Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16720 článků.

Článek v rámci předplatného Jak oslovuje vaše firma top talenty?

21.4.2006 

Pokud nenabíráte dostatek kvalitních lidí, máte problém. Pokud musíte využívat drahé externí služby, abyste uspokojili své náborové potřeby, pak se snažíte svůj problém maskovat. Každá firma chce mít…

Vytvořte dobrý vztah se svým šéfem

20.4.2006 

Všichni bychom chtěli mít perfektního šéfa - takového, který je veselý, profesionální, zkušený a spravedlivý. Ale šéfové, stejně jako kdokoli jiný, nejsou dokonalí.Během své kariéry jste pravděpodobně…

icon Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

20.4.2006 

Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo nekupuje koučování, poradenství nebo finanční plánování. Kupuje dvě jiné věci vás a řešení svého problému.Lidé kupují nějakou…

icon Tajemství toho, jak se úspěšně odlišit

20.4.2006 

Má dvě určující charakteristiky: 1. Není imitováno konkurenty 2. Přináší úspěch u zákazníků. Zdá se to být nemožné, aledá se toho snadno dosáhnout zaměřte se na místa, kde odlišení není samozřejmé.…

icon Měření "virtuální vzdálenosti"

20.4.2006 

Karen Lojeski, ředitelka konzultační firmy Virtual Distance International, tvrdí, že dokáže kvantifikovat faktory, které zhoršují nebo brání komunikaci a spolupráci. Podle ní většina firem zatím…

Článek v rámci předplatného Únava ohrožuje bezpečnost na pracovišti

19.4.2006 

Zaměstnavatelé by měli být školeni v tom, jak se vypořádat s přepracováním a únavou svých zaměstnanců. První věc, které je zapotřebí, je školení zaměřené na uvědomění si problému. Existuje řada…

Jak načasovat oslovení adeptů

19.4.2006 

Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…

Kouč není terapeut

19.4.2006 

Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice mezi koučováním a terapií. Tento strach je může v koučování značně omezovat. Na druhou stranu existují i tací, kteří v rámci…

Článek v rámci předplatného icon Vysoká cena za podplácení zákazníka

18.4.2006 

Americký automobilový průmysl dostal lekciza přehnanou snahu v boji o zákazníka, která se ukázala být nákladnou marketingovou chybou a také dlouhodobě poškodila image tří amerických firem.Časopis…

icon Co je doma, to se počítá

18.4.2006 

Řada firem se zabývá produkty pro domácnost. Nikoho tak nepřekvapí, že je tento druh zboží oblíbeným artiklem i v kategorii odměňování zaměstnanců. Mimo jiné také proto, že lidé tyto předměty denně…

icon Personalista je mezi dvěma mlýny

18.4.2006 

Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.Termín našeho setkání jsme museli posunout kvůli vašemu konferenčnímu hovoru. Používáte tento způsob komunikace ve společnosti…

Článek v rámci předplatného Čtvrtý nejlepší džob v USA

14.4.2006 

Manažer lidských zdrojů je čtvrté nejlepší povolání v Americe. Dospělo k tomu alespoň hodnocení časopisu Money magazine a serveruSalary.com. Stovky různých povolání byly hodnoceny na základě hladiny…

Článek v rámci předplatného Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005

14.4.2006 

Ve čtvrtek 13. 4. 2006, u příležitosti Mezinárodního dne boje proti hluku, byly v pražském Hotelu Atlantic vyhlášeny výsledky soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005. Tímto aktem byl…

Článek v rámci předplatného Dilema kolegy jako konkurenta

14.4.2006 

Preferujeme spolupracovníky, kteří jsou lepší, nebo horší než my sami? Z průzkumu na London Business School, který se inspiroval televizní soutěží Nejslabší máte padáka, vyplývají některá zajímavá…

Jak se (ne)zavděčit nadřízenému?

14.4.2006 

Náboráři mají mnoho zákazníků, které musí uspokojit. Ať už je to jejich přímý nadřízený, vedoucí HR, náboroví manažeři, adepti a v neposlední řadě i kolegové náboráři. Jeden chce rychlost, druhému…

Výpis 1402614040 z celkem 16720