E-komerce: Jde o důvěru
Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a lidé si začínají uvědomovat, jak…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16688 článků.
Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a lidé si začínají uvědomovat, jak…
I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas, existují také další časové úseky, v nichž je třeba provádět nezávislá rozhodnutí. Konzultanti, právníci a další profesionálové…
Nebojte se, byl jeden z nejoblíbenějších výroků papeže Jana Pavla II. Jsou to slova, která by dodala mnoha lídrům kuráž k uskutečnění jejich poslání. Více než čtyři roky po aféře Enronu byznys stále…
Už se vám podařilo přijmout na místo nového produktového manažera pana Hyda, jen aby se ukázalo, že je to vlastně doktor Jekyll? Nebo jste povýšili vysoce výkonnou administrativní pracovnici do pozice…
Špatné rozhodnutí o přijetí nového zaměstnance může firmu stát mnoho, ať už půjde o čas, peníze, školicí zdroje nebo psychickou energii. Článek proto uvádí nejdůležitější náborové chyby. Jen správně…
Rozhovor s Miroslavou Měchurovou, ředitelkou Speciální mateřské školy se speciálním pedagogickým centrem pro děti s vadami zraku a řeči.PhDr. Miroslava Měchurová je ředitelkou Speciální mateřské školy…
Řada lidí si stále neuvědomuje, že obchodní elektronická pošta není puberťácká diskusní místnost. Nejeden manažer pak dostane obchodní e-mail, který je napsán způsobem, z něhož ani při nejlepší vůli…
Podle nedávného průzkumu si jen třetina ze zúčastněných top manažerů myslí, že se jejich zaměstnanci zajímají o to, zda je nebo není jejich podnik úspěšný. Ačkoli není novinka, že management vidí své…
Absolventi možná nemají tradiční pracovní historii, ale mají jisté zkušenosti, které můžete zjistit. U absolventů se většinou hledá přizpůsobivost, schopnost učit se, nezávislost, odpovědnost a jak se…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby tato střediska dokázala spolehlivě zajistit veškeré interakce se zákazníky. Studie Workforce Optimization 2005 nezávislé…
Vůdcové, ať již sedí v Oválné pracovně nebo přízemní recepci, by měli prokazovat a rozvíjet několik zásadních dovedností. Jedině pak budou lidé v jejich okolí schopni vnímat, že se jsou přítomni…
Golf tvoří významnou součást obchodního života stejně tak jako valné hromady, výroční zprávy nebo společenské události. Jestliže se manažer chce stát hráčem golfu, měl by dobře znát pravidla hry…
Podle doktorky Susan Nelson, asistentky veterinárního lékařství na Kansaské univerzitě, se stává trendem, že zaměstnavatelé dovolují svým zaměstnancům brát si s sebou do kanceláře své domácí mazlíčky.…
Pokud neznáte rozdíl mezi VB 6 a VB.NET, jak můžete přijímat nový personál pro podnikový technologický růst? A i když tento rozdíl znáte, umíte odlišit uchazeče, který má skutečné zkušenosti, od těch,…
Mnoho organizací, které jsou připraveny růst, vidí ve výcviku nejlepší způsob, jak toho dosáhnout. Ale zároveň se chtějí ujistit, že využívají své náklady vložené do výcviku co nejefektivněji.…