Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného 7 cest k řízení stážistů

5.8.2009 

Stážisté mohou být v dnešní době hodnotnými zdroji, je však třeba, aby s nimi firmy uměly správně zacházet.- Máte pro ně práci? Nenajímejte stážisty bez uvážení, pokud pro ně nebudete mít práci a…

Článek v rámci předplatného Výzvy multikulturního pracoviště

5.8.2009 

Multikulturní rozdílnost zaměstnanců přináší na pracoviště nové výzvy. Článek proto radí, jak úspěšně integrovat zaměstnance z odlišných kultur.- Mějte příjemný přístup ke všem zaměstnancům. Nejvyšší…

icon Neopomíjejte aktualizace softwaru

5.8.2009 

Moderní software dokáže ohromující věci. Podobně jako automobil však vyžaduje neustálou údržbu, aby fungoval správně. Je proto zásadní aktualizovat software, který používáte, a instalovat si i…

icon Manažeři běžně pracují přesčas

4.8.2009 

Pokud máte pocit, že pracujete hodně přesčas, nejste sami. 77 procent manažerů pracuje 41 až 60 hodin týdně. 20 procent vůdců pak tráví denně v práci 11 hodin.Ukázal to výzkum společnosti NFI…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky

4.8.2009 

Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své kanceláře, ale také e-mailové adresy, které vy jako e-mailoví marketéři tak těžce získáváte.- Požádejte primární e-mailovou adresu.…

Článek v rámci předplatného Novela zavádí slevy na sociálním pojištění

3.8.2009 

1. srpna začala platit novela zákona č. 589/1992 Sb., O pojistném na sociální zabezpečení, která zavádí degresivní slevy na odvodech na sociálním pojištění pro zaměstnavatele. Platnost tohoto…

Evropská komise volá po zprostředkování poznatků

3.8.2009 

Generální ředitelství Evropské komise pro vzdělání a kulturu otevírá novou výzvu k předkládání projektů v oblasti vytváření sítí iniciativ zprostředkovávání poznatků. Cílem výzvy Politika a praxe…

icon 6 pravidel pro jednání s nespokojenými zákazníky

3.8.2009 

Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení zákazníci. Pokud je budete opomíjet nebo brát jako samozřejmost, projeví se to na vašich hospodářských výsledcích. Je proto…

icon Co zvážit při investici do softwaru

3.8.2009 

Při nákupu softwaru byste měli být schopni předem určit, zda potenciální výhody zvoleného řešení převáží náklady. Existuje více způsobů, jak to udělat, nejpraktičtější cesta však spočívá ve výpočtu…

Článek v rámci předplatného icon Jak zničit byznys v pěti krocích

3.8.2009 

Smysl marketingu je jednoduchý - přilákat co nejvíce lidí. To však může být nákladné a také neefektivní, zvolíte-li špatný postup. Marketingové kampaně je třeba především správně zacílit. Článek…

Jak snížit stres na pracovišti

31.7.2009 

Vysoká úroveň stresu na pracovišti se může negativně podepsat nejen na zdraví jednotlivců, ale i celé firmy - v podobě zvýšené fluktuace zaměstnanců a naopak snížené produktivity. V první řadě je…

Co dělá dobrého vůdce?

31.7.2009 

I když se stále debatuje o tom, zda se vůdce jako vůdce už narodí, mnohé dovednosti může rozvíjet v průběhu života. Vůdcovská role spočívá v tom, zajistit, aby tým plnil své úkoly. Efektivní vůdce…

Británie vytváří místa pro mladé lidi

31.7.2009 

Britská vláda oznámila vytvoření 47 000 nových pracovních míst v rámci své iniciativy Future Jobs Fund. Ministryně práce Yvette Cooperová uvádí, že již 117 zájemců chce vytvářet nová místa pro mladé…

icon 4 pravidla efektivního vyjednávání

31.7.2009 

Každé vyjednávání má své specifické rysy. Přesto však existují určitá společná pravidla, která je třeba dodržovat, chcete-li vyjednávat úspěšně.- Věnujte čas přípravě. Než začnete vyjednávat, ujistěte…

icon Jak si zajistit návratnost zákazníků

31.7.2009 

Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající. Nevěnují dostatečné úsilí tomu, aby si je udržely, i když je to mnohem méně nákladné než získávat…

Výpis 1261612630 z celkem 19572