Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 2878 článků.

icon Supermarket budoucnosti?

22.5.2002 

Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým dotykem prstu. Senzor skeneru porovná jejich papilární linie či oční duhovku se vzorem a odečte příslušnou částku z účtu.…

Článek v rámci předplatného icon Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

22.5.2002 

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se však řada společností stále potýká s neočekávanými výdaji při jeho zavádění či změnách struktury systému zákaznické podpory.…

Článek v rámci předplatného icon Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

22.5.2002 

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny upravit ve svůj prospěch. Ovšem firma, z jejíhož rozpočtu prostředky plynou, příliš nadšená nebude. Jakou strategii uplatňují…

icon Produktivita v USA vzrostla, ale...

15.5.2002 

V prvním čtvrtletí tohoto roku zaznamenal americký průmysl výrazný růst produktivity, dokonce nejrychlejší za posledních 19 let. Zisky firem ani ceny akcií se tím však paradoxně nezvýšily. Důvodem…

Článek v rámci předplatného I skryté schopnosti se dají prodat

14.5.2002 

Lidé si často zavírají dveře k lepší kariéře, protože se domnívají, že se jejich schopnosti a záliby nedají nikde uplatnit. Opak je pravdou technické schopnosti a odborné znalosti jsou jen půl…

icon Digitální peníze

13.5.2002 

Lidé vymysleli mnoho modelů plateb. Některé fungovaly, některé ne. Jedním z těch modelů, které se ve výraznější míře neprosadily, jsou např. Beenz tedy fazole. Autor tohoto obchodního modelu…

icon Hry bez pravidel

13.5.2002 

Na českém trhu s odposlechovými prostředky působí v současnosti 89 firem, které se zabývají prodejem přístrojů typu štěnice (jsou levné, od 400 korun v bazarech). Dalších 3665 koncesovaných…

icon Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

10.5.2002 

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky je výborným prostředkem pro udržení úzkého kontaktu se zákazníkem, láká jej zpátky a udržuje jeho informovanost, to vše při…

Článek v rámci předplatného icon Kdy je e-komerce příliš drahá?

6.5.2002 

Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci velmi lehkomyslně. Ukázalo se však, že elektronické obchodování bude v některých oblastech vždy zaostávat za tradičním. Množství…

icon Prodávat po Internetu není jednoduché

3.5.2002 

S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z nedávného zahraničního průzkumu. Stejně jako u kamenných či katalogových firem se zákazníci raději…

icon Tajemství dokonalých vedoucích

2.5.2002 

V téměř všech organizacích můžeme najít alespoň jednu osobu, která je přirozený vůdčí typ. Když požádá kolegy a podřízené o pomoc, všichni nabízené šance nadšeně využijí. Zaměstnanci se k takovému…

icon Multimediální zprávy - jen nafouklá bublina?

29.4.2002 

Zisky společností vyrábějících mobilní telefony rapidně klesají, a proto není divu, že tyto firmy usilují o maximum inovací, které jim pomohou obstát v konkurenci. Jednou z takových inovací jsou MMS…

icon Vychovejte si své manažery

25.4.2002 

Autor článku popisuje situaci, k níž došlo v jedné firmě poskytující finanční služby. Bylo potřeba udělat důležité strategické rozhodnut&…

icon Můžete si dovolit využít e-komerce?

9.4.2002 

Je využití e-komerce vhodné pro vaší firmu? Některým podnikům se vyplatí soustředit se výhradně na prodej po Internetu, jiným ne. Také ostatní firmy však mohou využít web jako efektivní marketingový…

Nepodceňujte externisty a outsourcingové firmy

4.4.2002 

V době vysoké nezaměstnanosti se často stává, že na jednu uvolněnou pracovní pozici připadá vysoké procento uchazečů. Výběr potom není jednoduchý, zvláště objeví-li se několik vysoce talentovaných…

Výpis 28212835 z celkem 2878