Radost z práce není fráze
Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3976 článků.
Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…
W. L. Goreova nová pravidla započetí byznysu pomocí zboření pravidel starých:- *Síla malých týmů* Gore se snaží udržovat své týmy malé (i když má podnik přes 200 lidí). Tímto způsobem může každý…
Jak může zaměstnavatel po prvním pohovoru říct, zda bude budoucí pracovník loajální a zaměřený na služby zákazníkům? Je samozřejmě na něm motivovat a vycvičit své zaměstnance, ale nalezení správných…
Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…
Technologie vám umožní být v kontaktu s velkým počtem lidí. Ale jak velký počet by to měl opravdu být? Měli byste se zaměřit na kvalitu nebo kvantitu pracovních vztahů? Na obojí, samozřejmě. Ale…
I když zaměstnanec pracuje řadu let zcela bez problémů, může se mu jednoho dne stát, že dostane od svého nadřízeného ústní varování. V takové chvíli se bude cítit zmateně, a proto článek nabízí…
Guru managementu *Peter F. Drucker* vydal v průběhu 65 let 34 knih. Pro ty, kteří nevědí, kterou z jeho knih by si měli přečíst, sepsal krátký výtah z **The Daily Drucker**, sbírky klíčových sdělení…
Konec roku přinesl opět čas hodnocení minulosti a plánování budoucnosti. Zaměstnanci teď také hodnotí a plánují, takže se nabízí vhodná příležitost, jak mohu firmy jednak získat a jednak si udržet…
Šéfové, kteří řídí podnik od svého stolu, jsou možná dobrými koordinátory, ale špatnými vůdci. Dobří šéfové se přímo stýkají se zaměstnanci, neustále jim poskytují zpětnou vazbu, pozitivní i…
Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez podniknutí akce je to jen plýtvání dechem. Velmi často manažeři sdělují informace, jako by byli jen…
Koučování zaměstnanců se v posledních letech stalo další povinností řady manažerů. Již se od nich neočekává, že budou pouze šéfové, ale také kouči, kteří dovedou skutečně vést tým. Schopnost koučovat…
Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při pracovním pohovoru, setkání se šéfem nebo při důležitém marketingovém hovoru, působí protivně nebo arogantně. Jeho chování…
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních měsíců hraje roli mnoho faktorů. Nejdůležitějším z nich je zpětná vazba a podpora manažerů. Řada nadřízených dělá chybu, když čeká…
Řada lidí si stále dává novoroční předsevzetí. Do půl roku však zpravidla ztrácí motivaci a snahy o zlepšení se vzdává. Změny jsou složité a ne každý je dokáže ve svém životě uplatnit. Nejčastěji si…
Obchodní schůzky jsou základem byznysu a správné společenské chování je v rámci obchodní schůzky velkým pozitivem. To si tuzemští podnikatelé ne úplně uvědomují. Velmi častým nedostatkem je také…