Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2590 článků.

icon 5 kroků k nepostradatelnosti

2.8.2013 

Jste pro svého zaměstnavatele nepostradatelní? Možná si říkáte, že každý je nahraditelný. Pokud si však chcete udržet své místo alespoň o něco déle než vaši méně schopní kolegové, měli byste začít…

Studie: Nejvyšší vedení firem začínají chápat smysl talent managementu

2.8.2013 

Do nedávna platilo, že diskuse představenstev firem o řízení talentů se týkaly téměř výhradně nástupnictví výkonných ředitelů a odměn členů nejvyššího vedení. Dnes se tato situace mění směrem k…

icon Mýty time managementu

31.7.2013 

Všude se to hemží radami na to, jak si zorganizovat pracovní čas. Time management hýbe internetem, školeními, bulletiny i magazíny. Některé z nejrozšířenějších rad však mohou působit kontraproduktivně…

icon Sestavte si inovační tým snů

29.7.2013 

Přinášet nové myšlenky a nápady je povětšinou týmová záležitost. Pokud se jako manažer zaměříte na analýzu komunikace mezi jednotlivci v průběhu předchozího projektu, můžete vytěžit maximum z budoucí…

Vnější zaměření je stav mysli

22.7.2013 

Vnější zaměření? To se týká prodejního týmu, ne? Otázky, které dostávám naprosto běžně a vždy na ně rezolutně odpovím: Ne, to tedy rozhodně ne. Vnější zaměření je odpovědnost každého ve firmě.…

Zužitkujte efektivně data z výstupních pohovorů

11.7.2013 

Určitě jste se jako odborník na lidské zdroje setkali s mnoha různými důvody, které zaměstnanci uvádí při odchodu ze zaměstnání. Díky analytickým metodám můžete získaná data efektivně využít pro…

icon Projektový manažer roku 2013 otevírá registraci pro soutěžící, přihlásit se mohou do 15. srpna

9.7.2013 

Jedna z nejtěžších manažerských soutěží v České republice, Projektový manažer roku 2013, která si klade za cíl upozorňovat na nejlepší projektové manažery a projekty v soukromé i neziskové sféře,…

Článek v rámci předplatného Proč se vám vyplatí najmout někoho, kdo nezapadá

9.7.2013 

Existuje mnoho studií, které poukazují na neschopnost zapadnout do firemní kultury jako na jednu z možných příčin, proč nový zaměstnanec neuspěl a musí být nahrazen. Online server Recruiter ale tyto…

Článek v rámci předplatného Udržitelný rozvoj jako součást firemní kultury

2.7.2013 

V Centru andragogiky se každý rok zaměřujeme na konkrétní motiv, ke kterému směřujeme mnohé své aktivity. Pořádáme na toto téma semináře, kulaté stoly, konference, nabízíme v dané oblasti firemní…

icon Lucie Panchartková, nová mluvčí společnosti Yves Rocher pro ČR a SR

2.7.2013 

Francouzská kosmetická společnost Yves Rocher jmenovala Lucii Panchartkovou svou novou mluvčí zodpovědnou za vztahy s médii a s veřejností pro Českou a Slovenskou republiku. Bude zajišťovat korporátní…

icon Kam se poděli skuteční lídři?

24.6.2013 

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo i ve státě), je potřeba začít od horních pater. Pohled nám tak padne na lidi, kteří vedou ostatní. Vedení lidí je jednou ze…

S rostoucí nespokojeností s Work-Life Balance roste i pravděpodobnost odchodu zaměstnanců

19.6.2013 

Nový výzkum mezinárodní poradenské společnosti Hay Group ukázal, že více než jedna čtvrtina zaměstnanců (27%) organizací, které nejsou vnímány jako firmy, které podporují rovnováhu mezi osobním a…

10 kroků k úspěšnému náboru talentů

10.6.2013 

Nejvyšší vedení firem často hodnotí talent management ve svých organizacích nedostatečně a ukazuje na oddělení HR jako na viníka. Je však vina skutečně na straně HR? Pokud je tak důležité zaměstnávat…

icon Proč se lídři rozhodují špatně?

5.6.2013 

Mají-li zaměstnanci podávat dobré výkony, potřebují, aby je vedli schopní lídři, kteří umějí dělat správná rozhodnutí. Právě správná rozhodnutí jsou však pro řadu lidí ve vedoucích funkcích problém.…

icon Jak být dobrým manažerem

29.5.2013 

Úkolem manažera (z anglického slova manage - řídit) je řídit, organizovat, případně plánovat určité činnosti v určité firmě, podniku, společnosti i státní organizaci. Tak o pozici manažera v každé…

Výpis 12611275 z celkem 2590