Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3976 článků.

Článek v rámci předplatného Radost z práce není fráze

11.1.2005 

Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…

icon Goreova revoluce

11.1.2005 

W. L. Goreova nová pravidla započetí byznysu pomocí zboření pravidel starých:- *Síla malých týmů* Gore se snaží udržovat své týmy malé (i když má podnik přes 200 lidí). Tímto způsobem může každý…

Článek v rámci předplatného Co se dá zjistit v pohovoru

10.1.2005 

Jak může zaměstnavatel po prvním pohovoru říct, zda bude budoucí pracovník loajální a zaměřený na služby zákazníkům? Je samozřejmě na něm motivovat a vycvičit své zaměstnance, ale nalezení správných…

icon Reputace nad zlato

10.1.2005 

Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…

icon Mít hodně vztahů nebo mít kvalitní vztahy?

7.1.2005 

Technologie vám umožní být v kontaktu s velkým počtem lidí. Ale jak velký počet by to měl opravdu být? Měli byste se zaměřit na kvalitu nebo kvantitu pracovních vztahů? Na obojí, samozřejmě. Ale…

Když přijde varování

7.1.2005 

I když zaměstnanec pracuje řadu let zcela bez problémů, může se mu jednoho dne stát, že dostane od svého nadřízeného ústní varování. V takové chvíli se bude cítit zmateně, a proto článek nabízí…

icon Druckerovy tipy pro manažery v roce 2005

7.1.2005 

Guru managementu *Peter F. Drucker* vydal v průběhu 65 let 34 knih. Pro ty, kteří nevědí, kterou z jeho knih by si měli přečíst, sepsal krátký výtah z **The Daily Drucker**, sbírky klíčových sdělení…

Jak na nový rok...

5.1.2005 

Konec roku přinesl opět čas hodnocení minulosti a plánování budoucnosti. Zaměstnanci teď také hodnotí a plánují, takže se nabízí vhodná příležitost, jak mohu firmy jednak získat a jednak si udržet…

icon Tajemství lodních kapitánů

5.1.2005 

Šéfové, kteří řídí podnik od svého stolu, jsou možná dobrými koordinátory, ale špatnými vůdci. Dobří šéfové se přímo stýkají se zaměstnanci, neustále jim poskytují zpětnou vazbu, pozitivní i…

icon Nemluvte o tom, zařiďte to!

3.1.2005 

Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez podniknutí akce je to jen plýtvání dechem. Velmi často manažeři sdělují informace, jako by byli jen…

Článek v rámci předplatného icon Jste dobrý kouč?

28.12.2004 

Koučování zaměstnanců se v posledních letech stalo další povinností řady manažerů. Již se od nich neočekává, že budou pouze šéfové, ale také kouči, kteří dovedou skutečně vést tým. Schopnost koučovat…

icon Autorita nebo arogance?

27.12.2004 

Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při pracovním pohovoru, setkání se šéfem nebo při důležitém marketingovém hovoru, působí protivně nebo arogantně. Jeho chování…

icon Toho nového nešetřete

20.12.2004 

Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních měsíců hraje roli mnoho faktorů. Nejdůležitějším z nich je zpětná vazba a podpora manažerů. Řada nadřízených dělá chybu, když čeká…

Vyjde to letos?

20.12.2004 

Řada lidí si stále dává novoroční předsevzetí. Do půl roku však zpravidla ztrácí motivaci a snahy o zlepšení se vzdává. Změny jsou složité a ne každý je dokáže ve svém životě uplatnit. Nejčastěji si…

Schovejte džíny a okopané boty

17.12.2004 

Obchodní schůzky jsou základem byznysu a správné společenské chování je v rámci obchodní schůzky velkým pozitivem. To si tuzemští podnikatelé ne úplně uvědomují. Velmi častým nedostatkem je také…

Výpis 34363450 z celkem 3976