes jedny znejčastěji skloňovaných pojmů vmanagementu. Obě tyto dimenze ksobě bytostně patří. Kultura reprezentovaná virtuálně i fyzicky je majetkem firmy, prostředím…

Výpis 1200112015 z celkem 16769