Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 2878 článků.

Článek v rámci předplatného Kariéra - cesta vzhůru

20.3.2002 

Cesta vzhůru je spojená s bojem a odříkáním, bez strategie a pevných cílů se nahoru nedostanete. Pilní, chytří a milí lidé jsou samozřejmě potřeba, dočkají se i chvály, ale málokdy povýšení.Kariéristé…

icon Průběžné snižování nákladů - holá nutnost

14.3.2002 

Na první náznaky recese reagují manažeři firem snižováním nákladů. Snižují se náklady na všechno náklady na zaměstnance, kapitál, reklamu... Současně se ale nabízí otázka: do jaké míry je snižování…

icon Správná implementace nástroje pro správu znalostí

5.3.2002 

Správa znalostí je definována různými způsoby. Může to být obchodní model operující se znalostmi, který pomůže firmě vytvářet, určovat, hodnotit, povznášet, sdílet a aplikovat její intelektuální…

icon Kariéra - cesta vzhůru

4.3.2002 

Moc, úsilí a stres spojené s nejvyššími manažerskými posty mohou v někom vyvolat úzkost. Kariéra však musí být především plánovaná. Pokud i vy patříte k těm, kdo nejsou povyšováni, i když máte pocit,…

icon Jak se připojit na Internet

1.3.2002 

Dnešní firma se těžko obejde bez Internetu. Většinou na něm více či méně závisí její existence. Ve větších městech by připojení mělo probíhat bez problémů. Horší už je to však v odlehlejších částech a…

icon Jak (ne)zacházet se znalostmi?

18.2.2002 

Téměř každá firma si dnes uvědomuje, že vědomosti jsou základním potenciálem pro jejich rozvoj a prosperitu. Předtím, než nabídneme zákazníkovi své zboží nebo služby, musíme vědět, jak na to. V tak…

icon Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

15.2.2002 

Veškeré způsoby motivace zaměstnanců mohou selhat, opomenete-li průběžně ohodnocovat jejich práci. Každého přeci povzbudí, pokud někdo ocení, odmění (byť jen slovem) nebo uzná jeho práci. Některé…

icon Firmy musí hledat nové metody odměňování vedoucích pracovníků

8.2.2002 

Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující. Odměnění manažeři mají větší zájem na tom, aby jejich firma dosahovala dobrých výsledků. Až dosud se jako odměny používaly…

icon Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

5.2.2002 

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde platí, že stagnace poptávky vede ke snižování zisků a že na obzoru zatím není žádný technologický objev, který by umožnil…

Klíčem k úspěchu v práci jsou interpersonální dovednosti

22.1.2002 

Akademické znalosti jsou pro získání dobrého místa pochopitelně velmi důležité, nejsou však nejdůležitější. Zaměstnavatelé si podle průzkumů mnohem více cení sociálních a komunikačních schopností. V…

icon Role ředitele společnosti v budování komunikačního kapitálu

22.1.2002 

V důsledku rychlejšího vytváření a distribuce informací se obecná pozornost soustřeďuje na stále užší část trhu a rostou nároky na inovaci. Nehmotný majetek má jednak větší cenu než majetek hmotný a…

Co by měl vědět uchazeč o práci ve vedení firmy

17.1.2002 

Schopnost vést pohovor se vždy vysoce cení, a tím spíše při výběru lidí pro vedoucí pozici. Uchazeči o místo manažera pak nestačí pouze odborná zdatnost v řízení procesů a lidí, nýbrž musí také…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelé si nejvíce cení komunikačních schopností

16.1.2002 

Nové technologie, jejichž rozmach celá společnost právě zažívá, firmám sice výrazně usnadňují práci, ale také na ně kladou větší nároky. Očekávání uživatelů a zákazníků se oproti dřívějšku změnilo…

Článek v rámci předplatného Chytře na restrikce

15.1.2002 

Vzhledem k tomu, že mnozí manažeři mají ještě v živé paměti potíže s nedostatkem pracovních sil na konci 90. let, snaží se první recesi Nové ekonomiky ustát jinak než dříve. V minulosti často volili…

Nedostatečné komunikační schopnosti zvyšují pravděpodobnost propuštění

8.1.2002 

Realita dnešní doby je taková, že interpersonální dovednosti a schopnost komunikace a jednání s lidmi se cení více než odborné a technické schopnosti a vědomosti. Podle průzkumů bývají mnohem častěji…

Výpis 28362850 z celkem 2878