Desatero náborových chyb
Chybovat při výběru zaměstnanců je lidské, zároveň však také velmi nákladné. Nikdo od vás neočekává, že se rozhodnete správně ve všech případech. Riziko špatného rozhodnutí však lze výrazně snížit,…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19424 článků.
Chybovat při výběru zaměstnanců je lidské, zároveň však také velmi nákladné. Nikdo od vás neočekává, že se rozhodnete správně ve všech případech. Riziko špatného rozhodnutí však lze výrazně snížit,…
Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week odhalila deset doporučení, jak…
Golf má pověst hry pro lidi se sedavým životním stylem. Mohou jej hrát i důchodci nebo ti, kteří mají velmi daleko katletům. Přesto může způsobit řadu zranění, kterým by se hráči měli snažit vyhnout…
Běžné veřejné vystoupení vypadá následovně: obnošený vtip na začátek, tři hlavní body, citáty slavných a příběhy, které mluvčí slyšeli od jiných mluvčích. Není se tedy čemu divit, když publikum začíná…
Když si sami sebe představíte jako pilota, který se snaží proletět pracovním dnem, pracoviště je vaším kokpitem. Pokud nevidíte na přístroje a nedosáhnete rychle na ovládací prvky, je to velký…
Koho ve svém životě považujete za člověka, snímž se nedá vyjít? Může to být váš šéf, kolega, rodinný příslušník, přítel, ale i vy sami zpohledu druhých. Ať už je to kdokoli, setkání sním nás naplňuje…
Co bychom měli dělat? To je první otázka, na kterou by si manažer měl umět odpovědět. Jaké je poslání organizace, kterou řídím? Jaká je strategie pro dosažení tohoto poslání? Jaké mám cíle do…
Vobtížných dobách není vhodné strkat hlavu do písku. Naopak je třeba více komunikovat. Především vaši zaměstnanci potřebují informace, a pokud budete mlčet, vytvoří si vlastní závěry. Zajistěte proto…
Vekonomické recesi se může stát, že úsporné kroky firem - byť neúmyslně - povedou kodchodu nejlepších zaměstnanců. Je proto třeba, aby firmy dokázaly plnit specifické potřeby svých lidí snejvyšším…
Pod pojmem dobré komunikační dovedsnoti" si můžeme představit celou řadu věcí. Bez ohledu na to by však komunikace měla být pro manažery prioritou. Co by tedy měly firmy zvážit při vytyčování priorit…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?- Když firma zavádí nový produkt, většina prodejců se začne hnát za získáním nejslibnějších…
Vobtížných dobách jsou lidé na pracovištích nervózní. Manažeři by proto měli pomáhat svým zaměstnancům udržet si angažovanost, soustředění a motivaci. Každý člověk však reaguje na stres jinak, proto…
Na tuto otázku může pomoci odpovědět právě zveřejněný výzkum Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD), který proběhl ve všech třiceti členských státech. Přední americký časopis Forbes…
Výsledky aktuálního výzkumu serveru CareerBuilder, kterého se zúčastnily 4 tisíce Američanů, ukázaly, že zaměstnanci, kteří přežili propouštění, čelí novým výzvám vpodobě zvýšeného objemu práce a…
Zahrnuje vaše práce pracovní obědy s klienty? Pak byste se v těchto situacích měli umět správně chovat, abyste na klienty udělali jen dobrý dojem. - Zapůsobte na svého klienta a předem zajistěte…