Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4941 článků.

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

9.2.2006 

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…

icon Jste dostatečně pojištěni na práci z domova?

8.2.2006 

Pokud podnikáte z domova, rizik je celá řada. Chodí za vámi klienti? Mohli by vás zažalovat, pokud uklouznou na vašich neudržovaných schodech. Používáte garáž jako kancelář? Někdo by vás mohl vykrást.…

icon Management - tajná zbraň marketingu

8.2.2006 

Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…

icon Deset věcí, které byste měli vědět, než si založíte blog

7.2.2006 

V poslední době se prokázalo, že blogy dokáží vybudovat povědomí o značkách a představit jednotlivce nebo firmy jako experty v příslušném oboru. Představují nenákladný nástroj, který může v podnikání…

Článek v rámci předplatného Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Jazyky firmám na míru

2.2.2006 

Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností…

icon Vzděláváním proti konkurenci

1.2.2006 

Úroveň znalostí zaměstnanců stále výrazněji ovlivňuje konkurenceschopnost firem. Firmy by proto měly věnovat větší pozornost výběru a kvalitě jejich vzdělávání. Je třeba mít na paměti, že jde o…

icon Špatný šéf, špatný zaměstnanec

1.2.2006 

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro budování značky

1.2.2006 

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…

Článek v rámci předplatného Management talentu klíčovým prvkem HR

1.2.2006 

Podle průzkumu SHRM je management talentu (dále TM) ve firmách hlavní prioritou, přestože úspěch a kvalita strategií se liší.Strategie TM mají přilákat, rozvíjet, udržet a využívat zaměstnanců s…

icon Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

31.1.2006 

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti jsou lekce uštědřené od těch problémových velice poučné.Ti, kteří porušují pravidla a nehrají fair…

Zelený a červený kruh mezd

31.1.2006 

Je možné, aby někteří zaměstnanci v jedné firmě dostávali nižší plat, než je stanovené platové rozpětí? Co by měla firma dělat, když zjistí, že některý ze zaměstnanců spadá pod minimální nebo…

Jak odvést dobrou práci a jít domů včas

30.1.2006 

Pro workoholismus je typická neschopnost určit,zda jsme pro ten či onen den udělali dostatek práce.Podle britského autora Ferguse OConnella leží síla k redukci dlouhé pracovní doby v rámci každého z…

icon Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

30.1.2006 

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…

Výpis 40664080 z celkem 4941