Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19424 článků.

icon Partnera vybírejte pečlivě

17.6.2009 

V obtížné ekonomické době může firmám pomoci, spojí-li se s partnery, kteří se snaží oslovit stejné publikum pomocí doplňkových výrobků nebo služeb. Společně mohou dosáhnout nižšího rizika, sdílet…

Webináře ve vzdělávání zaměstnanců

16.6.2009 

Firmy zjišťují, že webináře mohou být efektivními nástroji pro vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, zejména v období ekonomické recese. Je však třeba naučit se je správně využívat.Webinářem v tomto článku…

Nezapomínejte na stárnoucí pracovní sílu

15.6.2009 

Aktuální zvýšení počtu nezaměstnaných na trhu práce ještě neznamená, že by firmy měly ignorovat dlouhodobý demografický vývoj, který s sebou nese především snižování porodnosti a stárnutí pracovní…

icon Změna není nikdy příjemná

15.6.2009 

Komunikování o změnách v obtížných obdobích patří mezi nejsložitější vůdcovské výzvy. Změna je totiž vždy nepříjemná, i když je to změna k lepšímu. Dnešní vůdcové navíc nestojí jen před výzvou, jak…

Článek v rámci předplatného icon 7 důvodů proč používat e-mailové newslettery

15.6.2009 

Řada jednotlivců i firem stále podceňuje potenciál e-mailových newsletterů. Nedělejte stejnou chybu. Článek shrnuje 7 důvodů, proč jsou newslettery tak populární a úspěšné.- Jsou okamžitě…

Nejčastější chyby nových manažerů

12.6.2009 

Začínající manažeři se dopouštějí mnoha chyb. Profesorka americké Harvard Business School Linda Hillová se zabývá výzkumem lidí, kteří vstupují do manažerských rolí a odhaluje běžné mýty a…

7 příležitostí pro mentoring

12.6.2009 

Mentorování je velmi silný nástroj, protože dokáže pomoci lidem triumfovat. Na základě tohoto předpokladu existuje sedm způsobů, jak mohou organizace využít mentorování k plnění svých cílů a zároveň…

icon Šance je jen jedna

12.6.2009 

Všichni víme, že už nebudeme mít další příležitost udělat první dojem. Podle psychologů máme na vytvoření prvního dojmu dokonce jen sedm až sedmnáct vteřin. Jak tedy zapůsobit pozitivně?- Udělejte…

icon První kroky ke strategickým zákaznickým službám

12.6.2009 

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na zákaznické služby skutečně strategicky. Znamená to uvažovat o nich v tom smyslu, jak ovlivňují vaše…

Jak překonat obtížné kontakty na pracovišti

11.6.2009 

Když jsme v blízkosti lidí, které považujeme za problematické, nejčastěji vyklízíme pole. Zavíráme se v kancelářích a vyhýbáme se komunikaci, dokud není bezpodmínečně nutná. Co je na tom špatného?Na…

Překvalifikovanost nemusí být na škodu

11.6.2009 

Jako manažeři, náboráři nebo koučové se čas od času setkáte s lidmi, kteří jsou tzv. překvalifikovaní (overqualified) pro výkon určité práce. Tito lidé se většinou nedostanou mezi kandidáty, o kterých…

Nebojte se negativní zpětné vazby

11.6.2009 

Jen málo věcí dokáže zkazit den tak jako negativní zpětná vazba vůči vaší osobě. I negativní zpětná vazba však hraje v našich životech důležitou roli. Bez ní bychom se nemohli zlepšovat. Jde jen o to,…

Článek v rámci předplatného icon Lepší komunikací k lepšímu leadershipu

11.6.2009 

Řadě vůdcovských selhání lze předejít zlepšením komunikačních dovedností. Jak? - Nedostatek energie a nadšení. Pokud vám chybí nadšení v tom, co říkáte, jak je můžete očekávat od posluchačů? V…

Když ženy šikanují ženy

10.6.2009 

Ženy si jako oběti svého tyranského chování v práci často vybírají také ženy. Jedním z důvodů je pravděpodobně předpoklad, že v ženách vidí méně konfrontační osobnosti, které nebudou na agresi…

Článek v rámci předplatného Každodenní etiketa, na kterou zapomínáte

10.6.2009 

Z teoretického pohledu je etiketa způsob, jak si lidé vzájemně vyjadřují respekt. V praxi je to ale spíše matoucí soubor povinných pravidel, která ne každý dodržuje. Přesto jsou tato pravidla stále…

Výpis 1258612600 z celkem 19424