Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného icon Navrhování e-mailu pro mobilní zařízení

24.8.2009 

Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být náročné. Vyplatí se vůbec takové úsilí? To závisí na preferencích a chování vašich příjemců. Existuje pět důležitých faktorů,…

Článek v rámci předplatného I malá firma může mít nejlepší talenty

21.8.2009 

Firma může být pouze tak úspěšná jako její zaměstnanci, kteří jí pomáhají růst a dobře fungovat. Malé firmy se však při získávání a snaze o udržení kvalitních zaměstnanců často potýkají s problémy,…

icon 5 chyb při žádání o reference

21.8.2009 

Získávání referencí od klientů je často opomíjenou možností k rozvoji byznysu. Chybou je také předpokládat, že stačí jednoduše požádat o referenci. Když totiž pouze požádáte o referenci, klient vám v…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout propouštění

20.8.2009 

Na současném trhu práce, kde dnešní nadbyteční zaměstnanci mohou být zítřejšími talenty, by zaměstnavatelé měli posilovat, nikoli oslabovat své vztahy s propouštěnými zaměstnanci. Uspořádejte pro ně…

icon 3 otázky pro ujasnění očekávání

20.8.2009 

Vůdcovská role vyžaduje schopnost vysvětlovat své iniciativy a vytvářet takové podmínky, aby zaměstnanci mohli být úspěšní při jejich plnění. Stejně důležité je i to, aby zaměstnanci plnili své…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

20.8.2009 

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých slibů, držte se následujících rad. - Zacházejte se zákazníky jako s lidmi. Přistupujte k nim s respektem. Chovejte se k nim…

5 toužebných přání dodavatelů vzdělávání

19.8.2009 

Přáli jste si někdy, aby vám dodavatel firemního vzdělávání dokázal číst myšlenky? Věřte, nebo ne, totéž si přejí i dodavatelé. Článek proto upozorňuje na základní věci, které si dodavatelé vzdělávání…

icon Vůdcovství po skončení krize

19.8.2009 

Každá firma může projít krizí, kterou se jí podaří překonat. Pominutí krize však ještě neznamená, že by se manažeři měli přestat věnovat svým lidem. Řízení zaměstnanců po skončení krize je naopak…

Spokojenosti se meze nekladou

18.8.2009 

Toužíte-li po větší spokojenosti v zaměstnání, není hned třeba dávat výpověď. Článek radí, co dělat, abyste mohli být spokojeni i v tom současném. - Nechte osobní problémy osobními. Stejně důležité,…

icon Jak se zbavit strachu z veřejného vystoupení

18.8.2009 

Vystupování na veřejnosti většinu lidí stresuje. Potýkají se s úzkostí či nedostatkem sebevědomí. Inspirujte se proto následujícími radami, jak překonat strach z veřejného vystupování. - Využijte…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

17.8.2009 

Řada firem nedokáže využít zpětné vazby od odcházejících zaměstnanců ke zlepšení své strategie řízení lidských zdrojů. Výstupní pohovory jsou přitom nenákladné a mohou zjistit, jak se zaměstnanci ve…

Jste dostatečně asertivní?

17.8.2009 

Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž bychom přitom ubližovali ostatním. Je to dovednost, které se lze učit. V první řadě byste si měli otestovat, zda jste dostatečně…

icon Naučte svůj tým přizpůsobivosti

17.8.2009 

I když je vůdce sám o sobě přizpůsobivý a pružný, jeho tým může mít v tomto směru problémy. Schopnost přizpůsobit se úzce souvisí se schopností učit se. Tým by se proto měl soustředit na čtyři…

Článek v rámci předplatného icon 10 věcí, které zákazník nechce slyšet

17.8.2009 

Obchodníci často mluví se zákazníky jazykem, který je překvapuje, obtěžuje nebo dokonce rozčiluje. Článek proto upozorňuje na základní chyby v obchodní komunikaci a radí, jak se jim vyhnout. -…

6 rad jak být v práci spokojenější

14.8.2009 

Rozsáhlé snižování stavů a ekonomická recese znesnadňují zaměstnancům, aby si uchovali pozitivní přístup. Pozitivní postoj přitom, bez ohledu na stres, může pomoci překonat obtížné časy. Každodenním…

Výpis 1257112585 z celkem 19572