Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Intern" bylo nalezeno 1450 článků.

Mzdový a motivační systém by měl vycházet z dlouhodobých cílů a strategie firmy

15.7.2019  Rozhovor s Hanou Kohoutovou, ředitelkou sekce Podnikové poradenství společnosti TREXIMA

Společnost TREXIMA zrealizovala začátkem letošního roku 13. ročník šetření HR Monitor, které porovnává stav mzdových a motivačních systémů mezi firmami na českém trhu. Šetření se zúčastnilo 228…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak přilákat a udržet mladé talenty

11.7.2019 

Jak oslovit mladé lidi, aby si ve svém oboru vybrali právě vaši firmu? Dávejte důraz na příběh firmy, její hodnoty, firemní kulturu a zpětnou vazbu stávajících zaměstnanců. Právě tím se můžete v…

Článek v rámci předplatného icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Jak měřit motivaci aneb jste Obránce, Ředitel či Tvůrce?

9.7.2019 

Motivace patří mezi nejdůležitější faktory, o kterých se mluví v souvislosti s vedením lidí, angažovaností a výkonem. Uvádí se, že motivovaní zaměstnanci vykazují až 16krát vyšší produktivitu než…

Digitalizace zákaznického servisu Motivu P vnáší do vzdělávání nový rozměr

8.7.2019 

23 let na trhu, 500+ zákazníků, 1000+ školicích dní ročně, 20 zaměstnanců, 20 lektorů a 20 assessorů. To jsou čísla, která charakterizují vzdělávací Agenturu MotivP zastávající dnes už pevné místo na…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak vést interní školení v oblasti prodeje

25.6.2019 

Řada firem spoléhá při vzdělávání svých zaměstnanců na externí agentury a drahá, odborná školení. Ty se často konají nárazově, a i když mohou přinést určitý úspěch, nikdy nenahradí drobná, pravidelná…

Článek v rámci předplatného icon 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

24.6.2019 

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden telefonát mezi klientem a pracovníkem call centra. Zkrácení tohoto času potom nejen zvýší spokojenost…

icon Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

20.6.2019 

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na akvizičních návštěvách. Tentokrát jsme pro vás připravili dva nové články věnované vyjednávání, které…

Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář

17.6.2019 

Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na…

icon Business analýza v agilním prostředí (II. díl)

11.6.2019 

V prvním díle článku jsme se obecněji zaměřili na potřebu přesahu agilních metod z vývoje software na celý business systém. V pokračování článku navážeme a zaměříme se na rozsah působení agilního…

Práce lidí v euforii

10.6.2019 

Začátkem června (2. 6. 2019) hrála zápas naše mladá tenistka Markéta Vondroušová s Lotyškou Sevastovovou na Roland Garros. Porazila ji hladce ve dvou setech 6:2, 6:0. Na tom nemusí být na první pohled…

Článek v rámci předplatného icon Do čela TATRA TRUCKS nastupuje Pavel Lazar

3.6.2019 

Ke dni 1. 6. 2019 nastupuje do pozice výkonného ředitele kopřivnického výrobce automobilů TATRA TRUCKS Pavel Lazar. Střídá ve funkci Petra Karáska, který společnost vedl jako interim manažer. Klíčovým…

Ke každému zaměstnanci přistupujeme individuálně a podporujeme ho v dalším rozvoji

3.6.2019  Rozhovor s Naďou Nepivodovou, personální manažerkou společnosti DHL Express

Společnost DHL Express se zabývá přepravou zásilek, balíků a dokumentů s doručením do celého světa. Poskytuje exportní služby, importní služby, DHL Servicepoint. Stejně jako v loňském roce ji byl…

icon Firemní newsletter nestačí. Jak nastavit interní komunikaci, aby splňovala požadavky zaměstnanců?

21.5.2019 

Interní komunikace je pro úspěch firmy klíčová. Pomáhá udržet zaměstnance angažované, podporuje pozitivní firemní kulturu a hraje hlavní roli ve zvládnutí krizového managementu. V dnešní době…

icon V improvizačních a komunikačních dovednostech lidi neměníme. Pracujeme s tím, co už umí

3.5.2019 

Vít Špaňhel je lektorem společnosti Image Lab. Jeho doménou v profesním vzdělávání jsou především tréninky komunikace, práce se stresem a time management. Ve společném diskuzi se zaměřil na téma…

Výpis 115 z celkem 1450