Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 2878 článků.

icon Plus poštovné a balné...

3.7.2002 

Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu zboží k zákazníkovi jako způsob, jak jej přitáhnout a udržet, pro jiné je poštovné a balné významnou součástí zisku podle…

icon Už je to tak, říkal mi to známý...

3.7.2002 

Nepotvrzené pomluvy či zvěsti o nejrůznějších pohromách hrozících podniku (ztráta kontraktu, propouštění apod.) mohou způsobit skutečný pokles produktivity a morálky zaměstnanců. Vyrovnat se s tímto…

icon Strategické snižování výdajů - klíč k efektivitě

2.7.2002 

Po létech rozvoje a vysokých investic nyní pociťuje mnoho společností tlak na snížení svých výdajů. Dobře navržený systém redukce výdajů může firmě pomoci dosáhnout maximálních úspor při zachování…

E-learning - úspěchy a neúspěchy

2.7.2002 

Internet se zprvu zdál být dobrým nástrojem pro získávání potenciálních studentů a redukci velké infrastruktury či personálních nákladů v tradičním školství. Od poloviny až do konce 90. let proudily…

Článek v rámci předplatného icon Výběr Euro z bankomatů a platby kartou jsou levnější

1.7.2002 

Od 1. července vstupuje v EU v platnost nový zákon, který stanovuje stejné ceny za výběry z bankomatů ve všech členských zemích EU. Směrnice pro regulaci přeshraničního platebního styku tak vytváří…

icon Je libo videokonferenci?

28.6.2002 

Valná většina společností má větší výdaje za cestování, než by bylo skutečně zapotřebí. Jistě, existuje mnoho důvodů, proč se obchodními partnery či spolupracovníky setkávat tváří v tvář, ale…

icon Vnější zdroje náplně webových stránek

27.6.2002 

Chcete-li přitáhnout větší pozornost (což může být důležité pro prodejní strategii), měla by vaše snaha směřovat k udržení zájmu zákazníka do té míry, že se k vám bude vracet. Při využití vnějších…

icon M-commerce: zahoďte peněženky!

25.6.2002 

Mobilní technologie se do oblasti obchodu promítají stále častěji. Hovoříme tak o mobilním obchodu (**m-commerce**), který nám do budoucnosti…

Článek v rámci předplatného icon Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb

14.6.2002 

Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě nezaručují prosperitu. Podle současných výzkumů je rozhodující kvalita zákaznických služeb. Stále více firem objevuje důležitost…

icon CRM není jen záležitostí velkých společností

12.6.2002 

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se rozvíjející částí trhu s CRM aplikacemi. Zatím však dosud řada středně velkých podniků nedocenila hodnotu CRM softwaru považují…

icon Loajalita není jen obchodní strategie

12.6.2002 

Loajalita je aktuální otázkou v každé době. V dobách ekonomického poklesu je těžké uzavírat nové obchody a cena za získán&…

Program zaměstnaneckých výhod - klíč k úspěchu podniku

11.6.2002 

Společnostem v USA dává čím dál více práce přitáhnout a udržet skutečně dobré zaměstnance. Řada z nich tento problém řeší pomocí nejrůznějších zaměstnaneckých výhod podílem na zisku, kluby zdraví,…

Nemáte pro koho pracovat? Zkuste to na Internetu

10.6.2002 

Autorem článku je tzv. freelance writer spisovatel na volné noze. Internet se stává běžnou součástí našeho života a nabízí stále nové možnosti využití. Významným pomocníkem je i v oblasti tzv.…

icon Stanovování cen je čím dál větší problém

29.5.2002 

V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního obchodu si firmy začaly v různých zemích určovat různé ceny, proto se například stane, že když si zákazník zakoupí letenku z…

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěšných uchazečů

28.5.2002 

Autor pracoval přes 20 let v oddělení lidských zdrojů, kde měl na starosti nábor zaměstnanců. Za tu dobu dokázal již při přijímacím pohovoru rozlišit,…

Výpis 28062820 z celkem 2878