Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného Je podnikání pro vás?

11.8.2009 

Řada lidí sní o tom, že se jednoho dne stane svým vlastním šéfem. Otázkou však zůstává, zda je samostatná výdělečná činnost vhodná pro každého. K jejím výhodám patří větší pružnost a svoboda v…

Článek v rámci předplatného icon Desatero rychlého a snadného PR

11.8.2009 

PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro vaše produkty, oslovení více zákazníků a vybudování silnější značky. Zapamatujte si, že základem PR je důvěryhodnost. Pak se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech

11.8.2009 

V těžkých ekonomických podmínkách dokáže řada firem přežít, jen málo firem si však skutečně udrží prosperitu. Článek proto radí, jak získat větší podíl na trhu v obtížných časech.Buďte disciplinovaní…

10 důvodů proč nenasloucháme

10.8.2009 

Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá zpráva však je, že naslouchání se lze učit. Začněte tím, že si uvědomíte, proč neposloucháte.- Pravda. Myslíte si, že vy máte…

Motivace na prvním místě

10.8.2009 

Za dovednosti, v nichž potřebují jejich týmy nejvíce školit v obtížné ekonomické situaci, označují linioví manažeři především postoje a motivaci. Ukázal to alespoň výzkum mezi 400 liniovými manažery…

icon Networking není jen o vás

10.8.2009 

Networking je jednou z cest k novým obchodním příležitostem. Často se však chybuje v tom, jak efektivně navazovat kontakty, aby skutečně vedly k byznysu.- Nepředpokládejte, že někdo má zájem dozvědět…

5 chyb náboru v ekonomické recesi

10.8.2009 

Nábor zaměstnanců v období ekonomické recese má své unikátní výzvy. Článek upozorňuje na pět základních náborových chyb v ekonomicky obtížných časech.- Předpoklad, že kvalitní uchazeči rostou na…

Článek v rámci předplatného icon Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

10.8.2009 

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní výrobky či služby. Je třeba věnovat pozornost potřebám zákazníků a plnit je. Získat zákazníka je…

5 kroků k řízení nadřízených

7.8.2009 

Řízení směrem nahoru spočívá v otevřené komunikaci s nadřízenými a spolupráci za účelem vytvoření partnerství založeného na důvěře a přispívání sobě navzájem, týmu i celé organizaci.Řada zaměstnanců…

Jen tak trochu si zdřímnout

7.8.2009 

Hledáte cestu, jak lépe využít svůj pracovní čas? Zkuste si zdřímnout. I Winston Churchill nebo John D. Rockefeller si pravidelně dopřávali krátký spánek v průběhu dne. Smyslem takového odpočinku je…

Přibývá programů s možností čerpat peníze průběžně

7.8.2009 

Evropská komise schválila řídící systém dalším 10operačním programům, na které mohou peníze ze strukturálních fondů EU přicházet průběžně. Zbývá ještě schválit pět zbývajících českých operačních…

icon Nebojte se budování kontaktů

7.8.2009 

Budování kontaktů může být velmi silný marketingový nástroj. Jde o to, vytvářet takové vztahy, které budou hodnotné pro obě strany, aby si mohly vzájemně pomáhat, sdílet informace, vyměňovat nejlepší…

icon Vůdce potřebuje především sebedůvěru

7.8.2009 

Efektivní vůdcovství vyžaduje sebedůvěru, interpersonální dovednosti, přirozenou schopnost motivovat ostatní a také znalost toho, jak budovat důvěru mezi zaměstnanci.- Sebedůvěra. Není možné vést…

Článek v rámci předplatného icon Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu

7.8.2009 

Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí je, zda jej má vymazat. Proto je důležité, jak se identifikujete jako odesílatel.Základním pravidlem je být v tomto směru…

Šest strategií k podpoře kreativity zaměstnanců

6.8.2009 

Firmy, které podporují kreativitu a angažovanost svých zaměstnanců, si dokáží lépe získat kvalitní uchazeče o práci i udržet stávající výkonné pracovníky. To jim zajišťuje konkurenční výhodu. Článek…

Výpis 1260112615 z celkem 19572