Neizolujte zákaznický servis
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4941 článků.
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…
Pokud podnikáte z domova, rizik je celá řada. Chodí za vámi klienti? Mohli by vás zažalovat, pokud uklouznou na vašich neudržovaných schodech. Používáte garáž jako kancelář? Někdo by vás mohl vykrást.…
Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…
V poslední době se prokázalo, že blogy dokáží vybudovat povědomí o značkách a představit jednotlivce nebo firmy jako experty v příslušném oboru. Představují nenákladný nástroj, který může v podnikání…
Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…
Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…
Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností…
Úroveň znalostí zaměstnanců stále výrazněji ovlivňuje konkurenceschopnost firem. Firmy by proto měly věnovat větší pozornost výběru a kvalitě jejich vzdělávání. Je třeba mít na paměti, že jde o…
Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…
Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…
Podle průzkumu SHRM je management talentu (dále TM) ve firmách hlavní prioritou, přestože úspěch a kvalita strategií se liší.Strategie TM mají přilákat, rozvíjet, udržet a využívat zaměstnanců s…
Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti jsou lekce uštědřené od těch problémových velice poučné.Ti, kteří porušují pravidla a nehrají fair…
Je možné, aby někteří zaměstnanci v jedné firmě dostávali nižší plat, než je stanovené platové rozpětí? Co by měla firma dělat, když zjistí, že některý ze zaměstnanců spadá pod minimální nebo…
Pro workoholismus je typická neschopnost určit,zda jsme pro ten či onen den udělali dostatek práce.Podle britského autora Ferguse OConnella leží síla k redukci dlouhé pracovní doby v rámci každého z…
Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…