Tři cesty proti vyhoření
Tzv. burnout neboli vyhoření je dlouhodobou odpovědí lidského organismu na chronické emociální a interpersonální stresory vzaměstnání. Projevuje se pocity bezmoci, beznaděje, únavy, vyčerpání a…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19418 článků.
Tzv. burnout neboli vyhoření je dlouhodobou odpovědí lidského organismu na chronické emociální a interpersonální stresory vzaměstnání. Projevuje se pocity bezmoci, beznaděje, únavy, vyčerpání a…
Neproduktivní pracovní síla vyjde firmy draho. Například vAustrálii je to 32 miliard dolarů ročně. To se rovná trojnásobku přebytku státního rozpočtu. Vzhledem kprohlubující se ekonomické krizi si…
Plánujete-li firemní vánoční oslavu, měli byste si položit několik základních otázek, abyste se ujistili, že rozumíte tomu, co bude vaším úkolem. Měli byste vědět, co přesně bude na programu, aby…
Všichni jsme již zažili špatné prezentace, kde nás nutilo ke spánku i potenciálně zajímavé téma. Zejména v dnešním náročném obchodním prostředí by měl každý profesionál být schopen prezentovat…
Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči firmě i veřejnosti. Měli by si dokázat udržet kontrolu a vyhýbat se spekulacím. To pomáhá vytvářet image odborníků vdané…
Stále více lidí se zdá být nespokojeno se svou prací, životem a nedosahuje svých met. Také jsou nejistí voblastí vztahů a žijí vneustálém vnitřním nepohodlí.Díky rozvoji emoční inteligence začnete…
Pokud vás ve vánočním období stresují rodinná setkání, nekonečné večírky a nakupování, nejste sami. Zejména lidé trpící depresí nebo ti, kteří depresi zažili vminulosti, by měli být obezřetní. I když…
27 milionů britských zaměstnanců by mohlo do dvou let získat právo vyžadovat volno zpráce za účely dalšího vzdělávání. Návrh zákona o dětech, dovednostech a vzdělávání (Children, Skills and Learning…
Firemní webové stránky jsou nejhodnotnějším nástrojem pro sdílení informací, který dnes máte kdispozici. Stejně tak, jako mohou oslovit miliony uživatelů, se však mohou stát terčem útočníků, kteří…
Jak být vdnešním e-mailovém marketingu důvěryhodný a relevantní?- Vyjasněte svá očekávání. Stanovte si jasná očekávání v tom smyslu, jak často budete rozesílat e-maily a jak budou vaše zprávy vypadat.…
Po roce opět nastává období vánočních večírků. Většina firem nabízí svým zaměstnancům určitou formu předvánoční zábavy, ačkoli možná snižším rozpočtem než vminulých letech. I když vaše firma večírek…
Vyrovnat se snejistotou vyžaduje speciální manažerské dovednosti. Ačkoli je vždy chvályhodné hledat pravdu, měli bychom být schopni jednat i vpřípadě, že známe pouze polopravdy nebo si nejsme jisti.…
Téměř třetina kanadských zaměstnavatelů si myslí, že důležitou součástí HR strategií vnásledujících pěti letech budou programy postupného odchodu do důchodu. Ukázal to alespoň nedávný výzkum globální…
Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na každý rozhovor s médii byste se proto měli dobře připravit. Článek shrnuje několik doporučení.
Domácí násilí je vpodnikatelském světě stále tabuizované téma a není divu. Nese velké stigma a přináší řadu obtížných otázek, které se týkají pachatelů i obětí.Řada vedoucích pracovníků věří, že toto…