Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16720 článků.

Článek v rámci předplatného icon Klíčové prvky marketingového plánu

7.4.2006 

Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba vědět, že marketingový plán je živý dokument. Začíná jako strukturovaný plán vycházející z průzkumů, konkurenčního prostředí a…

icon Čtyři prvky plánování marketingu

7.4.2006 

Vytvoření komplexního marketingového plánu vychází ze čtyř bodů:1. Analýzy zákazníka2. Analýzy konkurence3. Analýzy produktů4. Analýzy působení vnitřních a vnějších silZákazník Klíčovým zaměřením u…

icon Komu říci o peníze?

7.4.2006 

Pokud jste jako většina drobných podnikatelů, vaše první reakce na toto téma bude, že neznáte dost lidí, kteří mají peníze a ještě méně těch, které byste se nestyděli o ně požádat. Před tím, než…

Pozor na malé věci, které vedou zaměstnance k odchodu

6.4.2006 

I malé projevy přezírání zaměstnanců mohou způsobit velké problémy. Představte si například šéfa, který nervózně poklepává prsty vždy, když přijde zaměstnanec s nějakou novou myšlenkou nebo…

Špatné vyhlídky pro některé profese

6.4.2006 

Z výsledků průzkumů mohou Australané, kteří mají nejhůře placené profese (uklízečky, chůvy apod.) očekávat, že se jejich situace dlouhodobě nebude měnit a že po celý život budou zažívat finanční a…

Článek v rámci předplatného Berte to s humorem

6.4.2006 

Nelze sjistotou říci, zda lidé, kteří mají schopnost zasmát se sami sobě, jsou profesionálně úspěšnější, ale určitě lépe zvládají stresové situace na pracovišti. Pokud berete veškeré dění vkanceláři…

Změna profese - jakým chybám se vyhnout

6.4.2006 

Změna kariéry není nikdy jednoduchá. Vaši přátelé si myslí, že jste ztratili rozum, nezaměstnaní známí tvrdí, že už nikdy pořádnou práci neseženete a vaše tchýně spustí starou známou písničku ...já…

icon Co obnáší efektivní řízení změn

5.4.2006 

Změny jsou v dnešní době běžnou součástí chodu firem. Pokud je nedokážeme správně řídit, snížíme tím důvěryhodnost firmy i morálku zaměstnanců. Článek proto přináší několik rad, jak řídit změny a…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet atmosféru obchodu

5.4.2006 

Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat emocionální odezvy, které utvářejí povědomí o značkách a mají vliv i na to, jaký čas stráví zákazník v…

icon Nadávat či nenadávat?

5.4.2006 

Je hrubá mluva přijatelnou formou komunikace na pracovišti? Některá pracoviště ji respektují a dokonce očekávají. Pokud nějaký zaměstnanec nikdy nenadává, považují ho za divného. Psychologové…

icon Jak vybrat perfektní oblek - tipy od předního návrháře

5.4.2006 

Na lidi, kteří vydělávají mnoho peněz a kupují si větší auta než kdokoliv na světě, jsou Američané trochu pozadu, když přijde na odívání. Výběr obleku se řídí několika základními pravidly, které z…

Článek v rámci předplatného Domácí přesčas není zdravý

4.4.2006 

Zaměstnanci by neměli dovolit mobilním technologiím, aby jim ničily osobní život varuje zpráva, podporovaná vedoucí britskou společností v oblasti mobilních telefonů.The Orange Future Enterprise…

Smíchem k úspěchu

4.4.2006 

Sterilní a studené firemní prostředí vede lidi k tomu, že se snaží najít si své rozptýlení ať už je to bdělé snění, surfování na internetu nebo hraní her. Když jim bude tolerováno, aby se v kanceláři…

icon Příliš mnoho reklamy škodí

4.4.2006 

Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější údaje Světového centra pro výzkum reklamy ukazují, že městského člověka dnes osloví až 3 500 reklam denně, průměrně jedna…

Vyplatí se postgraduální studium?

4.4.2006 

Především nedávní absolventi by se měli zeptat sami sebe, zda se jim další studium vyplatí a jak jim může dlouhodobě pomoci.Důležité je si ujasnit, zda pokračování ve studiu rozšíří a prohloubí vaše…

Výpis 1405614070 z celkem 16720