Domácí mazlíčci na pracovišti - pro a proti
Podle doktorky Susan Nelson, asistentky veterinárního lékařství na Kansaské univerzitě, se stává trendem, že zaměstnavatelé dovolují svým zaměstnancům brát si s sebou do kanceláře své domácí mazlíčky.…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16691 článků.
Podle doktorky Susan Nelson, asistentky veterinárního lékařství na Kansaské univerzitě, se stává trendem, že zaměstnavatelé dovolují svým zaměstnancům brát si s sebou do kanceláře své domácí mazlíčky.…
Pokud neznáte rozdíl mezi VB 6 a VB.NET, jak můžete přijímat nový personál pro podnikový technologický růst? A i když tento rozdíl znáte, umíte odlišit uchazeče, který má skutečné zkušenosti, od těch,…
Mnoho organizací, které jsou připraveny růst, vidí ve výcviku nejlepší způsob, jak toho dosáhnout. Ale zároveň se chtějí ujistit, že využívají své náklady vložené do výcviku co nejefektivněji.…
Každý se na pracovišti někdy dostane do situace, kdy s ním druzí jednají nepříjemně nebo dokonce nepřátelsky. Existuje mnoho lidí, kteří jsou dokonce mistry v manipulování s ostatními. Při vzájemných…
V určitém bodě své kariéry se pravděpodobně budete zabývat myšlenkou, zda absolvovat MBA, či ne. Jestliže se rozhodnete do toho jít, je zde ještě jiná otázka měli byste získat své MBA vzdělání…
Aktuální studie Harvard Business School porovnala vedoucí pracovníky firem z prestižního seznamu Fortune 100 z roku 1980 s jejich protějšky z roku 2001, přičemž odhalila změny v tom, jak mladí lidé…
V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet sdělení, která se dostávala k zákazníkům. Když se bývalý ředitel firmy zeptal jakýchkoli dvou obchodních…
Mnozí manažeři usilují při výběru obchodníků o ty, kteří by na stupnici obchodních dovedností od nuly do deseti získali plných deset bodů. To je ale velká chyba. Aplikací Paretova principu (pravidla…
Jsou pravidla, předpisy a byrokracie opravdu nutné? Některé podniky mají pravidla snad na všechno, od dovolených po přestávky na toaletu. Má vaše společnost postupy pro to, kdy je vhodné vytvořit…
Dokonce i lidé jako princ z Walesu, kteří jsou trénovaní v jednání v obtížných situacích, mohou projevit špatnou řeč těla, když jsou pod tlakem, a poškodit tak sdělení, které chtěli vyjádřit. Jako…
Není neobvyklé, že se hrubé náborové chyby opakují znovu a znovu. Pokud je 90 procent rozhodnutí o přijetí učiněno v průběhu přijímacího pohovoru, jak uvádí některé studie, pak byste raději tuto část…
Svět byznysu je bohatý na odbornou hantýrku a módní slova. V současnosti je jedním z nejpopulárnějších networking. Nicméně tento malý rituál kariérového postupu a obchodní protokol, do kterého se lidé…
Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…
Výstupní pohovor nabízí zaměstnavateli šanci získat povědomí o tom, co jeho firma dělá dobře a v čem by se naopak měla zlepšit. Spolu s průzkumy spokojenosti zaměstnanců nabízí bohatý zdroj informací.…
Slučovací mánie je znovu na vzestupu. A hlavní rozdíl mezi dnešními dohodami a těmi, které vrcholily před pěti lety, je podle specialistů v tom, že podniky dávají lepší pozor na vliv podnikové kultury…